Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 09:43
System RPG XP - Pustkowia Chaosu
Autor Wiadomość
Ozzma 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Wrz 2009
Posty: 88
Skąd: Stumilowy Las
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:29
Cytat:
Czy dyskusja nad innym badziewiem ma być nie zliczana a nad tym tak? To trochę dziwne, nie?
To nie jest badziewna gra! Może przechodziłam ją na raty, ale dałam radę. Większość userów czepia się wszystkiego, bo nie ma się czego przyczepić.
________________________
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 22:18
Czas przyszedł i na mnie.
Zacznę od strony wizualnej(efekty, mapy, grafika itd.)
Map nie ma za bardzo, ani krytykować, ani słodzić. Jeśli chodzi o taką produkcję w RM, to są wystarczające. Efekty typu trzęsienia lub ten zaczepisty system ekwipunku naprawdę przypadły mi do gustu.
Teraz wypowiem się co do audiowizualnej(BGM, BGS, ME, SE)
Nie zawiodłem się, ale na początku dźwięk ataku piratki nie przypadł mi do gustu, niemniej jednak już po godzinie rozgrywki przyzwyczaiłem się do tego i kosiłem dalej.
A teraz nieco o całokształcie i fabule, którą mało kto dostrzega.
Wydawać by się mogło, że w tej grze nie ma fabuły, ale to nieprawda, dlaczego?
Jest historia każdej z postaci, a fabuła, to sam demon. Oczywiście jest dosyć prosta, główny cel znasz, ale jednak jest! Więc proszę was, drodzy gracze, nie pier...... mi tu, że nie ma tu fabuły!
Bardzo zazdroszczę TagTeamowi, ponieważ każdy wkłada w ,,każdy" projekt serce, a przy tym świetnie się bawi.
Sam przeszedłem na niedzielnym awanturniku, ale tylko w celu rozpoznawczym(?) Zaś zamierzam przejść każdą postacią na hi-ji-tha tą oto grę. Nie obiecuje sobie wiele, bo wiem, ile cierpliwości takie coś wymaga, ale jestem w stanie przejść chociaż jedną postacią na hi-ji-tha na bank.

Na koniec tego jakże skromnego komentarza mam parę słów do tych, co ten komentarz rozbawi, zbulwersuje...
Kur** m** Nauczta się, że nie ważne czy produkcja jest na 10minut, czy 8 godzin. Ważne, że ktoś miał chęci i pomysł, który zrealizował mimo wszelkim przeciwwskazań.
A jeśli komuś nie pasuje to, że podobają mi się mapy, zapraszam do przeczytania komentarza w System: Fundament zła. Tam wszystko napisałem i ponownie jestem wdzięczny TagTeamowi chociażby za to, że dzięki nim mogłem świetnie zabijać potwory przez kilka godzin.
(A jeśli ktoś nadal ma się czepiać tego, co napisałem, to będzie pisać do ściany :roll: i z góry przepraszam za wulgaryzmy, ale czasem po prostu trzeba)
(Jeszcze jeden komentarz napiszę, a tam już się rozpisze co do postaci)
Na koniec zdjęcie z małym wynikiem końcowym:
Spoiler:


Pozdrawiam :przytul2:
________________________

 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 31 Gru, 2011 00:08
Na początku pokażę mały błąd(?):
Spoiler:



Menu ładne, wstęp ładny. Za to gratulacje.
Przechodzę do wyboru postaci. Hm... ładne postacie myślę sobie.
Wybieram najemnika. Jest napisane, że to facet. Nawet, że chodzi na dziw... Ladacznice. A tu naglę patrze na zdjęcie jego gęby... A tu babka! WTF?! Pominę to. Zapewne autorzy siedzieli przy tym elemencie na mocnym kacu, bo to ewidentnie jest babka.

No dobra. Gramy.
Oprawa muzyczna mnie mile zaskoczyła. W przeciwieństwie do poprzedniej jest dobrze :-P

To "Abra Kadabra" troche nudne. Ok. Dalej...
Gadałem z "Sejw Pojtem"(Boje się, że jak skończę grać, będę gadał ze ścianami).

Podoba mi się sklepik. Prosty i ładny.

Wioska. WTF?! Dlaczego widzę tu styl ala-Izo? To wgl nie pasuje.
Za to obniżam ocenę map o 1 :->

Walka prezentuje się całkiem dobrze, chociaż lepszy byłby ABS.
Wybiłem bossa - Cyklopa. Łatwy był. Pociskałem Enter i parę razy się uleczyłem.
Cholera, wytrwałem już sporo a mój mózg jeszcze się nie przegrzał.

Znowu to samo? Jakieś Izo i te same cienie?
Jadę na łatwym a wszyscy na hita padają...

Trochę się już nudno robi. Musiałem sobie zrobić przerwę. Zjadłem jednego ogórka(kiszonego).
Wgl to lubię ogórki. Bardzo dobre są z solą. Pozwalają umilić czas. Ale już nie jem. Zostawię na następne okazje.

Tak sobie, expie i expie, i nagle uświadomiłem sobie, że po zabiciu wroga, ktoś krzyczy "Iś hoooj" xD Przynajmniej ja jakoś tak to słyszę :-P Może słyszę tak, ponieważ jak patrzę na te domki, to mi się tak dziwnie kojarzą... Dobra. Wrócę do expienia.

Kurde no. Ile jeszcze? Mam już 10 tych kryształów i nie ma bossa. To łażenie po mapkach i bicie tych robili i innych smerfów, robi się nudne.

No i nie wiem jak zniszczyć ten wielki kryształ. Poszukam jeszcze chwilę, ale powoli mózg mi się nagrzewa.

LOL! Expiłem tyle czasu i nagle na końcu mapy znajduje kilof -.-"
Boss... Cholera dedłem. Te wszystkie kryształy poszły na marne. Oddawać pół godziny mojego życia! Ok... Wczytam.
Znowu dedłem. Czuje, że powoli tracę siły.
Do 3 razy sztuka. Jeszcze raz!

Już za 4 razem pod rząd nie dropi kryształu!
No. Kryształek powoli zmienia kolor...
Nareszcie!

Ok. Walka z bossem - Rzeźnik.
No to jedziemy.
Zabiłem bydlaka.

Krwawe Skały... WTF?! ZNOWU TEN SAM TILESETS?!
Ok... Spróbuje.

Nie ma ch*ja. Wyłączyłem. Takie expienie to nie dla mnie.
Przejdę więc, do oceniania.

Fabuła: 6/10 - No coś jest. Nawet dobre.
Mapping: 3/10 - Na pewno lepiej niż w 1 części.
Muzyka: 7/10 - Trzyma poziom.
Ogółem: 5/10

Podsumowanie:
W porównaniu do poprzedniej części ta gra jest świetna. Jednak co by nie było, strasznie się nudziłem. Musiałem skoczyć po ogórka. Nie jest źle, choć mogło by być lepiej. ABS znacznie zmienił by sytuację. Myślę, że ta gra z ABS'em uzyskała by lepszą dynamikę a nie ciągłe pociskanie w enter w walkach turowych. No cóż... Nie było źle, ale też nie było bardzo dobrze, dlatego oceniłem na 5/10.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Nie 01 Sty, 2012 19:42
Ja %#?* co za ludzie. Jak nie lubisz grać w takie gry to po %#?* grasz? Jedni lubią %#?* labirynty i pingpongi, a inni ambitne ekspienie i kombinacje z ekwipunkiem. Ta niby ocena wygląda bardziej na zaproszenie do kłótni, a nie na dobrą krytykę. Nie wiem za co ten facet dostał bana, ale jednego smroda mniej na forum. Mnie się gra podobała, owszem zmieniłbym niektóre rzeczy, ale ogólnie jest dobra. Liczę na kontynuację.
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012 23:57
Cytat:
Nie wiem za co ten facet dostał bana, ale jednego smroda mniej na forum. Mnie się gra podobała, owszem zmieniłbym niektóre rzeczy, ale ogólnie jest dobra. Liczę na kontynuację.
Zawsze są odświeżacze powie3a ^^. Co do zmian, to chętnie "wysłucham" twojej opinii. Przejście Hi-Ji-Tha to nie lada wyczyn, szacun! Kontynuacja jest którymś z kolei tytułem do produkcji, więc pewnie trochę 3a będzie poczekać :lartarin: Pozdrówka
________________________

 
 
 
Solomon Lee 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 13
Wysłany: Nie 12 Lut, 2012 05:22
Gram na poziomie ekstremalnym. :faja:

Po pierwszym kontakcie z grą, szczególnie moją uwagę zwróciło bardzo dobre wykonanie mechaniki gry. Działanie menu, opcji, toczenie walki, jest bez zastrzeżeń.

Mam pytanie: czy ta "beczka lecząca" Zawsze będzie przywracać tak wolno żywotność i manę, czy szybkość tej regeneracji wzrośnie? Bo jak przywraca 1 pkt. many na sekundę, to na wyższych poziomach, gdy tej many będę miał więcej, przywrócenie many "beczką leczącą" w tempie 1many/sekundę będzie trwało "wieczność".

// nie wygaśnie :-PP <- taki żarcik.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 12 Lut, 2012 10:40
HP podrasta w tempie: losowa liczba z poziomu postaci, zaś MP losowa liczba z poziomu postaci dzielona przez 2 (minimalnie 1) :->

Powodzenia ;-)
________________________


 
 
 
alexx 



Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 1
Wysłany: Czw 29 Mar, 2012 20:42
nawet fajna gra
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Nie 08 Kwi, 2012 09:24
Cytat:
nawet fajna gra

Też tak uważam ^^.
Zachęcam do rozwinięcia myśli przewodniej... :lartarin:
________________________

 
 
 
zebra 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 2
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2012 21:40
mam niezły trip z tą grą
 
 
Ozzma 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Wrz 2009
Posty: 88
Skąd: Stumilowy Las
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 09:49
Cytat:
nawet fajna gra

Cytat:
mam niezły trip z tą grą

Może jestem głupia, ale nie potrafię zrozumieć sensu takiej wypowiedzi. Skoro nie ma się nic sensownego do powiedzenia, to po co cokolwiek pisać?
Przepraszam za offa.
________________________
 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Pią 25 Maj, 2012 20:31
Intro i Menu bardzo klimatyczne, więc plusik.
Czemu prawie każda postać związana jest z erotyką!?
Oki, wioseczka.
Te drzwi wyglądają tak... rtpowo...
Ciekawe!
Oho! Gadający save point! Lepiej być nie może...
Ale teraz trzeba wyciągnąć miecz...
Rzeźnia!
Boss.
Kolejna mapa, czemu ten sam tileset!?!?!


Ale oceniajmy.
Plusy:
Świetne Skrypty
Klimat
Muzyka
Ładna Grafika
Można wyładować swoją złość
Minusy:
Powtarzalne lokacje
Z czasem nudzi

Teraz liczbowo
Grywalność: 7\10
Grafika - 8\10 - dziwnie wyglądają rtp-owe ludki na tle innej grafiki
Audio - 10\10 - bardzo klimatyczne dźwięki
Klimat - 8\10 - mroczny, ciekawy klimat
Mapping - 7\10
OGÓŁEM - 8\10
Na pewno lepsza gra od jedynki.
________________________
Żyjący projekt:
World of Horinhell
PLANY:
XAS ABS
Otwarty świat
Multum zadań pobocznych
Gra ukończona w 5%
 
 
fredi250 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 22
Wysłany: Sro 06 Cze, 2012 20:29
dasz link do skryptu do tego co zmienia okno wiadomości
 
 
Matikun 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 27
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012 11:39
Według mnie gra jest niczego sobie, fajna muzyka, mapping też fajny (może, niektórzy powiedzą, że pusto na mapkach, ale mnie to nie przeszkadza. Niestety po pewnym czasie zaczyna nudzić. Ja bym do takiej gry dał raczej abs'a.

Fabuła: 8/10 - ciekawa, ale czegoś brakuje...
Klimat: 9,5/10 - Wszystko bardzo fajnie, byłoby 10, gdyby nie ta mapka miasta pustynnego, która odbiega od tych ponurych map.
Grafika: 9/10 - piękna..., oczywiście ma drobne braki, czasami coś nie pasuje ale mniejsza o to.
Muzyka: 9/10 - fajna, mroczna.
Grywalność: 7/10 - jak mówiłem lepszy byłby abs, np. mr. mo, aczkolwiek źle nie jest.
Łączna ocena: 8,5/10

Legenda ocen:

1 - WTF?!
2 - Co to?!
3 - Słabe
4 - Ujdzie
5 - Nie najgorzej
6 - Nawet, nawet
7 - Dobre
8 - Bardzo dobre
9 - Super!
10 - Tak ekstra, że szczęka opada!
________________________
Żeby wstać trzeba upaść
 
 
Fate 



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 4
Skąd: Gorzo jest wporzo
Wysłany: Sro 25 Lip, 2012 18:04
No dobra! W to też grałem i przeszedłem na easy. Z tego co pamiętam było lekko, łatwo i przyjemnie :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene