Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gordon Tales

Gra zapowiada się
Obiecująco
41%
 41%  [ 5 ]
Tak sobie
58%
 58%  [ 7 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
  Wysłany: Nie 29 Sty, 2012 19:53
Gordon Tales
1. Słowo wstępu

Gordon Tales to gra którą zacząłem robić bez namysłu i żadnych większych przygotowań. I to okazało się być przepisem na mój skromny sukces - gra robiona z czystej przyjemności dla przyjemności to najlepsza gra.
2. Fabuła

Pewnego dnia ludzkość wzmacniając się w sztukach magicznych chciała opanować potęgę chaosu. Doprowadziło to do zniszczenia bezkresnej krainy lodu
na północy planety. Od tamtego momentu kontynenty są stopniowo wchłaniane przez oceany w zastraszającym tempie, a ludzkość widzi jedyny ratunek
w wielkich, latających miastach, stworzonych przez magów chaosu.

Tysiąc lat później kiedy na planecie pozostało już tylko kilka kontynentów, a latające miasta stały się normą, młody oficer imieniem Gordon zostaje
wplątany w wir wydarzeń tego świata, który - jak się okaże - zmierza ku zagładzie ludzkości.

Czy chaos może zostać opanowany przez magów?

Czy podniesiony z dna oceanu zamek Kirinotr 'odda' ludzkości sekret przetrwania?

I kim jest tajemniczy, zamaskowany człowiek?


3. Dane techniczne

Grafika to w 3/4 RTP
Muzyka to w 1/2 RTP (głównie SE, ME i BGS. BGMy w większości pochodzą z internetu)

Gra jest ukończona mniej-więcej w połowie, a jej termin jest wyznaczony na 'when it's done'
Sterowalne dialogi, system reputacji a naszymi towarzyszami są... tylko mangowe dziewczyny :)

3 klasy postaci do wyboru niedługo po rozpoczęciu gry - każda to inny styl walki.

Dodatkowo do zebrania jest 13 ukrytych zdjęć, które poza tym, że możemy obejrzeć - dają dostęp do ułatwiających grę bonusów.

Również z naszymi towarzyszkami możemy flirtować (choć nie uświadczycie tu pikantnych elementów), a te w zamian może się czymś odwdzięczą?

Gra jest dla każdego - zero bluzgów, sympatyczna, miejscami staram się tchnąć w nią trochę humoru.

Dema nie przewiduję - chyba że postanowię zakończyć prace nie skończywszy wcześniej gry. Wtedy opublikuję to, co już zrobione.

4. Screeny



Mapa świata, w którym zaczynamy grę. Niech nie zraża was jego minimalizm - do zwiedzenia są
również inne planety

Spotkanie z Szamanem

Rozterki głównego bohatera

Odczytywanie tajemniczego listu

Przykładowa walka. Wszystko standardowo tak, jak to umożliwia VX

Wasze (jak i na innych forach) pozytywne nastawienie dodało mi chęci do tworzenia projektu.

Początkowo w mieście, w którym zaczynamy grę mieliśmy być tylko chwilowo i dwa razy w grze - na początku i w środku gry.
Postanowiłem jednak rozbudować to miasto, dodać do niego questy poboczne oraz bilbiotekę, która pozwoli się nam zazębić w świat gry.
Do kupienia będzie również prosta mapka owego miasta - Morynii.

Dodałem też kilka skryptów (początkowo planowałem ich w ogóle nie dodawać). Są to kosmetyczne zmiany:
skrypt gąsienicy by Trickster
ikonka złota by MikauSchekzen
i awatary podczas walki by GameBaker.

Zamierzam projekt trochę bardziej rozbudować, niż miałem to na początku w planach.

Trzymajcie kciuki, nowe screenshoty niebawem.
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 10 Lut, 2012 07:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 17:14
Opcja edytuj :!:
Ale co do gry:Zapowiada się obiecująco.
Mapy trochę puste. Po za tym jak możesz daj trochę
skryptów i zmień windowskina...
Poczekam, ocenię.
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 17:18
Trochę mi ten dach (skrin nr 3) nie pasuje, ale reszta nie wygląda źle. Mógłbyś jednak uzupełnić trochę mapki, dodaj jakieś ozdóbki, kwiatki czy coś xD
________________________



 
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 21:26
windowskin już dawno zmieniony :P
________________________
<----- Kliknij
 
 
MasterTromus 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 21
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012 17:07
Kiepso wygląda den dach w domu to musi być płaskie a nie strome.

Puste mapy

Na razie tak sobie
________________________
Siedzę , siedzę i się nudze BUUUJA
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 20:08
Nowy screen, zmieniony windowskin:



Uwaga! To już jest pewne!

Zacząłem przenosić projekt do VX ACE. Spowolni to NIECO prace nad grą, ale po prostu muszę ^^

Używaj opcji edytuj !!!!!!!!! Nhadala
________________________
<----- Kliknij
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 10 Lut, 2012 07:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Czw 09 Lut, 2012 19:21
Windowskin dobry, tylko wydaje mi się trochę zbyt czerwony. Czemu sprzątacz ma face'a pirata ? Czy te domki to magazyny, bo takie małe okna ?
//
BTW: Dobrze,że masz avatar, to już cię z nikim nie pomylę :-P
A z Acem dobra decyzja, ma kosmiczne możliwości, także graficzne.
________________________



 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Pią 10 Lut, 2012 09:37
A dla mnie wygląda jak sprzątacz :]

Przenoszenie do ACEa nie jest takie proste.

EDIT:
Dwa screeny. Oba prezentują tę samą lokację. Pierwszy jak ona wyglądała w VX, drugi jak ona wygląda teraz w VX ACE:

________________________
<----- Kliknij
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene