Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012 13:53
item tylko dla pierwszej osoby
siemka!
potrzebuje szybkiej pomocy!
czy da się szybko w skryptach coś pogrzebać, żeby użyty item (miksturka, zwiększenie stale statystyk etc.) było zawsze używane przez pierwszego bohatera?
głównie to chodzi mi o to, aby nie wyswietlało się to okno wyboru postaci.
bardzo proszę o pomoc!
dziekuje
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Nie 15 Lip, 2012 20:05
Ok, Ayene przysięgam że to już ostatni moja prośba do cb w tym... tygodniu
dało by się do rozdawania pkt z tego tematu zedytować możliwość rozdawania pkt tylko do:
-siły
-inteligenci
-szybkości
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 23:04
Sprawdź to:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Rozdawanie punktów co poziom [VXAce]
#==============================================================================
# Autor: Ayene
# www.ultimateam.pl
#==============================================================================
# Skrypt umożliwia rozwój postaci poprzez zwiększanie jej statystyk dzięki
# dodatkowym punktom, które otrzymuje po uzyskaniu poziomu.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================
# By wywołać okno rozdawania punktów użyj polecenia 'Script' i wpisz:
# SceneManager.call(Scene_Upgrade)
#==============================================================================
module Ayene
POINTS_PER_LEVEL = 5 # liczba punktów co poziom
IN_MENU = true # widoczne w menu
COMMAND_UPGRADE = 'Rozdaj' # nazwa komendy w menu
end
class Game_Actor < Game_Battler
include Ayene
#--------------------------------------------------------------------------
# * Public Instance Variables
#--------------------------------------------------------------------------
attr_accessor :points
#--------------------------------------------------------------------------
# * Setup (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_gamac_setup setup
def setup(*args)
@points = 0
aye_gamac_setup(*args)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Level Up (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_gamac_level_up level_up
def level_up
aye_gamac_level_up
@points += POINTS_PER_LEVEL
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Level Down (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_gamac_level_down level_down
def level_down
aye_gamac_level_down
@points -= [POINTS_PER_LEVEL, @points].min
end
end
if Ayene::IN_MENU
#==============================================================================
# ** Window_MenuCommand
#==============================================================================
class Window_MenuCommand < Window_Command
#--------------------------------------------------------------------------
# * Add Main Commands (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_wincom_addmaincom add_main_commands
def add_main_commands
aye_wincom_addmaincom
add_command(Ayene::COMMAND_UPGRADE, :upgrade, main_commands_enabled)
end
end
class Scene_Menu < Scene_MenuBase
#--------------------------------------------------------------------------
# * Create Command Window (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_scmen_crcommwin create_command_window
def create_command_window
aye_scmen_crcommwin
@command_window.set_handler(:upgrade, method(:command_personal))
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * On Personal OK (alias)
#--------------------------------------------------------------------------
alias aye_scmen_conperok on_personal_ok
def on_personal_ok
aye_scmen_conperok
case @command_window.current_symbol
when :upgrade
SceneManager.call(Scene_Upgrade)
end
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum