Krótki opis:
Skrypt zmienia kolor nazwy przedmiotu. Dzięki czemu możemy stworzyć przedmioty unikalne,legendarne itp.
Autor:
Leongon
Tłumaczenie:
Shadow
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
module IQC_Configs
################################################################################
# Basic Item Quality Colors of Awesome VX v1.1 #
################################################################################
# Author: Leongon #
# Licence: Free for commercial and non-commercial proyects, just credit. #
################################################################################
################################################################################
# Instrukcje # #
################ #
# #
# Ustawianie jakości przedmiotu. --------------------------------------------- #
# #
# Umieść to w notatce w broni,pancerzu,przedmiocie bądź umiejętności: #
# <IQC jakość> #
# PRZYKŁAD: #
# <IQC epic> #
# #
#"jakość" oznacza jakiej jakości jest przedmiot rzadki, epicki czy uber. #
# #
# Przypisywanie jakości Przedmiotom ---------------------------------------- #
# #
# Poniżej w Obszarze Konfiguracji, znajdziesz liste kolorów od 0 do 31. #
# Wprowadź nazwę pomiędzy "" aby stworzyć nowy rodzaj jakości #
# # #
# #
################################################################################
#Obszar konfiguracji #
######################
#
IQC_quality = # Nie ruszaj tej lini.
{ # Nie ruszaj tej lini.
0 => "", #
1 => "", #
2 => "", #
3 => "", #
4 => "", #
5 => "", #
6 => "", #
7 => "", #
8 => "poor", #
9 => "rare", #
10 => "", #
11 => "", #
12 => "", #
13 => "", #
14 => "", #
15 => "", #
16 => "", #
17 => "", #
18 => "", #
19 => "", #
20 => "legendary", #
21 => "", #
22 => "", #
23 => "", #
24 => "uncommon", #
25 => "", #
26 => "", #
27 => "", #
28 => "", #
29 => "", #
30 => "epic", #
31 => "" #
} # Nie ruszaj tej lini.
#
######################
#Koniec konfiguracji #
######################
end
#------------------------------------------------------------------------------#
# Nie edytuj kodu poniżej chyba że wiesz co robisz! #
# #
#------------------------------------------------------------------------------#
module LNR
def get_single_for(note_field,tag_name)
lines = note_field.split("\n")
for line in lines
if line[0,1].eql?("<")
line2=line.split(/[<> ]/)
if line2[1].eql?(tag_name)
return line2[2]
end
end
end
end
end
#------------------------------------------------------------------------------#
class Window_Base < Window
include LNR
include IQC_Configs
def draw_item_name(item, x, y, enabled = true)
if item != nil
draw_icon(item.icon_index, x, y, enabled)
self.contents.font.color = normal_color
if item.note.include?("<IQC ")
quality = get_single_for(item.note,"IQC")
self.contents.font.color = text_color(IQC_quality.index(quality).to_i)
end
self.contents.font.color.alpha = enabled ? 255 : 128
self.contents.draw_text(x + 24, y, 172, WLH, item.name)
self.contents.font.color = normal_color
end
end
end
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 21:03
co do skryptu i jego przedstawienia chcę rzec tylko dwa zdania;
sam skrypt jest boski, legendarny oraz epicki!
a screen, który tu dałeś też jest niezły
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012 20:41
Podobny skrypt, zawierający RGB:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Colour Coded Items
# Version: 1.0
# Author: modern algebra (rmrk.net)
# Date: January 27, 2009
#++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
# Description:
# This script allows you to set a special colour to any item, weapon or
# armor in the party's possession. SO, in scenes like Item or Equip, these
# items/weapons/armors would be drawn in whatever colour you specify
#++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
# Instructions:
# Place this above Main and below Materials in the Script Editor (F11)
#
# To set a colour to an item, put any of the following codes into the notes
# box of the item, weapon or armour:
#
# \macolor[x]
# \macolour[x]
#
# where x is an integer between 0 and 32 - this will set it to the colour
# that corresponds to the square in the Windowskin palette. Or you can use
# the code:
#
# \macolor[r, g, b]
# \macolour[r, g, b]
#
# where r is red, g is green, and b is blue. All of them must be between
# 0 and 255. Any colour you want can be made out of a combination of these
# colours. [0, 0, 0] is BLACK, and [255, 255, 255] is WHITE, [255, 0, 0] is
# RED, and etc... If you use this, the best way is to find the exact shade
# you want in a picture editor program like MS Paint, and then check the
# RGB of that colour.
#==============================================================================
# ** Window Base
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# Summary of Changes:
# aliased method - normal_color, draw_item_name
#==============================================================================
class Window_Base
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# * Normal Color
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
alias modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5 normal_color
def normal_color
# If drawing an item name from Draw Item Name
if @ma_drawing_item != nil
# Check Item Note for colour code
if @ma_drawing_item.note[/\\MACOLOU*R\[([,\d\s]*?)\]/i]
if $1.include? (",")
$1[/\s*(\d+)\s*,\s*(\d+)\s*,\s*(\d+)\s*/i]
# If the specification is not valid
if $1.nil? || $2.nil? || $3.nil?
# Default to normal_colour
colour = modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5
else
colour = Color.new ($1.to_i, $2.to_i, $3.to_i)
end
else # If only an integer, get colour from text_color method
colour = text_color ($1.to_i)
# Default to normal colour
colour = modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5 if colour.alpha == 0
end
return colour
end
end
return modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5
end
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# * Draw Item Name
# item : Item (skill, weapon, armor are also possible)
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
alias modalg_itemcolours_drw_itm_nm_94b5 draw_item_name
def draw_item_name(item, *args)
@ma_drawing_item = item
# Run Original Method
modalg_itemcolours_drw_itm_nm_94b5 (item, *args)
@ma_drawing_item = nil
end
end
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Te linijki odpowiadają kolorom: http://www.ultimateam.pl/...p?p=82475#82475 Więc jeżeli chcesz żółty, to wystarczy tam gdzie jest 14 są '' takie znaki i tam wpisz np. 14 => "żółty", # i teraz robisz to co wczesniej tylko że zamiast epic, wpisujesz żółty... Mam nadzieję że pomogłem.
________________________ Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:
POMÓGŁ
Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum