Zamknięty przez: Ayene Pią 04 Maj, 2012 17:54 |
Wzory na obrażenia |
Autor |
Wiadomość |
BloodEye
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 23
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 14:12
|
|
Wzory na obrażenia
|
Mógłby ktoś mi przybliżyć wzory na obrażenia skilla ? Mam DMG skilla , swój atak , obronę przeciwnika oraz Attak F: ( co to jest ? ) Mógłby ktoś mi to wyjaśnić ;> ? |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:07
|
|
|
A więc...
Attack Force to obrażenia które zmieniają się wraz ze wzrostem statystyki(atak). Zadają % obrażeń i rosną przez całą grę. Base DMG to obrażenia które nigdy się nie zmieniają i statystyki nie mają na niego wpływu. :S
Mam nadzieję że dobrze wyjaśniłem. |
|
|
|
BloodEye
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 23
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:29
|
|
|
Oj nie do końca o to mi chodziło. Chodziło mi bardziej o ten wzór , bo za cholerę nie umiem wykminić jak to działa :D Podam n przykładzie:
Mam 20 ataku , używam skilla o bazowym DMG 1 i o AttackF = 50 , przeciwnik ma defa równego 1 i ostateczny dmg jaki zadałem = 40 .
Jak z tcyh moich podanych liczb wychodzi 40 ;> ?
PS Variance dałem na 0 bo to jest rozrzut dmg , jeśli się nie mylę :D |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:34
|
|
|
Nie mam pojęcia.
Najłatwiej ci będzie chyba potestować. Generalnie nie widzę problemu. |
|
|
|
Roki132
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 91
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 16:57
|
|
|
Zgadzam się z Yoroiookami, testuj sobie cały czas na przeciwniku o def 0, żeby wiedzieć, jakie średnio zadajesz obrażenia. Innego wyjścia chyba nie ma... |
________________________
|
|
|
|
overhill
Preferowany:
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 55
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 18:42
|
|
|
Podbijam. Jedyne wyjście to metodą prób i błędów patrzeć jakie zadajesz średnie obrażenia. |
________________________
|
|
|
|
BloodEye
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 23
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 19:46
|
|
|
Cytat: | Zgadzam się z Yoroiookami, testuj sobie cały czas na przeciwniku o def 0, żeby wiedzieć, jakie średnio zadajesz obrażenia. Innego wyjścia chyba nie ma... |
Nie da się dać def = 0 ( co jest pewnie podpowiedzią , że jest dzielenie przez def , ale nie wiem do końca ;d )
Mógłby wypowiedzieć się ktoś kto robił już własne ciekawe skille , a nie "na oko" ?
Ayene , może ty masz jakiś pomysł ? Zawsze wszystkim pomagasz ( przynajmniej w skryptach :D ) |
|
|
|
BloodEye
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 23
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 20:59
|
|
|
Sorry , za double posta , ale już znalazłem wzór w skrypcie i jest on cholernie pogmatwany :D I tu prośba do was.Jakby ktoś z was znał dobry skrypt na zadawane obrażenia byłbym wdzięczny , jeśli by go ktoś tu udostępnił :D |
|
|
|
przemusiek25
Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 84
|
|
|
|
|