Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
[Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru
Autor Wiadomość
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:05
[Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru
Z ARCHIWUM TSUKURU


Jest to scenowy action-RPG opowiadający mniej więcej wydarzenia ze września 2009 roku, przede wszystkim "spamthirowe wojny", bombowce, i wiele innych akcji mających miejsce w tamtym czasie. W grze pojawi się większość najbardziej aktywnych postaci scenowych, jak tych i mniej aktywnych, momentami można natknąć się na bohaterów polskich gier RMowych. Gracz wciela się w rolę pewnej podróżniczki, która została zaatakowana przez nieznanych sprawców w lesie i uratowana przez dwóch scenowiczów mieszkających w mieście Eremia*. Jednak tym samym została wciągnięta w intrygi dziejące się w naszej krainie RPG Makera...

Prawie jak Green Levithan Dragon Quest, nie? ;)

FICZERY:
-dynamiczny ABS wymagający dużej zręczności
-minigry dla urozmaicenia rozgrywki
-prawdziwe postacie scenowe i nawiązania do polskich stron RM
-pięć różnych rodzajów przeciwników oraz aż dziesięciu bossów różniących się sposobem walki

TRAILER:
http://www.youtube.com/watch?v=XKbvr9zivpY
Trochę zdeaktualizowany, i niedopracowany, ale jest.

PS. W grze nie ująłem Ultimy, ponieważ gdy powstawał zarys fabularny gry, to nawet nie wiedziałem o jej istnieniu :-P
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:40
Spoko, może lepiej że nie ma ultimy. Za dużo by było rzeczy do parodiowania :-PP Rozumiem, że fabułka powstała przed Spamthirowym Czołgiem. Nie wszystkie pewnie rzeczy będę dla nie zrozumiałe, ale i tak z przyjemnością zagram. Ten ABS to podobny jak w grze konkursowej dałeś?
________________________


 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:47
ABS jest dużo szybszy tutaj, wrogowie się odnawiają na mapach, gdyż wiele lokacji odwiedzamy wiele razy podczas gry. Według co niektórych (np. testera) gra ma okrutny poziom trudności :-P . Wszyscy wrogowie poruszają się z tą samą prędkością co gracz.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:52
Jak będzie można zapisywać na każdym etapie gry, to gra będzie do przejścia. :-PP Patrząc na trailer, faktycznie niektóre sceny wydają się być ekstremalne. Fajna inicjatywa z grą scenową. Trzymam kciuki :->
________________________


 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:53
Cytat:
Jak będzie można zapisywać na każdym etapie gry, to gra będzie do przejścia.

Poza walkami z bossami będzie można grę zapisać gdziekolwiek ;-)
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 15:00
Ważne jest to, aby przy prawidłowym trafieniu, było ono zaliczane. W kocie nindży działo się różnie ^^
________________________

 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 15:09
Tu właśnie tak jest, nad tym ABS więcej siedziałem. Ten w NINJA-CAT to była ultra-szybka prowizorka :-P
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 16:00
Będę w to grał panie. Mam trochę zastój z tsukuru to się dowiem trochę faktów dzięki tej grze buhuhhuhahah :lol:

Zrób bardziej extremalny trailer pokaż sporo bossów żeby to było dynamiczne jak trailer z alter aila genesis bo na razie wali trochę wioską ten trailer xd Chodzi o to, żeby więcej pokazywać i różnych akcji i bossów i skilli - zmień trailer wiele na tym zyskasz. Dodaj jakąś mocną kopiąca zadek muzykę. Najlepiej niech trwa z 2 do 2-30 max Półtora jak dla mnie OK
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 16:30
Cytat:
bo na razie wali trochę wioską
Wydało się...
Cytat:
Dodaj jakąś mocną kopiąca zadek muzykę
Dobra, dobra, to nie moja sprawa ^@^

Trailer jest bardzo przemyślany i pokazuje to, co powinien. Muzyka w żaden sposób od niego nie odstrasza, więc wszystko jest tak, jak należy.
________________________

 
 
 
Nhadala 




Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 197
Skąd: Klam
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 00:37
A na koniec i tak dostaniesz opinię, że super gra, ale mi się nie podoba :-D Albo, że jest za trudna :-P na najłatwiejszym poziomie :-D Mnie tam łapie, ale jak dostanę nowego kompa to pogram bo na linuksie nie ma szans. Pozdrawiam.
________________________

 
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 16:02
JA LUBIĘ siekane rzeźnie na nesa. Rozpoznałem np: wybuchy z contry itp. rzeczy naprawdę super, że dodano klimat nesa.
 
 
Axer 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: się biorą n00by?
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 19:54
Kolejna niezła gierka Preka :-P . ABS wygląda na dobry, ale czy będą jakie skill'e?
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 20:00
Nhadala napisał/a:
A na koniec i tak dostaniesz opinię, że super gra, ale mi się nie podoba :-D Albo, że jest za trudna :-P na najłatwiejszym poziomie :-D Mnie tam łapie, ale jak dostanę nowego kompa to pogram bo na linuksie nie ma szans. Pozdrawiam.


Jak to 2k3 (a tak mniemam że jest z racji tego że większość gier Prekiego jest pod tą wersję), to spokojnie pod Pingwinkiem odpalisz z pomocą Wine ;). MIDI też da się uzyskać, ale tu już zapraszam na PW bo nie chcę offtopa robić.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Preki 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 21:21
Cytat:
ale czy będą jakie skill'e?

Będą, jako takie, ale będą.

Cytat:
to spokojnie pod Pingwinkiem odpalisz z pomocą Wine

Nie użyłem Powermode, go ahead ;-)
 
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 09:12
Zastanawiam się, czy w ogóle je zrobisz, bo ja napisałem ABS do RPG Makera XP w RGSS. Pisałem skrypt TYLKO jeden raz i w obu częściach "Miasteczko Nowoczesne 4" nie tylko działa przez cała grę, ale jeszcze można go włączać i wyłączać. Natomiast w starszym nie masz takiej możliwości, więc moim zdaniem, jeśli masz już dość męczenia się z ABSem, to zawsze możesz zrobić w fazówce.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene