Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012 18:44
Oczywiście znowu mam problem ze skryptem otóż jest błąd a nie wiem co robić:


Script'Requiem SBABS Standard' Line 35: NameError occured.
uninitialized constant Input::Letters

Co robić ??
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
Voyage 



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1
Wysłany: Pią 13 Lip, 2012 13:34
Witam wszystkich na forum!
To mój 1 post.
Do rzeczy.
Tego chyba nie było.
Mogę przypisywać skille do klawiszy ale jak tracę (skilla) nadal mogę go używać jeśli jest przypisany. Myślę, że trzeba wstawić odpowiedni warunek sprawdzający czy dana zdolność
jest, jeśli nie potraktuj "buzzerem"(dźwięk odrzucenia).
Jaki kod należy dodać/zmienić do skryptu, aby problem zaniechać?
Potrzebuję pomocy, bo z Ruby to raczej u mnie kiepsko.
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 08:56
Używam tej walki i chciałem dodać gothic hud ale wywala mi błąd.

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 11:06
Dopiero teraz zauważyłam prośbę Voyage'a. Otóż to, o co pytasz jest domyślnie wpisane w skrypt. Jeśli ktoś wykorzysta wszystkie MP, to nie może rzucać czarów.

Aesen, wrzuciłeś do projektu oba skrypty na HUD? I czy znajdują się one POD skryptami na walkę?
________________________


 
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 11:20
Dzięki ayne wszystko działa :)
 
 
Jakub/Bedzio 



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 5
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 16:18
Wyświetla mi się błąd "Unable to find file Audio/se/drop item", tylko gdy ma wypaść przedmiot z potwora.
Próbowałem to naprawić i teraz mi się pasek życia nie wyświetla.
 
 
bluemike 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Wto 04 Wrz, 2012 17:17
Temat z Hudem Gothic został zamknięty więc muszę napisać tutaj:
Grafiki, które wrzuciła Ayene ,żeby skrypt poprawnie działał-jedna z nich wygasła.
Ja nawet nie wiem jak wyglądała grafika hp_mp_bar.png więc nawet sam nie mogę jej narysować, proszę ludzi którzy posiadają ową grafikę, by zapodali linka do niej :)
 
 
tobi 145 



Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 5
  Wysłany: Nie 09 Wrz, 2012 20:53
Re: Walka w czasie rzeczywistym
jaki jest skrypt do walki w czasie rzeczywistym,baz dem prosze
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Pon 10 Wrz, 2012 15:58
tobi 145, Pobierasz to (to nie jest demo): http://www.mediafire.com/?ugh3mc5brfcm5k5 znajdujesz swój projekt i szukasz folderu Data i robisz to http://img268.imageshack.us/img268/319/asdbj.png ...

Mam nadzieję że pomogłem... I tak na przyszłość tutaj: http://img210.imageshack....851/saddasv.png masz opcję sprawdzania pisowni, bo nie ma czegoś takiego jak 'baz dem'
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Pią 26 Paź, 2012 18:15
Mam pytanie. Jak skonfigurować skrypt, żeby animacje pasowały do
dużych charów?
PS: Sorry za odkop.
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
Kyovu 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 23
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 10:54
Jak dla mnie skrypt niepotrzebny, mam inny ale to moje zdanie 2/5 :-/
________________________
Dołącz do koto-makerowców !
 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Sro 12 Gru, 2012 17:22
Jupila. Działa w 100% aż sam jestem zaskoczony :-)


Moja radość trwała krótko. Mam teraz pytanko.
Zadziała to na vx ace? Bo się przerzucam.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 15 Gru, 2012 10:39
Jakub/Bedzio, Musisz wgrać ten plik z dźwiękiem do folderu z grą
 
 
Naleśnik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 34
Wysłany: Czw 10 Sty, 2013 16:12
Kurde przepraszam , ale nie umiem tej walki zrobić . Znów zacząłem robić grę ale tak pobieram demo i :Jest tam game którego nie mozna otworzyc . Proszę o pomoc po kolei jak co zrobić normalne skrypty umiem dodać tylko te z demem nie moge .
:-|
 
 
Luqas 



Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 1
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013 00:32
Nie jestem pewien czy było takie pytanie w tym temacie, ale podpowie mi ktoś jak zrobić coś takiego żeby potworki respily się na przykład 1 minute po a nie od razu po ich śmierci... Bo załóżmy że chce aby poruszały się losowo ale blokują mi wejścia do jaskiń itd. Jestem tu nowy i nie ogarniam ruby.
Z góry dzięki za pomoc. Pzdr...;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene