Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:08 |
Wasze mody do Minecraft'a |
Autor |
Wiadomość |
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 19:39
|
|
Wasze mody do Minecraft'a
|
Jak w temacie, prezentujemy nasze mody do Minecraft'a.
To mój pierwszy mod : Joint Mod.
Tutaj macie link(mod potrzebuje ModLoadera):
http://www.minecraftforum...-100-joint-mod/ |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 22:13
|
|
|
Niestety niewiele osób tutaj tworzy mody do minecrafta ja po prostu nie potrafię, nie wiem czy ktoś tutaj próbuje. Brawo za pracę raczej nie dla mnie akurat ten mod, ale jestem pewien, że nie skończysz na tym jednym.
Jedyne co tworzę w minecrafcie to projekciki/mapki typu escape i takie tam. Cieszę się, że zajmujesz się czymś takim, bo może zrobisz mod na widok którego będę się ślinił.
(Jak na widok uciekającego zająca @_@) |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 24 Gru, 2011 10:38
|
|
|
Yoroiookami, a więc zainstaluj sobie mod Mo' Creatures w którym są zajączki chyba również uciekające. :P
Swoją drogą niedawno zacząłem uczyć się Javy (wiem że to niewiele) i niedługo sam zamierzam robić jakieś mody. |
________________________
|
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 24 Gru, 2011 11:19
|
|
|
Planowałem jeszcze przed Sylwestrem zrobić moda na fajerwerki, no chyba że już jest. :P
Jedynie czekam na aktualizację moda, który dodaje takie bloki jak: aluminium, meteoryty, miedź no i oczywiście można z nich zbroje zrobić. ^^
To jest coś innego niż taki np. tytan mod. Rude można wydobyć drewnianym kilofem, a tytanowy kilof daje możliwość wydobycia obsidianu.
Tak jakoś mam że szukam realności w Minecrafcie. Stąd np. Mo' Creatures, Smart Moving w moim zestawie. :) |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 24 Gru, 2011 12:34
|
|
|
Axer - jeżeli twierdzisz że po tej lekturze i odrobinie wysiłku mogę stworzyć jakiś prosty nawet modzik, to z chęcią poświęcę trochę czasu. Dzięki ^@^
btw. nie myślałeś o wysłaniu modu do Yogscast? Jestem pewien że by się uśmiali. |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 24 Gru, 2011 17:44
|
|
|
Axer, polecam Tobie jeszcze w tym modzie zrobić dwie rzeczy: żeby jointa się nie jadło a paliło. Spróbuj wykorzystać dym z pochodni.
A drugą rzecz jaką mógłbyś zrobić to aby spalić jointa, to trzeba go najpierw zapalić. ^^ |
________________________
|
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Sob 24 Gru, 2011 18:07
|
|
|
Właśnie też myślałem, żeby to zrobić, ale nie umiem dorobić efektu do EnumAction. Niby zrobiłem nowy EnumAction, ale nie ma żadnego pliku, w którym można by coś ustawić. Przetrząsnąłem wszystkie klasy i nic. :/.
Yoro, Yogscast? Może dam, spróbuję ;). |
|
|
|
BlackbonePL
Preferowany:
Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 4 Skąd: Z TWOICH KOSZMARÓW
|
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 18:58
|
|
|
Ja wpadłem na pomysł na nowego Ore i blocka.Nazwałbym to Uridium. |
________________________ -"Jestem Blackbone. Po prostu Blackbone."
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 22:02
|
|
|
Nie, proszę... DOŚĆ już tych modów dodające jeden nowy surowiec, który jest niezniszczalny, ale można wydobyć ręką... |
________________________
|
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Pon 02 Sty, 2012 16:23
|
|
|
Ta, takich modów jest na tony.
No, a teraz mój nowy, jeszcze nieopublikowany AxerCraft. Na razie nie ma za dużo itemków,więc zamieszczam tylko tutaj w ramach testu ^@^.
Link: http://mediafire.com/?hqhnsin7dmfe033 (wymaga ModLoader'a)
Miłej zabawy ^^
Edit:Sorki, nie wiem jak, ale przez przypadek wrzuciłem starą, nie dającą się włączyć wersję. Jutro da poprawną. |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Pon 02 Sty, 2012 18:08
|
|
|
Jak wy robicie te mody? |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Pon 02 Sty, 2012 18:41
|
|
|
We śnie używając Javy ;)
A poważnie to poczytałbym na twoim miejscu o Minecraft Coder Pack (MCP). Jeden gościu (nie pamiętam nicku) zrobił też tutoriale na YT o tym (po polsku), gdzieś na forum Craftsite są linki do nich. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Wto 03 Sty, 2012 16:16
|
|
|
Proszę, to poprawny link do AxerCraft'a: http://www.mediafire.com/?2z7508c7gnb7ak6
PS NetherGun jest w fazie produkcji, robi się go na razie z jednego klocka dirt'u. Jest trochę słabszy niż SpaceGun, ale potem całkowicie go zmienię. |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sro 04 Sty, 2012 18:34
|
|
|
Jesteś pewien że działa? Instalowałem 2 razy i w obu wypadkach dostaję crasha, a instaluję wyłącznie mod loader i axercraft |
|
|
|
|