Umiejętności |
Autor |
Wiadomość |
kinng
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 11:40
|
|
Umiejętności
|
Mam pytanie jak zrobić umiejętności dla gracza np. Alby nie zdobywał tylko doświadczenie, ale i inne punkty potrzebne do rozwijania gotowania, rolnictwa itp? |
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 12:10
|
|
|
Jak masz walki randomowe na mapie to musisz w Troopsach ustawić, że jeśli bestia ma HP 0 to dodaje się graczowi zmienna gotowanie +1 albo więcej. A jeśli masz walki w zdarzeniach to masz jeszcze łatwiej, bo ustawiasz po pokonaniu bestii zmienną gotowanie +1. Później tworzysz sobie zdarzenie gotowania, w którym wykorzystujesz wysokość zmiennej gotowanie. Dats ol. |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
kinng
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 15:38
|
|
|
SaE napisał/a: | Później tworzysz sobie zdarzenie gotowania, w którym wykorzystujesz wysokość zmiennej gotowanie. Dats ol. |
Ok, ale chciałbym, aby gracz mógł widzieć który poziom np. gotowania osiągnął. |
|
|
|
SmoKe
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Cze 2012 Posty: 18
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 17:13
|
|
|
W Common Events daj warunek Zmienna Gotowanie = X pokaż wiadomość "Poziom gotowania wzrósł do X (\V[n] gdzie n to numer zmiennej)".
Tylko taki przykład. |
|
|
|
|