[spoiler]Wszech bóg stworzył świat i otoczył go magiczną barierą, broniącą go od zakusów demonów. Mimo że swiat był młody, to demony już miały w nim swoje sługi... Pierwszym był Irael. Demony obdarzyły go mocą tak potężną że mógł zniszczyć świat. Wszech bóg widząc jego potęgę, poświęcił swe boskie życie, aby ratować świat. Irael stał sie dobry, a jego moc została uśpiona. Demony widząc brak wszech boga, ukazały się ludziom i kazały im oddawać cześć trzem demonicznym przywódcom którzy zostali bogami. Ale ujrzeli wtedy, że mimo potęgi, maja też potężnego wroga. Ich pierwszy twór, Irael obdarzony uśpiona mocą był symbolem ich zguby, bowiem ostatnia przepowiednia wyznawców wszech boga brzmiała: "Znajdzie się człowiek, który wypędzi bogów... Jednak zastąpić je muszą inne istoty. Taka jest kolej rzeczy..."
Bohaterowie
1. Irael - pierwszy demon. Za sprawą wszech boga stał się człowiekiem. Posiada uśpioną moc wszystkich demonicznych przywódców. Jako człowiek jest często ironiczny. Lęka się miejsc zaciemnionych.
2. Valdali - arcymag z miasta Vukovar. Najpotężniejszy mag na kontynencie. Wspiera Iraela w jego życiowym celu - zniszczeniu demonów. Dialogi z nim nie trwają długo. Jest konkretny i tajemniczy. Skrywa mroczny sekret...
To miasto... mógłbyś zrobić mi przysługę i zrobić je od nowa? xD I, ja wiem, nie robić tak kwadratowych dróg (bo raczej takie są do jakiś, ja wiem, znacznie większych miast? ^^), użyj normalnych tile'ów wody (te są do mapy świata. Ogólnie, jak to jest miasto, to tam wody nie powinno być aż tyle, tak w sumie), te domki też możesz jakoś ładniej zrobić, proporcja jest dobra, tylko kształt trochę odbiega.
Spoiler:
Diablo napisał/a:
Irael
Irael > Izrael > David? :P tylko taka teoria spiskowa z mojej strony...
cóż, fabuła wygląda na dość przewidywalną, ale cóż, może zdziwisz nas wszystkich jakimś epickim plot-twistem ^^ (nie, chcę sam zobaczyć ten plot-twist, także nie pisz, jeżeli masz jakiś w planach ^^)
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Ale czego nie robi się dla pana moderatora Amela. :P spoko zmienie mapke
Niestety, male jest zainteresowanie gra :(
Zamiast ustawiać każdy kamyczek i listek na mapce by było IDEALNIE to powiem Ci - lepiej skup się na wciągającej fabule i dobrze zbalansowanym systemie walki.
Mapki rób poprawnie, ale nie pieść się nad każdą mapką zbyt długo, bo lepiej ten czas poświęcić na dopracowaniu GRYWALNOŚCI.
________________________ ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 61 Skąd: z pod wodospadu
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 09:25
Okej teraz Ja!
Gra jest całkiem spoko, dobra fabuła dobrze oddany klimat mapek.
Mapping też jest dobry nie patrząc na małe błędy np ucięte drzewa.
Ogólnie to jakieś 8/10 a czy wzrośnie do 9/10 lub 10/10 tu już zależy od Diablo, trzeba jeszcze poprawić parę błędów ort. oraz jak już wspominałem niedoróbki w mapkach.
Szykuje się całkiem dobra gierka :D
Wziąłem do serca wszystkie komentarze. Postanowiłem nie robić miasta od nowe. Zmieniłem wodę i dorysowałem obcięte drzewa. Sorki ale w realu człowiek nie buduje topografii terenu, a akurat na takim oni zbudowali miasto.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 13:21
Dobra zaczynając od początku, fabuła jest średnia (jak już wcześniej mówiłem), ale można ją świetnie rozwinąć. Mapy są także średnie i tyle na ich temat, bo ja nie potrafię oceniać mapek. Po za tym, nie rób screenów z edytora, bo głupio to wygląda. Co do muzyki, to nie lubię zbytnio muzyki z Elder Scrollsów choć dużo jej nie słyszałem. Nie wiem, może będzie pasować, zobaczymy. Myślę, że to tyle na ten temat. Nie potrafię ocenić tej gry dopóki nie zobaczę dema. Wszystko zależy od tego jak rozwiniesz fabułę.
Umm... logo mi się nie podoba. Kto ci zrobił tak okropne logo? xD
Dzięki Darknesss! W końcu oceniłeś
1. Fabuła będzie zawierać hmm... zwrotów akcji od groma ( podpowiem tylko że większość zwrotów opierać się będzie na mrocznym sekrecie Valdaliego ^^ )
2. Mapki, mapki, mapki. Jest mi miło, że są dobre (szkoda że nie bardzo dobre), ale w większości skrzydła rozwijać będę w fabule z moją bujną wyobraźnią jak to mówi moja polonistka.
3. Muzykę dobrałem chyba dość dobrze. The Elder Scroll nie ma aż takiej epickiej muzyki jak np. Gothic, ale myślę, że tu będzie pasować. A jeśli będzie wam zależało na tej muzyce z Gothica to na pewno rozważę taką opcję.
4.Logo robił taki jeden cwaniak co robi teraz pewną epicką grę na Vx Ace
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 13:42
Diablo napisał/a:
4.Logo robił taki jeden cwaniak co robi teraz pewną epicką grę na Vx Ace
Niech go tylko dorwę xD
Zapomniałem o czymś jeszcze wspomnieć. Pierwsza mapa jest straszna :P
Poucinane drzewa, złą wodę użyłeś i wodospad zaczynający się od trawy, popraw to ^ ^
Wziąłem do serca wszystkie komentarze. Postanowiłem nie robić miasta od nowe. Zmieniłem wodę i dorysowałem obcięte drzewa. Sorki ale w realu człowiek nie buduje topografii terenu, a akurat na takim oni zbudowali miasto.
Spoiler:
Już dziś pierwsze demo a w nim:
1. Pierwsze questy poboczne.
2. Pierwszy przedmiot potrzebny aby dostać się na tajemniczy tęczowy poziom.
3. Poznanie Valdaliego.
Zagrałem i chyba całe przeszedłęm :D .
Wykonałem quest grabarza, czyli pokonałem jego żonę i nekromantę.
Zrobiłem też te 2 misje od kupca.
Jak pokonałem tego demona, ci mali znikli, pewnie się przestraszyli, ale mógłbyś pokazać jak uciekają, czy cuś.
Nie wiem, czy to już koniec, czy bug, ale na południe dalej się iść już nie da.
Gdy oddaje się wędkę dla rybaka, to i tak jest w naszym eq, super oddajemy coś, nie oddając tego :D .
Grabarz mówi: Pozwól, że nauczę cię prostego zaklęcia.
A go nie nauczył, pewnie słaby z niego nauczyciel :D .
Ogólnie gra jest super!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum