Widok Izometryczny (3D w 2D) |
Autor |
Wiadomość |
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 18:39
|
|
Widok Izometryczny (3D w 2D)
|
|
________________________
|
|
|
|
PaayJer
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 86
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 19:17
|
|
|
Coś o nim słyszałem, skrypt ponoć odpalał de facto edytor map w kafelkach izometrycznych, ale mogę się mylić... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Wto 29 Lis, 2011 19:57
|
|
|
What the...
Niewiedziałem że takie coś wogóle istnieje...
Ale tego skryptu nigdy nie ogarnę, ale w wolnym czasie, przyjrzę się dokładniej |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Finwe
Preferowany:
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 322 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sro 30 Lis, 2011 09:34
|
|
|
Ok, dobra patrzymy jeszcze raz. O_O To jest niesamowite! Pobrałem demko, naprawdę niesamowity efekt, acz bardzo trudno się takie mapy robi. Jest to bajer jak w Mode7 tyle że lepszy. Nie wydaje mi się by powstał na nim jakiś mega-projekt bo jest zbyt trudny do ogarnięcia. Co najwyżej jakieś RTS by dobrze poszły. |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sro 30 Lis, 2011 14:25
|
|
|
Skrypt boski. Jednak najbardziej mnie zdziwiły "małe" rozmiary tile w edytorze (chodzi mi o poszczególne elementy jak np drzewa). Nie wiem czy to jakiś automatyczny zoom czy jak, ale efekt jest naprawdę świetny ! |
|
|
|
|