Przesunięty przez: Ayene Pon 09 Kwi, 2012 11:58 |
MultiSlot [RMXP] |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 09 Kwi, 2012 11:57
|
|
MultiSlot [RMXP]
|
~ MultiSlot [RMXP] ~
Krótki opis:
Jeszcze do niedawna skrypt był dostępny na rmxp.pl, niestety ktoś edytował temat.
Skrypt umożliwia ustawienie dodatkowych miejsc na ekwipunek, np. wyodrębnienie takiej lokacji ekwipunku jak buty, rękawice, itd.
Dodatkowo skrypt wprowadza możliwość wybrania broni dwuręcznej, przeklętego ekwipunku, etc.
Krótka instrukcja:
By przyporządkować przedmiot do slotu w nazwie przedmiotu wpisz w nawiasie numer slotu, np. Buty Szybkości (6).
Pamiętaj jednak, że po dodaniu nowego przedmiotu trzeba go przypisać do odpowiedniej klasy, tak aby bohater miał ten przedmiot wyświetlony w ekwipunku.
W przypadku potrzeby połączenia MultiSlota i skryptu HUD Ekwipunku na mapie odsyłam do tego postu http://www.ultimateam.pl/...p?p=22578#22578
Autor:
Guillaume777
Tłumaczenie:
Nie tłumaczyłam ze względu na brak czasu. Ewentualnego tłumacza dopiszę do tematu.
Skrypt:
Cz. 1 http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_1_206.txt
Cz. 2 http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_2_211.txt
Cz. 3 http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_3_102.txt
Cz. 4 http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_4_582.txt
Screeny:
Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Piszcie w razie problemów.
MultiSlot_cz_4.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 377 raz(y) 4,17 KB |
MultiSlot_cz_3.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 623 raz(y) 15,08 KB |
MultiSlot_cz_2.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 494 raz(y) 33,26 KB |
MultiSlot_cz_1.txt
|
Pobierz Plik ściągnięto 423 raz(y) 9,25 KB |
|
________________________
|
|
|
|
XarXs
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 16
|
Wysłany: Pon 09 Kwi, 2012 12:09
|
|
|
Spadłaś mi z tym skryptem prosto z nieba. Swój projekt robiłem najpierw w VX(do którego był taki skrypt) , ale przeszedłem na XP, bo jakoś przypadł mi do gustu. |
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 20:30
|
|
|
W którym momencie wyskakuje ten błąd? Jesteś pewny, że bez "multislota", wszystko działa jak należy? |
________________________
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 20:58
|
|
|
Ostatnio testowałem i wszystko było OK. Dziś dodałem Multi-slot i zacząłem testować i natknąłem się na ten błąd.
Nie pojawia się on na samym początku. Gdy jest dodana pierwsza misja to działa dobrze ale później, gdy pierwsza misja trafia do wykonanych i zostaje dodana druga misja to po wejściu do dziennika wyświetla się ten błąd. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:03
|
|
|
A co masz w 42 linijce w 'Window_Command'? |
________________________
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:16
|
|
|
Dobrze, to teraz napisz mi jakim sposobem masz angielski komunikat przy pirackiej wersji? Widzę, że wnętrze projektu masz od polskiej wersji pewnie też stąd pojawiają się buraki. Spróbuj założyć nowy projekt (ale w angielskim mejkerze) i umieść tam te skrypty. Zobacz, czy wówczas będziesz miał podobny błąd. Jeśli tak, to spróbuj wysłać mi ten projekt. Możesz go zhostować na www.mediafire.com. |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:58
|
|
|
Z tego co pamiętam ten dziennik zadań miał jakiś błąd, że jak nie było zadań to error wywalał. Nie jestem tylko pewien czy w tym dzienniku. Sprawdź.
MultiSlot, oczywiście bardzo dobry. Zrobić do tego dobre okno statusu i będzie pięknie.
PS. Tym odnośnikiem do postu, mnie upokorzyłaś... |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 22:03
|
|
|
Cytat: | Z tego co pamiętam ten dziennik zadań miał jakiś błąd, że jak nie było zadań to error wywalał. |
U mnie jest OK więc chyba nie ten dziennik ;) |
|
|
|
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 20:41
|
|
|
Mam mały problem z tym skryptem, usunąłem slot "lewa ręka" bo to dziwnie wyglądało gdy były sloty "prawa ręka" "lewa ręka" i "tarcza", ale teraz nie mogę mieć założonych jednocześnie miecza i tarczy, gdy zakładam miecz, zdejmuje mi tarczę i na odwrót.
Aa, i jak zmienić nazwę "akcesoria" albo inne z tych podstawowych na własne?
Z góry dzięki za pomoc ;) |
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 21:29
|
|
|
Cytat: | Mam mały problem z tym skryptem, usunąłem slot "lewa ręka" bo to dziwnie wyglądało gdy były sloty "prawa ręka" "lewa ręka" i "tarcza", ale teraz nie mogę mieć założonych jednocześnie miecza i tarczy, gdy zakładam miecz, zdejmuje mi tarczę i na odwrót. |
W pierwszej części skryptu znajdź linijkę
Cytat: | NEEDS_OFFHAND = [3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,25,
26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38] |
i usuń wszystko co masz w nawiasie. Powinno pomóc.
Cytat: | Aa, i jak zmienić nazwę "akcesoria" albo inne z tych podstawowych na własne? |
Otwierasz bazę danych (F9), wchodzisz do ostatniej zakładki (system) i tam możesz zmienić nazwy. |
|
|
|
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 09:22
|
|
|
Dzięki za poradę co do pierwszego pytania, a co do zakładki "system" to nie ma w niej nazw slotów na ekwipunek, czyli "tarcza", "hełm" itp. a właśnie to chcę zmienić |
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 17
|
|
|
|
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 13:02
|
|
|
Dobra, masz rację chyba lekkiego nieogara miałem jak pisałem poprzedni post wielkie dzięki |
|
|
|
|