Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Visirum - Malakh Story
Autor Wiadomość
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 12:07
Visirum - Malakh Story
Nowy projekt, który jest swoistym uzupełnieniem fabuły do głównej części Visirum, która jest jednak w zbyt wczesnym etapie tworzenia, by cokolwiek z niej prezentować. Na razie dodaje coś z tej części.

Fabuła:
Spoiler:


W bardzo mocnym skrócie, Malakh to łowca przygód, żyjący w krainie Visirum. Kraina ta jest powoli zajmowana przez demona Viseraha i jego generała Seyqualla. Nasz bohater przypadkowo trafia do wioski, która była broniona kiedyś przez Seyqualla, zanim jego dusza została oddzielona od ciała. Samo ciało służy teraz Viserahowi, a jego dusza zagnieździła się gdzieś niedaleko tej wioski.



Postacie:
Spoiler:


Malakh

Seyquall



Screeny:
Spoiler:













Ogarniam wszystko, tylko nie jak wstawić dobrze te mapki, bez zdarzeń itp. Jakbyś ktoś pomógł, byłbym wdzięczny. Mapki trochę nie dopracowane wg. mnie, postaram się to zmienić, tyle że chcę poznać opinię ludzi, co by można w nich dodać.
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 12:32
No to tak:

Fabuła - Fajna. Może być gra ciekawa.
Bohaterowie - Fajne screeny, ale gdzie opis?
Brak skryptów chyba, że nie używasz :D
Mapki - Title i GameOver fajne, ale reszta do niczego. Za bardzo puste. Pododawaj jakieś kwiatki itp. A drzewa są za bardzo "linijkowe". Może ustaw je jakoś tak byle jak, będzie lepiej wyglądać.

Wniosek: Dodaj coś do map i opisz bardziej grę: skrypty, postacie itp.
________________________



 
 
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 12:35
A no, tak. Zapomniałem o skryptach, przy następnym większym updacie dodam, mapki do dopracowania, to wiem, bo zostawiłem za dużo miejsca. Do postaci opis będzie już niedługo. Dzięki za ocenę.
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 12:45
Kolejna gra o demonie i bohaterze. Oklepana fabula, opisalbys ja wiecej.
Mapki slabe. Nie komentuje.
________________________



 
 
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 12:47
Fabułę będziesz miał rozwiniętą w czasie gry. Rozumiem, że może i jest słabo opisana, ale jaki sens byłby w opisaniu tutaj całej fabuły?
 
 
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 13:12
Mapki wstawię nieco później. Sama mapka gospody która była, została w ogóle źle wczytana. Mapka wioski - cóż, była po prostu %#?* i wymaga naprawy.
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 13:15
Nie spoko. Chodzi mi o to tylko żebyś opisał ciut bohatera. Zaciekawił np.
"...ale tylko od niego zależy przeznaczenie..."
Coś tego typu. Jak coś mogę ci pomóc przy Questach bo pomagam już jednej osobie.
________________________



 
 
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 13:23
Cała fabuła jest już opracowana, a zaraz wezmę się za pisanie tekstu, który ma zaciekawić większość. Większej pomocy potrzebowałbym przy mapkach, bo to co ja robię po 2 latach odpoczynku od Makera to porażka.
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 14:01
Ocena:
Fabuła 7/10 - Nie pamiętam takiej fabuły, a nawet jeżeli była to na pewno nie za często... Nie rozumiem tylko co ma do tego bohater, Malakh... Przybył do wioski i... tyle?
Postacie 2/10 - Nic nie opisałeś, tylko wstawiłeś face... Jeżeli generał okrutnego demona, to myślałem, że będzie w wielkiej, kolczastej, czarnej zbroi, a tu uśmiechnięty chłopak :shock:
Title 5/10 - Ładne przedstawienie i czcionka... Nie rozumiem tylko, dlaczego feniks, skoro to gra o demonie...
Game Over 9/10 - Bardzo ładny... Uchwyca coś, co można porównać do demona, czcionka krwista, pasująca do śmierci bohatera...
Wioska 3/10 - Niestety, tutaj jest bardzo dużo błędów w mappingu... Drzewa rosnące w rządku, kwadratowa góra, w lasku i przy rzece za dużo roślin, kamieni itp., a przy wiosce, na trawie nic nie ma, cmentarz to ochyda, aż razi oczy...
Domek 3/10 - Także błędy w mappingu, fortepian na środku pokoju, zasłony na prawie całą ścianę, a na okno nie, kwiatki w wazonie na podłodze i kilka drobniejszych...

Ogólnie: 4,5/10

Nie jest źle, ale może być zdecydowanie lepiej... Poczytaj tutki o mappingu...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Ostry 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 16:26
Title był robiony pod inną część gry, trochę zmieniłem od tego czasu fabułę, poprawi się.
Mapping, tak. Tutki przede wszystkim, poszukam dzisiaj kilku.


Postacie:

Spoiler:


Malakh - jeden z wielu łowców przygód, jeden z najzdolniejszych rycerzy krainy Visirum w przeszłości walczył w bitwie o Onyks u boku Seyqualla, jednak czar rzucony przez demona, zamiast odebrać mu duszę całkowicie pozbawił go pamięci. Do wioski trafił przypadkowo, wiedziony chęcią poznania legendy o wodospadzie z którego woda ma rzekomo uzdrawiające zdolności. W trakcie podróży został zaatakowany przez nieumarłych i tylko dzięki swojemu hartowi ducha dotarł do wioski. Jest młody i porywczy, podejmuje wszystkie rzucone mu wyzwania.





Generał Seyquall - młody, sprytny i porywczy, tak jak wszyscy rycerze z którymi walczył o Onyks. Podczas tej bitwy użyto na nim zaklęcia, które oddzieliło część jego duszy, która była odpowiedzialna za to, iż walczył po stronie dobra. Ta część duszy osłabła i ukryła się w pobliżu wodospadu. Po rozpadzie duszy stał się wypaczonym, pozbawionym jakichkolwiek uczuć pół-demonem. Jego zła część została poskromiona przez demona, który uczynił upadłego rycerza swoim generałem. Seyquall ma teraz zwierzchnictwo nad armią nieumarłych i cały czas knuje, jak pozbyć się swojego mistrza - Viseraha.






Nowy title:

Spoiler:



Dodałem krótki opis postaci, więcej cech na pewno zauważycie w grze. Plus jeszcze nowy title.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012 19:44
Sztampa, słabo zrobione kwadratowe mapy, imiona zapewne bez jakiejś rozwiniętej w grze etymologii, chyba, że faktycznie patrzyłeś, co znaczą, choć powątpiewam w to stwierdzenie.

(Nie szukaj, Malakh z hebrajskiego znaczy anioł, coś zamierzasz z tym faktem zrobić po tym jak to zauważyłem, proszę ja cię bardzo. Tylko szczerze, wiedziałeś o tym sam czy nie? xD)

Facesety robione w generatorze, title/game over nie wyglądają też jakoś zachwycająco. Nic powalającego x.x
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2012 23:38
Materiał do mojej serii..? ;->
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012 06:59
Miałem identyczne title na jednej z moich starszych gier :-D (tylko podpis zrobiłem inny oczywiście) więc trochę dziwnie się czuję wystawiając ocenę. Swoją drogą opisz bohaterów bo z samych obrazków wiem tyle co...nic :-P Co do fabuły-jak już powiedział ktoś wyżej-raczej mogłeś odbiec od tak prostych schematów... innowacją zapewne nikt nie wybrzydzi, a powtarzające motywy(demony itp)się po prostu nudzą zapewne nie tylko mnie :-/
PS Sam mapping domku (od środka)nie jest zły, ale jako całe miasta aż wali rutyną i pustką wzdłuż ścieżki od lasu do reszty domków

EDIT Sorki nie zauważyłem że jednak opisałeś bohaterów w 1 z wiadomości pod tematem. W takim razie postaraj się o uzupełnienie tematu niż wrzucać za każdym razem coś w oddzielny post ;-)
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012 09:32
Cytat:
łowca przygód

:shock:
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene