Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Item name
Autor Wiadomość
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 14:34
Item name
Witam zaprezentuje dziś wam skrypt Item name.
Skrypt jest prosty nie potrzeba żadnych dodatkowych grafik.
Skrypt ten po zdobyciu itemka na mapie wywołuje okno w lewym dolnym rogu z nazwą i wyglądem tego co zdobyliśmy.
Oto skrypt:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Item Name
#==============================================================================
class Window_Reward < Window_Base
def initialize(item, type)
super(0, 416 - (WLH + 32), 224, WLH + 32)
@item = item
@type = type
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
case @type
when "item"
draw_item_name(@item, 0, 0)
when "weapon"
draw_item_name(@item, 0, 0)
when "armor"
draw_item_name(@item, 0, 0)
when "skill"
draw_item_name(@item, 0, 0)
when "gold"
draw_currency_value(@item, 0, 0, 172)
end
end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Game_Party < Game_Unit
alias vlad_gain_item gain_item
alias vlad_gain_gold gain_gold
def gain_item(item, n, include_equip = false)
vlad_gain_item(item, n, include_equip = false)
number = item_number(item)
case item
when RPG::Item
Sound.play_decision
$item_name = item; $item_type = "item"; $wait_count = 120
when RPG::Weapon
Sound.play_decision
$item_name = item; $item_type = "weapon"; $wait_count = 120
when RPG::Armor
Sound.play_decision
$item_name = item; $item_type = "armor"; $wait_count = 120
end
n += number
end
def gain_gold(n)
vlad_gain_gold(n)
Sound.play_decision
$item_name = n; $item_type = "gold"; $wait_count = 120
end
def lose_item(item, n, include_equip = false)
lose_item2(item, -n, include_equip)
end
def lose_item2(item, n, include_equip = false)
number = item_number(item)
case item
when RPG::Item
@items[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
when RPG::Weapon
@weapons[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
when RPG::Armor
@armors[item.id] = [[number + n, 0].max, 99].min
end
n += number
if include_equip and n < 0
for actor in members
while n < 0 and actor.equips.include?(item)
actor.discard_equip(item)
n += 1
end
end
end
end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Game_Actor < Game_Battler
alias vlad_learn_skill learn_skill
def learn_skill(skill_id)
vlad_learn_skill(skill_id)
Sound.play_decision
$item_name = $data_skills[skill_id]; $item_type = "skill"; $wait_count = 120
end
end

#------------------------------------------------------------------------------
class Scene_Map < Scene_Base
alias scene_map_start start
alias scene_map_update update
alias scene_map_terminate terminate
def start
scene_map_start
$item_name = 0
$item_type = nil
$wait_count = 0
@item_name = Window_Reward.new($item_name, $item_type)
@item_name.active = false
@item_name.visible = false
end
def update
scene_map_update
if $item_name != 0 and $item_type != nil and $wait_count > 0
$wait_count -= 1
@item_name.dispose
@item_name = Window_Reward.new($item_name, $item_type)
@item_name.active = true
@item_name.visible = true
else
$item_name = 0
$item_type = nil
@item_name.active = false
@item_name.visible = false
end
end
def terminate
scene_map_terminate
@item_name.dispose
end
end
[/center]


link do Dema:
http://www.sendspace.pl/f...b473d88daa80663
________________________
Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Paź, 2011 10:12
Link wygasł. Czy ktoś ma demko i może je nam podrzucić? Z góry dzięki :->
________________________


 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 28 Paź, 2011 14:55
To już było.Wiem,bo sam wrzucałem.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
marcin 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Po co pisać skąd?
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 08:56
Dzięki przyda się do gry:)
________________________
Pracuje na innym bo nie wiem ad którym pracować!!
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 11:32
Hmmm mam prośbę.. Czy np, kiedy dostajemy dany przedmiot, można do niego dodać dźwięk jaki występuje w http://www.ultimateam.pl/...7b9b4743c#64188 ?
Ten skrypt byłby idealny dla mnie z tym dźwiękiem ;P a sam nie wiem za bardzo jak je połączyć..
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 12:15
A nie lepiej użyć tamtego skryptu?
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 14:15
Nie podoba mi się tamto okienko :P Za małe jest i często nie mieści się nazwa, i zamieszanie jest z ikonką złota.
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 15:02
Wiem o co ci chodzi... O to poprawiony skrypt ;-) :
Spoiler:

Kod:
#=====================================================
 # Chest Item Pop-Up
 #=========================================================
 # Autor : OriginalWij
 # wersja : 3.0
 # "pół" tłumaczenie : bionicl
 # Dla: : www.ultimateam.pl
 #=========================================================
 #
 # Automatyczny "popup mode"
 # (true = Zawsze "popup" wyskakuje ,false = "popup" nigdy nie wyskakuje)
 AUTO_POPUP = true
 # Switch do włączania/wyłączenia "popup"
 # (aktywuje jeżeli AUTO_POPUP = false) (dezaktywuje jeżeli AUTO_POPUP = true)
 POPUP_SWITCH = 10
 # ikona złota (bo zawsze jest taka sama)
 GOLD_ICON = 205
 # grupowanie przedmiotów. true = np. dostałeś 4 takie same zbroje pokazuje:
 # dostałeś zbroje, dostałeś zbroje, dostałeś zbroje, dostałeś zbroje
 # false = dostałeś 4 zbroje
 ONLY_SHOW_ONE = true
 # Pokazuje wyniki walki. pokazuje "popup" po walce, gdy coś dostałeś
 BATTLE_POP = true
 # co pisze (tylko gdy BATTLE_POP = true ) jako "wyniki bitwy.
 # np. po walce gdy wygrałeś 5 zł: "xxx 5 zł" ( xxx to właśnie ta nazwa)
 BATTLE_REWARD = 'Nagroda po walce: '

 # Zagrać dzwięk gdy jest "popup"?
 PLAY_P_SND = true
 #############################################################
 # 3 opcje odnośnie dźwięku (Tylko jeżeli PLAY_P_SND = true) #
 #############################################################
 # po kolei: jaki dźwięk, głośność (0-100), nastrój (0-300)
 P_SND = 'Audio/SE/Chime2'
 P_SND_V = 100
 P_SND_P = 150 # (standardowo)

 # grać dźwięk zamknięcia okna?
 PLAY_C_SND = true
 #############################################################
 # 3 opcje odnośnie dźwięku (Tylko jeżeli PLAY_s_SND = true) #
 #############################################################
 # po kolei: jaki dźwięk, głośność (0-100), nastrój (0-300)
 C_SND = 'Audio/SE/Cancel'
 C_SND_V = 80
 C_SND_P = 100 # (standardowo)

 # pokazywać tekst "popup" ?
 SHOW_POPUP_TEXT = true
 ##########################################################################
 # wszystkie opcje odnośnie dźwięku (tylko jeżeli SHOW_POPUP_TEXT = true) #
 ##########################################################################
 # Pokazywać ikonę ?
 SHOW_POPUP_TEXT_ICON = true
 # Auto dopasuj okno do położenia bohatera (radzę true)
 TEXT_WINDOW_MOVE = true
 # "Popup" położenie "Popup" na osi Y
 TEXT_WINDOW_Y = 180
 # Rozłożenie liter w okienku
 # 0 (Zero) : Na środku okienka
 # negative integer : od lewej (okienko nadal na środku)
 # positive integer : od prawej (okienko nadal na środku)
 TEXT_WINDOW_X_OFFSET = 0
 # Czekać na kliknięcie przycisku aby zamknąć? (false = czeka tylko chwilę)
 WAIT_FOR_BUTTON = true
 # Guziki kture zamykają
 # (jeżeli WAIT_FOR_BUTTON = true)
 # (ustaw guziki które zpowodują zamknięcie)
 BUTTON_TO_WAIT_FOR1 = Input::C
 BUTTON_TO_WAIT_FOR2 = Input::B
 # czekanie do zamknięcia
 # (jeżeli WAIT_FOR_BUTTON = false)
 WAIT_FOR_TIME = 120 # 60- ok. 1 sekunda

 #=========================================================
 # Game_System
 #=========================================================

 class Game_System
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Public Instance Variables (Added)
 #--------------------------------------------------------------------------
 attr_accessor :battle_pop # holds items to popup after battle
 attr_accessor :battle_pop_gold # holds gold to popup after battle
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Initialize (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_gs_initialize initialize unless $@
 def initialize
 chest_pop_gs_initialize
 @battle_pop = nil
 @battle_pop_gold = 0
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Get Battle Pop (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def battle_pop
 return @battle_pop
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Set Battle Pop (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def battle_pop=(items)
 @battle_pop = items
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Get Battle Pop Gold (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def battle_pop_gold
 return @battle_pop_gold
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Set Battle Pop Gold (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def battle_pop_gold=(gold)
 @battle_pop_gold = gold
 end
 end

 #=========================================================
 # Game_Interpreter
 #=========================================================

 class Game_Interpreter
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Change Gold (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_command_125 command_125 unless $@
 def command_125
 value = operate_value(@params[0], @params[1], @params[2])
 # Pop-up
 if $game_switches[POPUP_SWITCH] != AUTO_POPUP and @params[0] == 0
 $scene = Chest_Popup.new(0, value, 1)
 end
 chest_pop_command_125
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Change Items (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_command_126 command_126 unless $@
 def command_126
 value = operate_value(@params[1], @params[2], @params[3])
 # Pop-up
 if $game_switches[POPUP_SWITCH] != AUTO_POPUP and @params[1] == 0
 $scene = Chest_Popup.new(1, value, @params[0])
 end
 chest_pop_command_126
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Change Weapons (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_command_127 command_127 unless $@
 def command_127
 value = operate_value(@params[1], @params[2], @params[3])
 # Pop-up
 if $game_switches[POPUP_SWITCH] != AUTO_POPUP and @params[1] == 0
 $scene = Chest_Popup.new(2, value, @params[0])
 end
 chest_pop_command_127
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Change Armor (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_command_128 command_128 unless $@
 def command_128
 value = operate_value(@params[1], @params[2], @params[3])
 # Pop-up
 if $game_switches[POPUP_SWITCH] != AUTO_POPUP and @params[1] == 0
 $scene = Chest_Popup.new(3, value, @params[0])
 end
 chest_pop_command_128
 end
 end

 #=========================================================
 # Item Popup Window (New)
 #=========================================================

 class Item_Popup_Window < Window_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Initialize
 #--------------------------------------------------------------------------
 def initialize(x, y)
 super(0, 0, 544, 416)
 self.opacity = 0
 # Adjust X/Y to proper origin
 @x, @y = x - 27, y - 60
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Pop-Up
 #--------------------------------------------------------------------------
 def pop_up(icon_index, x_offset, y_offset)
 self.contents.clear
 # Draw pop-up icon
 draw_icon(icon_index, @x + x_offset, @y + y_offset, true)
 end
 end

 #=========================================================
 # Name window (New)
 #=========================================================

 class Name_Window < Window_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Initialize
 #--------------------------------------------------------------------------
 def initialize(x, y, desc, no_desc, index, gold = false, icon = 0)
 super(x, y, 56, WLH + 32)
 # Adjust window to content's size and center
 icon_x = self.contents.text_size(index).width + 6
 width = self.contents.text_size(desc).width
 self.width = width + 64
 self.x = ((544 - self.width) / 2) + TEXT_WINDOW_X_OFFSET
 create_contents
 # Draw pop-up text
 ix = no_desc ? 0 : icon_x
 item_check = $game_system.battle_pop
 gold_check = $game_system.battle_pop_gold
 if BATTLE_POP and (item_check != nil or gold_check > 0) # If battle reward
 ix += self.contents.text_size(BATTLE_REWARD).width + 2
 end
 tx = gold ? 0 : 24
 draw_icon(icon, ix, 0) if SHOW_POPUP_TEXT_ICON and !gold
 self.contents.draw_text(tx, 0, width, WLH, desc, 0)
 draw_icon(GOLD_ICON, width, 0, true) if gold
 end
 end

 #=========================================================
 # Scene_Base
 #=========================================================

 class Scene_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Initialize (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def initialize
 @disable_blur = false
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Disable blur (New)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def disable_blur=(enabled)
 @disable_blur = enabled
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Create Snapshot for Using as Background of Another Screen (Rewrite)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def snapshot_for_background
 $game_temp.background_bitmap.dispose
 $game_temp.background_bitmap = Graphics.snap_to_bitmap
 # Don't blur if disabled
 $game_temp.background_bitmap.blur unless @disable_blur # changed
 end
 end

 #=========================================================
 # Scene_Map
 #=========================================================

 class Scene_Map < Scene_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Start (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_start start unless $@
 def start
 chest_pop_start
 # Popup battle rewards
 if BATTLE_POP
 if $game_system.battle_pop_gold > 0 # gold
 gold = $game_system.battle_pop_gold
 $game_system.battle_pop_gold = 0
 $scene = Chest_Popup.new(0, gold, 0, true)
 elsif $game_system.battle_pop != nil # items
 item = $game_system.battle_pop.shift
 if item == nil
 $game_system.battle_pop = nil
 else
 type = 1 if item.is_a?(RPG::Item)
 type = 2 if item.is_a?(RPG::Weapon)
 type = 3 if item.is_a?(RPG::Armor)
 $scene = Chest_Popup.new(type, 1, item.id, true)
 end
 end
 end
 end
 end

 #=========================================================
 # Scene_Battle
 #=========================================================

 class Scene_Battle < Scene_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Display Gained Experience and Gold (Rewrite)
 #--------------------------------------------------------------------------
 def display_exp_and_gold
 # Save gold to popup after battle
 $game_system.battle_pop_gold = $game_troop.gold_total if BATTLE_POP # added
 exp = $game_troop.exp_total
 gold = BATTLE_POP ? 0 : $game_troop.gold_total # changed
 $game_party.gain_gold(gold) unless BATTLE_POP # changed
 text = sprintf(Vocab::Victory, $game_party.name)
 $game_message.texts.push('\|' + text)
 if exp > 0
 text = sprintf(Vocab::ObtainExp, exp)
 $game_message.texts.push('\.' + text)
 end
 if gold > 0
 text = sprintf(Vocab::ObtainGold, gold, Vocab::gold)
 $game_message.texts.push('\.' + text)
 end
 wait_for_message
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Display Gained Drop Items (Mod)
 #--------------------------------------------------------------------------
 alias chest_pop_display_drop_items display_drop_items unless $@
 def display_drop_items
 # Save items to popup after battle
 $game_system.battle_pop = $game_troop.make_drop_items if BATTLE_POP
 return if BATTLE_POP
 chest_pop_display_drop_items
 end
 end

 #=========================================================
 # Chest_Popup (New)
 #=========================================================

 class Chest_Popup < Scene_Base
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Initialize
 #--------------------------------------------------------------------------
 def initialize(type, amount, index, add = false, x = nil, y = nil)
 x = $game_player.screen_x if x == nil
 y = $game_player.screen_y if y == nil
 $game_switches[POPUP_SWITCH] = !AUTO_POPUP
 $scene.disable_blur = true
 @x, @y, @amount = x, y, amount
 @gold = @no_desc = false
 case type
 when 0 # Gold
 $game_party.gain_gold(amount) if add
 @icon = GOLD_ICON
 @desc_amount = ''
 @desc = @amount.to_s
 @amount = 1
 @gold = true
 when 1 # Items
 $game_party.gain_item($data_items[index], amount) if add
 @icon = $data_items[index].icon_index
 @desc_amount = @amount.to_s + ' x'
 @desc_amount = '' if @amount == 1
 @no_desc = true if @amount == 1
 @desc = $data_items[index].name
 @amount = 1 if ONLY_SHOW_ONE
 when 2 # Weapons
 $game_party.gain_item($data_weapons[index], amount) if add
 @icon = $data_weapons[index].icon_index
 @desc_amount = @amount.to_s + ' x'
 @desc_amount = '' if @amount == 1
 @no_desc = true if @amount == 1
 @desc = $data_weapons[index].name
 @amount = 1 if ONLY_SHOW_ONE
 when 3 # Armors
 $game_party.gain_item($data_armors[index], amount) if add
 @icon = $data_armors[index].icon_index
 @desc_amount = @amount.to_s + ' x'
 @desc_amount = '' if @amount == 1
 @no_desc = true if @amount == 1
 @desc = $data_armors[index].name
 @amount = 1 if ONLY_SHOW_ONE
 end
 # Set index
 @index = @desc_amount
 # Add description to text
 if @gold
 @desc = @desc + ' '
 else
 if SHOW_POPUP_TEXT_ICON
 @desc = @desc_amount + ' ' + @desc
 else
 @desc = @desc_amount + ' ' + @desc if @desc_amount != ''
 end
 end
 # If battle reward
 item_check = $game_system.battle_pop
 gold_check = $game_system.battle_pop_gold
 if BATTLE_POP and (item_check != nil or gold_check > 0)
 @desc = BATTLE_REWARD + @desc
 end
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Start
 #--------------------------------------------------------------------------
 def start
 create_background
 # Create pop-up window
 @popup_window = Item_Popup_Window.new(@x, @y)
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Terminate
 #--------------------------------------------------------------------------
 def terminate
 # Dispose windows
 @popup_window.dispose
 @menuback_sprite.dispose
 @name_window.dispose if SHOW_POPUP_TEXT
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Return Scene
 #--------------------------------------------------------------------------
 def return_scene
 # Turn off blur and pop-up switch
 $scene.disable_blur = false
 $game_switches[POPUP_SWITCH] = false
 $scene = Scene_Map.new
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Update
 #--------------------------------------------------------------------------
 def update
 super
 # Update pop-up window
 @popup_window.update
 @menuback_sprite.update
 # Do the actual popping-up
 do_popup
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Update Basic
 #--------------------------------------------------------------------------
 def update_basic
 Graphics.update
 Input.update
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Wait
 #--------------------------------------------------------------------------
 def wait(duration)
 # Wait for DURATION frames
 for i in 0..duration
 update_basic
 end
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Wait for close
 #--------------------------------------------------------------------------
 def wait_for_close
 count = 0
 loop do
 update_basic
 count += 1
 # Close if button 1 pressed
 break if Input.trigger?(BUTTON_TO_WAIT_FOR1) and WAIT_FOR_BUTTON
 # Close if button 2 pressed
 break if Input.trigger?(BUTTON_TO_WAIT_FOR2) and WAIT_FOR_BUTTON
 # Close if time elapsed
 break if count >= WAIT_FOR_TIME and !WAIT_FOR_BUTTON
 end
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Create Background
 #--------------------------------------------------------------------------
 def create_background
 # Create modified background
 @menuback_sprite = Sprite.new
 @menuback_sprite.bitmap = $game_temp.background_bitmap
 @menuback_sprite.update
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Show Name
 #--------------------------------------------------------------------------
 def show_name
 x = 272
 y = TEXT_WINDOW_Y
 py = $game_player.screen_y - 32
 cy = (py - y).abs
 # Offset Y if text box is above player's position
 if cy < 128 and TEXT_WINDOW_MOVE
 y = py < y ? y + (y / 2) : y - (y / 2)
 end
 # Create Window
 @name_window = Name_Window.new(x, y, @desc, @no_desc, @index, @gold, @icon)
 # Wait for button(s) or time
 wait_for_close
 # Play sound
 Audio.se_play(C_SND, C_SND_V, C_SND_P) if WAIT_FOR_BUTTON and PLAY_C_SND
 end
 #--------------------------------------------------------------------------
 # Do Pop-Up
 #--------------------------------------------------------------------------
 def do_popup
 # Pop-up icon(s)
 for i in 1..@amount
 Audio.se_play(P_SND, P_SND_V, P_SND_P) if PLAY_P_SND
 for i in 0..4
 @popup_window.pop_up(@icon, 0, i * -4)
 @popup_window.update
 wait(2)
 end
 wait(5) if i != @amount and !ONLY_SHOW_ONE
 end
 wait(5)
 # Pop-up text
 show_name if SHOW_POPUP_TEXT
 # Exit
 return_scene
 end
 end

________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 15:05
Tak, dokładnie o to mi chodziło :) Teraz wszystko tam widać i w ogóle. Dzięki i dostajesz pomogła :PP

EDIT:
Znaczy chciałbym ci dać, ale to nie mój temat .... I dlatego nie mogę.
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 16:02
Odwdzięczysz się innym razem :-P
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
marsonek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 18
Wysłany: Sob 12 Sty, 2013 01:16
Macie może coś podobnego tylko wyskakuje informacja ile zdobylismy doświadczenia ?
________________________
Avara is the best
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene