Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 81 Skąd: Masz taki nr. IQ ?
Wysłany: Sob 12 Sty, 2013 16:36
Uwaga w Polskim RM'ie wersja 1.00 nie widać napisów, pozwoliłem sobie dopisać 2 linijki aby było je widać, oto i skrypt na polaka 1.0:
Spoiler:
Kod:
#======================================================================
# Name: Debug Position
# Author: Melvin
# Poprawka: GuGuś
# Verion: 1.0
#======================================================================
# KONFIGURACJA
#======================================================================
module Melvin
# Włączony:
$DebugPosition = true # false
# Automatyczne odświerzanie:
AutoRef = true # false
# Klawisz odświerzania: (jeśli wyłączone auto)
InputRef = Input::L # Q
# Pozycja:
Position = 3
# 1 - Prawy, górny róg
# 2 - Prawy, dolny róg
# 3 - Lewy górny róg
# 4 - Lewy, dolny róg
end
#======================================================================
class Scene_Map
alias sm_mn_mel main
def main
@window_debug_position = Window_DebugPosition.new
@window_debug_position.visible = $DebugPosition
if Melvin::Position == 1
@PosX = 480
@PosY = 0
elsif Melvin::Position == 2
@PosX = 480
@PosY = 320
elsif Melvin::Position == 3
@PosX = 0
@PosY = 0
elsif Melvin::Position == 4
@PosX = 0
@PosY = 320
end
@window_debug_position.x = @PosX
@window_debug_position.y = @PosY
sm_mn_mel
@window_debug_position.dispose
end
alias sm_up_mel update
def update
if Melvin::Position == 1
if $game_player.screen_x >= 464 and $game_player.screen_y <= 192
@window_debug_position.opacity = 50
else
@window_debug_position.opacity = 150
end
elsif Melvin::Position == 2
if $game_player.screen_x >= 464 and $game_player.screen_y >= 320
@window_debug_position.opacity = 50
else
@window_debug_position.opacity = 150
end
elsif Melvin::Position == 3
if $game_player.screen_x <= 176 and $game_player.screen_y <= 192
@window_debug_position.opacity = 50
else
@window_debug_position.opacity = 150
end
elsif Melvin::Position == 4
if $game_player.screen_x <= 176 and $game_player.screen_y >= 320
@window_debug_position.opacity = 50
else
@window_debug_position.opacity = 150
end
end
@window_debug_position.update
if Melvin::AutoRef == true
@window_debug_position.refresh
else
if Input.trigger?(Melvin::InputRef)
@window_debug_position.refresh
end
end
sm_up_mel
end
end
class Window_DebugPosition < Window_Base
def initialize
super(0, 0, 160, 160)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = $defaultfonttype
self.contents.font.size = $defaultfontsize
self.opacity = 150
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 32, "Player X")
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 79, "Map: #{$game_player.x}")
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 111, "Screen: #{$game_player.screen_x}")
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 153, "Player Y")
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 185, "Map: #{$game_player.y}")
self.contents.draw_text(0, 0, 200, 217, "Screen: #{$game_player.screen_y}")
end
end
________________________
Siema
Gość, Jeżeli ci Pomogłem, możesz mi dać .
_______________________________________________________________
Niestety, padł mi komp z Projektami, więc przez pewien czas niestety nici z Projektów :C
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum