Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Władcy bram
Autor Wiadomość
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
  Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 12:24
Władcy bram
Witajcie.
Chciał bym przedstawić wam grę o nazwie: Władcy bram.

Screeny:

Title:
Spoiler:



Pierwsza część pierwszej mapy
Spoiler:



Druga część pierwszej mapy
Spoiler:



Fabuła:

Spoiler:

Pewien mężczyzna o imieniu Ethard obudził się w płonącym lesie niewiedząc co się z nim stało. Las stał w płomieniach, wiele żyć dobiegło końca przez pożar. Ethard nieopodal miejsca swego pojawienia się znalazł pewnego martwego człowieka przy ognisko, które jak podejrzewa spaliło las. Ethard jest pewien, że nie ma czasu i musi uciekać z lasu, lecz czy mu się to uda... Dowiecie się sami...



Coś więcej:
To tyle z tych ważniejszych spraw, a teraz cała reszta.
Charset głównego bohatera zostanie na pewno zmieniony.
W grze jest dostępna Alchemia, Kowalstwo, Złodziejstwo i masa innych pobocznych rzeczy które pomogą umocnić głównego bohatera.
Z fabuły nie chcę nic zdradzać, gdyż nie chcę stworzyć gry w której wszystko jest podane jak na talerzu i nie możemy zmieniać głównego bohatera.
Gra będzie toczyła się tylko z jedną osobą drużynie, mianowicie samym Ethardem, zaś czasami będą eskorty i inne zadania które pozwolą nam mieć w drużynie więcej osób.
W grze jest system zwojów który pozwala na używanie potężnych czarów, lecz jest to jednorazowe. Teraz wyjaśnię może trochę system złodziejstwa.
Polega ono na włamywanie się do różnych pokojów, kradnięcie rzeczy ze skrzyń i innych, lecz te "inne" będą trochę rzadsze, bo np. będzie można szybciej wykonać niektóre zadania, gdyż nie będzie trzeba Celu zabić, ani się z nim dogadać (o ile to możliwe) lecz będzie można go okraść.
System włamywania polega na kodach czyli:
Skrzynie otwieramy za pomocą cyfr 0 i 1.
Im trudniejsza skrzynia tym dłuższy kod, np.
01010
1110
0000001 itd.

Jak na razie to tyle, skryptów nie będę wymieniać, lecz mogę powiedzieć tyle, że system walki to Side Viev Battle System.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 13:06
O title nic nie będę mówił, paint...
Mapy są puste jak półki za komuny. Zrób coś z tym.
Fabuła... las (który nie wygląda jak las, tak nawiasem mówiąc) się pali, bohater nie wie gdzie jest... gdzie tu do cholery jest fabuła.
Pyroar napisał/a:
Z fabuły nie chcę nic zdradzać, gdyż nie chcę stworzyć gry w której wszystko jest podane jak na talerzu i nie możemy zmieniać głównego bohatera.

dobra, nie chcesz zdradzać, to chociaż napisz to tak, żeby nic nie zdradzało, a dawało jakiś zarys minimalny. Bo z tego co podałeś: koleś szwęda się po lesie, ucieka... nie, w tym nie ma ani trochę logiki ani spójności. Nie rozumiem cię w ogóle też z tą zmianą bohatera.
Nie... to jest materiał dla Angiusa xD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 13:20
Mapa jest pusta z powodu, że las się pali.
To było zamierzane.
Zmiana bohatera, chodzi mi o to, że można będzie go wyszkolić na strzelca, maga, najemnika, paladyna itd. itp.
A co do fabuły:
On pojawił się w lesie my wiemy tyle co on, czyli tylko to, że musimy uciekać z tego lasu.
A czemu to nie wygląda jak las dowiesz się trochę później w grze.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 13:32

Cytat:
Pewien mężczyzna o imieniu Ethard obudził się w płonącym lesie niewiedząc co się z nim stało.

Nie z czasownikami piszemy osobno
Cytat:
Las stał w płomieniach, wiele żyć dobiegło końca przez pożar. Ethard nieopodal miejsca swego pojawienia się znalazł pewnego martwego człowieka przy ognisko

A potem poszedł do miasto po ścieżka wśród drzewo.
Cytat:
które jak podejrzewa spaliło las.

"Wtedy ognisko pomyślało: Nienawidzę drzew! Nienawidzę tego lasu! Spalę go! Najpierw zabiję tego faceta, bo ma zapalniczkę, a potem, przy jej użyciu spalę las, muahahahahahaha!
Innymi słowy - las mógł zapalić się od ogniska, ogień mógł rozprzestrzenić się na las, ognisko mogło być źródłem/przyczyną pożaru, ale nie mogło spalić lasu!
Cytat:
Ethard jest pewien, że nie ma czasu i musi uciekać z lasu

Hm, las się pali (o, tu jest płomyczek. I tam też. Dlaczego to w ogóle jest las, skoro nie ma drzew? Oh wells, autor na pewno miał w tym jakiś cel...), więc bohater sobie myśli "Nie ma czasu, trzeba uciekać".
Niezły rym BTW :-D
Cytat:
lecz czy mu się to uda...

No jak nie jak tak, jedziemy banałami, nie? :mrgreen:
Cytat:
Dowiecie się sami...

Nie sądzę, wróżę projektowi porzucenie przez autora :-)

Cytat:
Charset głównego bohatera zostanie na pewno zmieniony.

Chwała ci za to.
Cytat:
W grze jest dostępna Alchemia, Kowalstwo, Złodziejstwo i masa innych pobocznych rzeczy które pomogą umocnić głównego bohatera.

Zaraz, zaraz... Fabuła mówi, że nie ma czasu i trzeba spieprzać, nie? A tu kowalstwo, alchemia, złodziejstwo? "Och, pożar już tu dociera. No cóż, musi poczekać, aż uwarzę miksturkę..."
Cytat:
wyjaśnię może trochę system złodziejstwa.
Polega ono na włamywanie <się do skrzynia i brać przedmioty z ja> się do różnych pokojów, kradnięcie rzeczy ze skrzyń i innych <To tak, jakbyś tłumaczył, że walka polega na... Szok! Walczeniu z przeciwnikiem!>, lecz te "inne" będą trochę rzadsze, bo np. będzie można szybciej wykonać niektóre zadania, gdyż nie będzie trzeba Celu zabić, ani się z nim dogadać (o ile to możliwe) lecz będzie można go okraść.Zadanie: przynieś mi głowę Rozenbacha. Wykonanie1: zabij i utnij łeb. Wykonanie2: Dogadaj się, by oddał ci swoją głowę po dobroci. Wykonanie3: ukradnij mu głowę, gdy odłoży ją przed snem na półkę.


Mapy... Mapy... Mapy... Co tam się ma palić? Trawa? Futro wilków? BTW: są tam wilki, ale nie uciekają od ognia? Łatafak? Podstawowy instynkt każe zwierzętom uciekać od ognia, a one czekają w płonącym - za przeproszeniem - """lesie""", by rzucić się bohaterowi do gardła? I skąd ten tytuł? "Gra będzie o płonącym lesie, więc nazwę ją Strażnik Bramy, powinno pasować..."

Jak będziesz dawał demo, poproszę wersję z RTP, żebym nie musiał instalować RM XP celem zjechania projektu.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 13:49
Dzięki za krytykę.
Tylko, że niektóre rzeczy po prostu szukałeś na siłę, ale to i tak pomoże mi ulepszyć projekt :).
Większości dowiaduje się w fabule.
Np. potem się dowiesz czemu ten las jest taki pusty czemu te wilki tam czychały...
To jest tylko zalążek całego projektu, na początku gra to totalny tutorial w którym przechodzimy przez mapki i walczymy z potworami zdobywając stuff ze skrzyń.
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 18:40
Cytat:
Ethard jest pewien, że nie ma czasu i musi uciekać z lasu

Sorry, ale to lekka nieścisłość w fabule - koleś budzi się w spalonym lesie, znajduje martwego gościa i stwierdza, że musi uciekać. Nie ma pojęcia gdzie uciekać i czemu uciekać, skoro teoretycznie pożar ustał, ale wie, że musi uciekać. Sorry, ale ja nie mam ochoty kierować bohaterem-idiotą, który robi coś bez większego sensu. Dlaczego bohater chce uciec? Dlaczego nie dowie się kim był ten martwy mężczyzna? Czemu nie dowie się, jak znalazł się w lesie i czy jego domysły o podpaleniu przez ognisko są prawdziwe? Takie pytania się same nasuwają, a bohater raczej przejawia znamienny brak mózgu :roll: . Sorry, nie kupuję tego.

Cytat:
W grze jest dostępna Alchemia, Kowalstwo, Złodziejstwo i masa innych pobocznych rzeczy które pomogą umocnić głównego bohatera.

Skrypty spoko, tylko, że choćbyś nawalił 25125151 skryptów wynosząc grę na poziom z technicznego punktu widzenia bardzo wysoki, to fabuła przedstawia wyraźne braki i psuje całą resztę.


A i jeszcze mapy - puste, brzydkie i nie fajne. Popraw je.

Nie traktuj tego jako offence - weź sobie rady do serca, nie pisz więcej fabuły na kolanie i nie wal map na oślep, a będzie okey.
________________________
 
 
 
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:07
Co do tego, że chciał byś wiedzieć kto był tym martwym mężczyznom tłumaczyłem.
Wiesz tyle co główny bohater czyli praktycznie tyle, że chcesz uciec z lasu.
Przepraszam ciebie ale gdybyś ty obudził się w płonącym lesie jak byś się zachował?
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:13
Pyroar napisał/a:
Co do tego, że chciał byś wiedzieć kto był tym martwym mężczyznom tłumaczyłem.
Wiesz tyle co główny bohater czyli praktycznie tyle, że chcesz uciec z lasu.
Przepraszam ciebie ale gdybyś ty obudził się w płonącym lesie jak byś się zachował?

Nie, nie o to chodzi, to wprowadzenie jest błędnie zrobione, nie pasuje do tytułu, nie daje najmniejszego śladu naprowadzenia, co mogłoby być w grze... ten tytuł nie pasuje jeżeli gra jest tylko o uciekaniu z lasu, więc musi być coś o bramach, tylko co? Przesadziłeś z tym, że nie chciałeś ujawniać fabuły, i sprowadza się to do tego, że nic nie ujawniłeś xD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:14
Cytat:
Wiesz tyle co główny bohater czyli praktycznie tyle, że chcesz uciec z lasu.

Ale czemu chce uciec z tego lasu? Okey, płonie. Jest niebezpiecznie, ale jak się tutaj znalazłem, co ja tutaj robię? To by było ważne.

Cytat:
Przepraszam ciebie ale gdybyś ty obudził się w płonącym lesie jak byś się zachował?

No, gdybym nie wiedział, jak się znalazłem tutaj i znalazł martwego gościa, to chciałbym wiedzieć więcej, a nie uciekać gdzie pieprz rośnie.
________________________
 
 
 
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 20:17
W takim razie muszę uznać, że ekhm nie należysz do inteligentnego grona ludzi którzy więdzą kiedy trzeba uciekać.
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 21:18
Pyroar napisał/a:
W takim razie muszę uznać, że ekhm nie należysz do inteligentnego grona ludzi którzy więdzą kiedy trzeba uciekać.


Za to Ty należysz do ludzi oczytanych i elokwentnych w swoich wypowiedziach :mrgreen:
Anyway - gra dla mnie na stracie, nie lubię kierować bohaterem idiotą, sorry.
________________________
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 23:57
Czyli podsumujmy: bohater ucieka, bo musi uciekać, las się pali bo się pali, a facet jest martwy, bo tam jest. I jest martwy.
Wobec tego piszę posta, bo chcę napisać posta i czekam na demo, bo oczekuję na demo.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Pyroar 



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Czw 03 Maj, 2012 09:02
Cholera, wy jesteście zbyt ciekawi, nie rozumiecie tego, że to będzie wszystko się rozwijać ?
To już nie jest krytyka tylko hate na siłę.
 
 
varden01 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 27
Wysłany: Czw 03 Maj, 2012 09:05
Tak czytam te wszystkie posty, czytam i czytam... Iii... WTF?? "Fabuła" mnie rozwaliła. O ile to można nazwać fabułą. Mapy puste jak mój żołądek w tym momencie.
Aha, pewnie to jest twój pierwszy projekt no nie? A pierwszych projektów się tu nie zamieszcza.
To tyle.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Czw 03 Maj, 2012 09:13
Cytat:
Cholera, wy jesteście zbyt ciekawi, nie rozumiecie tego, że to będzie wszystko się rozwijać ?
To już nie jest krytyka tylko hate na siłę.

Nie widzisz tego, że to co napisałeś nie ma najmniejszego sensu? Że ta fabuła z tego co podałeś KOŃCZY się na uciekaniu z lasu? Nic poza tym nie jest opisane, zupełnie. Powinno być napisane. Jeżeli nie widzisz tego, że skopałeś tym sprawę, to niezbyt dobrze to wygląda... Przemyśl to ^^
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene