Kroniki Angrilith |
Autor |
Wiadomość |
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2011 20:38
|
|
|
Kwiatki czy cuś są, ale ich nie uchwyciłem.
Co do lasów to niewiem jak wy ale ja nie widziałem lasu w którym co drzewo to inne(gatunkowo)
Powiecie, ale w lesie jest kilka gatunków, no tak tyle że VX ma nieco przymaławe TILE, a dawać grafe drzew kilku gatunków eventami robi się ciulnia (grafa nie jest pełno-płynna na ATI HD 5700.) przy mapie powyżej 50/50. |
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2011 20:43
|
|
|
Jest wiele tiles, które mają inne ułożenie drzew... Możesz je zawsze przekolorować w GIMP-ie i uzyskać choćby dwa gatunki, zawsze to coś... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 12:41
|
|
|
Zgadza się. Ale chodzi o to że ogólnie ilość tile w VX jest ograniczona, robiąc jedna zakładkę lub nawet pół z drzewami a w dodatku dużymi, robię to kosztem np: elementów wystroju (detali). |
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 12:56
|
|
|
Cóż, ja na przykład mam cztery rodzaje dużych drzew (2x2) plus ich łączenia (2x2) plus standardowe drzewka (1x2), co daje 38 kafelek samych drzew. Ale poradziłem sobie wywalając elementy mapy świata z Tile B, bo stwierdziłem, że takowa mapa jest mi zbędna. Chcieć to móc :) |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 21:13
|
|
|
Lepiej?
|
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 21:15
|
|
|
Uwierz mi, że znacznie lepiej :) |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
pokecath
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 103
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2011 13:43
|
|
|
Skąd wziąłeś skrypt na alchemie?Mógłbyś podać link do skryptu? |
________________________ Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2011 13:44
|
|
|
Skrypt na alchemię jest na rpgmakervx.net. Coś podobnego zawiera i Dark Cloud Weapon System. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Mantiq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 48
|
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 14:35
|
|
|
Podoba mi się fabuła.Mapki też nie są takie złe.
Może wiesz,jak długa będzie gra?
Zagram.
Powodzenia w tworzeniu. |
|
|
|
Aruka21
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 129 Skąd: Samo dno piekieł.
|
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 09:36
|
|
|
Gra zapowiada się cudnie.
Już nie mogę się doczekać pełnej wersji.
Nie przestawaj tworzyć bo naprawdę Ci to wychodzi
Pozdrawiam Aruka21 |
________________________ Mój aktualny projekt: Edeon
Oto link:http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73129#73129
Zyska Sławę Królem Będzie,
Kto Się Uświadomi We Śnie,
Kto Zdobędzie Szczyt W Błękicie,
Będzie Tym Co Jest Na Szczycie. |
|
|
|
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 23:36
|
|
|
Projekt żyje, nie umarł.
Prawie w każdej wolnej chwili (których za wiele nie mam) coś dorabiam, ulepszam....
Obecnie pracuję nad systemem ulepszania broni, a właściwie buduję bazę. Mam tylko ponad 700 pozycji w broniach (ponad 70 broni i każda od +1 do +10). Zbroi, hełmów itp będzie jeszcze więcej do wpisania.
Mantiq, No raczej długa będzie... Ciężko powiedzieć dokładnie, ale dojście do 1 miasta i wykonanie zadań w nim zajęło mi jakieś 2-3 h. Miast będzie 8-10.
Być może podzielę grę na 2 części, gdyby okazała się przydługa. |
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Justi
Preferowany:
Dołączyła: 03 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 17:42
|
|
|
lolerixe napisał/a: | Darkonix napisał/a: | Co to za Awatar, że tak powiem. Jakby co narazie nie pytam się o grę. Jakie to anime? |
Nie dam sobie głowy urwać ale to chyba SEIJI (YAOI)
Spodobał mi się....Tak po prostu... |
Jaki SEIJI, to przecież Edward Elric z fullmetal alchemist (brotherhood). Oglądałam 30 razy więc chyba wiem. |
|
|
|
|