Walka w czasie rzeczywistym |
Autor |
Wiadomość |
gats
Preferowany:
Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 73 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012 19:44
|
|
|
Oczywiście znowu mam problem ze skryptem otóż jest błąd a nie wiem co robić:
Script'Requiem SBABS Standard' Line 35: NameError occured.
uninitialized constant Input::Letters
Co robić ?? |
________________________
I love mangas and anime :D |
|
|
|
Voyage
Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1
|
Wysłany: Pią 13 Lip, 2012 14:34
|
|
|
Witam wszystkich na forum!
To mój 1 post.
Do rzeczy.
Tego chyba nie było.
Mogę przypisywać skille do klawiszy ale jak tracę (skilla) nadal mogę go używać jeśli jest przypisany. Myślę, że trzeba wstawić odpowiedni warunek sprawdzający czy dana zdolność
jest, jeśli nie potraktuj "buzzerem"(dźwięk odrzucenia).
Jaki kod należy dodać/zmienić do skryptu, aby problem zaniechać?
Potrzebuję pomocy, bo z Ruby to raczej u mnie kiepsko. |
|
|
|
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 09:56
|
|
|
Używam tej walki i chciałem dodać gothic hud ale wywala mi błąd.
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 12:06
|
|
|
Dopiero teraz zauważyłam prośbę Voyage'a. Otóż to, o co pytasz jest domyślnie wpisane w skrypt. Jeśli ktoś wykorzysta wszystkie MP, to nie może rzucać czarów.
Aesen, wrzuciłeś do projektu oba skrypty na HUD? I czy znajdują się one POD skryptami na walkę? |
________________________
|
|
|
|
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 12:20
|
|
|
Dzięki ayne wszystko działa :) |
|
|
|
Jakub/Bedzio
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 5
|
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 17:18
|
|
|
Wyświetla mi się błąd "Unable to find file Audio/se/drop item", tylko gdy ma wypaść przedmiot z potwora.
Próbowałem to naprawić i teraz mi się pasek życia nie wyświetla. |
|
|
|
bluemike
Preferowany:
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 04 Wrz, 2012 18:17
|
|
|
Temat z Hudem Gothic został zamknięty więc muszę napisać tutaj:
Grafiki, które wrzuciła Ayene ,żeby skrypt poprawnie działał-jedna z nich wygasła.
Ja nawet nie wiem jak wyglądała grafika hp_mp_bar.png więc nawet sam nie mogę jej narysować, proszę ludzi którzy posiadają ową grafikę, by zapodali linka do niej :) |
|
|
|
tobi 145
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 5
|
Wysłany: Nie 09 Wrz, 2012 21:53
|
|
Re: Walka w czasie rzeczywistym
|
jaki jest skrypt do walki w czasie rzeczywistym,baz dem prosze |
|
|
|
aragorn7015
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 186 Skąd: się biorą dzieci?
|
|
|
|
Abercjusz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 89 Skąd: Aeitlan
|
Wysłany: Pią 26 Paź, 2012 19:15
|
|
|
Mam pytanie. Jak skonfigurować skrypt, żeby animacje pasowały do
dużych charów?
PS: Sorry za odkop. |
________________________ ~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 10:54
|
|
|
Jak dla mnie skrypt niepotrzebny, mam inny ale to moje zdanie 2/5 |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
HPfan880
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2012 Posty: 32 Skąd: Wołów
|
Wysłany: Sro 12 Gru, 2012 17:22
|
|
|
Jupila. Działa w 100% aż sam jestem zaskoczony
Moja radość trwała krótko. Mam teraz pytanko.
Zadziała to na vx ace? Bo się przerzucam. |
________________________ Uwielbiam batcha
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver
Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Sob 15 Gru, 2012 10:39
|
|
|
Jakub/Bedzio, Musisz wgrać ten plik z dźwiękiem do folderu z grą |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 16:12
|
|
|
Kurde przepraszam , ale nie umiem tej walki zrobić . Znów zacząłem robić grę ale tak pobieram demo i :Jest tam game którego nie mozna otworzyc . Proszę o pomoc po kolei jak co zrobić normalne skrypty umiem dodać tylko te z demem nie moge .
|
|
|
|
Luqas
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 1
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013 00:32
|
|
|
Nie jestem pewien czy było takie pytanie w tym temacie, ale podpowie mi ktoś jak zrobić coś takiego żeby potworki respily się na przykład 1 minute po a nie od razu po ich śmierci... Bo załóżmy że chce aby poruszały się losowo ale blokują mi wejścia do jaskiń itd. Jestem tu nowy i nie ogarniam ruby.
Z góry dzięki za pomoc. Pzdr...;) |
|
|
|
|