Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Raito Początek
Autor Wiadomość
SzogunPL 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 5
  Wysłany: Pon 15 Paź, 2012 19:23
Raito Początek


Tytuł: Raito Początek.
Autor: Robert Bogdanowicz,pseudonim -Szogun-.
Wersja Programu: RPG Maker XP.



Cytat:
Raito Początek -inaczej Raito Origin,tłumacząc na język anglojęzyczny- opowiada o wydarzeniach,które pojawiły się w życiu szesnastolatka. Raito Otushahi uczęszcza do szkoły wyższej w Tsushima.
Tsushima - Miasto położone w Japonii,liczące 67 658 ludności.
Raito jest zwyczajnym mężczyzną,jeden z najlepszych uczniów szkoły wyższej w Tsushimy. Jego pasją jest analizowanie moc nad przyrodzonych występujących u człowieka.Podczas egzaminu kończącego pierwszy semestr na uczelni rodzina Otushahi ginie z rąk zorganizowanej grupy bandytów.Od wielu lat obszarem Japonii rządzą zorganizowane grupy przestępcze-bandytów.Na terenie Japonii występuje ponad 60 zorganizowanych grup.
Cztery najgroźniejsze grupy to: Smocze oko,sztylet,diabelskie psy,cyrus.
Z wyżej wymienionych grup żadna z nich nie współpracuje z drugą. Cztery zorganizowane grupy walczące o eliminację pozostałych grup,i bycie tą najlepszą.
Oprócz morderstwa rodziny Otushahi,wkrótce nastąpi coś groźniejszego,nie tylko dla Raito,ale dla całej Japonii,a nawet dla całego globu ziemskiego.To wydarzenie zmieni to wszystko co znał nasz bohater.



Raito Otushahi
Narodowość: Japonia.
Wiek: 16.
Wzrost:181cm.
Waga: 69kg.
Zwykły nastolatek,uczeń wyższej szkoły edukacyjnej.Lat 16.Jego pasją są rzeczy związane z nauką.
Nauką moc nad przyrodzonych.
Oceny ma najlepsze w szkole,miły,przystojny,szalony.W przyszłości chce zająć po swoim ojcu posadę W GADSZT. Największą wadą Raito Otushahi jest słabość do dziewczyn.Podrywacz.
GADSZT - Grupa Assasynów do spraw z terroryzmem.

Mahimishaki,matka Raito.
Narodowość: Japonia.
Wiek: 33.
Wzrost:166cm.
Waga: 63kg.
Matka Raito.Najzwyczajna kobieta żyjąca w Japonii.Doskonała na partnerkę,ale też urodą nie pogardzi.Szefowa własnej działalności - sklep z naszyjnikami w centrum Tsushimy.
Lat 33.
Za młodu chciała być szefem Japońskiej telewizji rozrywkowej.Jednak,narodziny Raito zniszczyły wszystkie wcześniejsze marzenia Mahimishaki.Jej priorytetem było wychować Raito na dobrego człowieka,nie bandytę.

Marcus Otushahi,ojciec Raito.
Narodowość: Maroko.
Wiek: 40.
Wzrost: 180cm.
Waga:86kg.
Ojczym Raito.Wykształcony,doświadczony,charakterny szef GADSZT.Na jego głowie nie tylko spoczywa rodzina Otushahi.
Ale również bezpieczeństwo całego narodu,bezpieczeństwo Japonii.Lat 40.Zawsze był uważany za najlepszą "głowę" w walce z terroryzmem.Nigdy nie odpuszcał,walczył o lepsze jutro.

Mashmika Otushahi,młodsza siostra Raito.
Narodowość: Japonia.
Wiek: 14.
Wzrost:160cm.
Waga:48kg.
Najmłodszy członek rodziny Otushahi.Młoda dziewczyna uczestnicząca jeszcze do szkoły średniej.Randomowa nastolatka,mnóstwo pomysłów na sekundę.Urodę odziedziczyła po swojej matce.Szczupła,piękne oczy,wręcz ideał.
Lat 14.
Jej priorytetem jest skonczyć szkołę wyższą,a w przyszłości zostać twarzą Japonii,znaleźć się na okładkach największych czasopism urody w Europie.

Misamashi,przyjaciółka Raito.
Narodowość: Japonia.
Wiek: 16.
Wzrost:168cm.
Waga:60kg.
Przyjaciółka Raito.Posiadająca słodką,niewinną urodę.Oceny nie zachwycają,ale pustą laseczką nie można jej nazwać.
Jest fanką Moushiki Oler - piosenkarka.Zawsze była zakochana w Raito,od pierwszego obejrzenia.Niestety,nigdy nie wyznała prawdę,o miłości do Raito.


-Opcje gry.
-Slipknot Message System.
-HUD Mapy.
-Bieganie i skradanie się.
-Dziennik Misji.
-Dzień i noc.
-Gąsienica II.
-HUD.
-HUD Ekwipunku na mapie.
-Intro (?)
-Lockpick Minigame (?)
-Napisy końcowe.
-Nazwa lokacji (?)
-Odtwarzanie plików.AVI (?)
-System potrzeb.
-Walka na mapie (?)
-Custom message script (?)
Zawartość skryptów może ulec zmianie.Jedynie przypuszczam jakie skrypty będą w finalnej wersji Raito Początek.



Nieznany.



Nieznane.



Na samym początku napiszę dlaczego pracuję nad owym projektem.Jestem twórczym człowiekiem,stworzenie stabilnej fabuły nie stanowi dla mnie większych problemów.Jestem graczem,jak My wszyscy (przeważnie),ale człowiek nie żyje tylko grami..Raito Początek - jest moim pierwszym projektem w RPG Makerze.Dowiedziałem się o tym programie z miesiąc temu,przeszło..Zobaczyłem wiele gier stworzonych w RPG Makerze,najczęściej na YouTube bo żadnej nie przeszedłem osobiście.Pomyślałem,czemu nie spróbować stworzyć własny projekt?.Nie jest to trudne,skrypty są łatwe,z czasem idzie zrozumieć wszystko w tym programie.Jestem w połowie,ale szybko się uczę,dlatego myślę,że niedługo powinienem mieć RPG Maker XP w jednym palcu.Anyway. Tak piszę,piszę i wychodzi z tego blog osobisty.
Czas opisać najważniejsze czynniki i szczegóły projektu.
Niczym szczególnym was nie zaskoczę,w sumie...możecie być zaskoczenie ilością dialogów w grze.Tych fabularnych,i pobocznych. Czytania będzie naprawdę troszeczkę...
Planuję dodać nieliniowość,będziemy mogli wybrać różne drogi,którymi będziemy szli.Oczywiście wszystkie nasze decyzje będą miały znaczne znaczenie w następnych częściach.Tak,nie zakończę na jednej części,albowiem uważam,że mam ciekawy pomysł na fabułę,i umieszczenie całej historii Raito byłoby stratne dla rozgrywki.
Nie znajdziecie tutaj fantasy bogów,smoków,magii,kto jeszcze wie czego można by dodać. Jest to typowy survival,z trupami w tle.Oczywiście "trupy" to inaczej fantasy ponieważ nie mamy w realiach zombie,nie oszukujmy się.Ale na trupach i klimacie po apokaliptycznych zakończymy.
Dostępne będą "tajemnicze przedmioty" inaczej rozmieszczone po mapie wiele przedmiotów,które możemy znaleźć.Wśród nich: tabletki przeciwbólowe,apteczki,notatniki czy runy. Działanie run opiszę w przyszłym tygodniu.
Questy fabularne oraz poboczne.
Cóż,o czymś zapomniałem?.
Nie opisałem wszystkich postaci,gdybym to zrobił zdradziłbym większą część fabularną.Z czasem będę umieszczać jedną postać,tak żeby nie zrobić wam spoilera.
Zachowam pewną stabilność.Co weekend będę zamieszczać co doszło w tym tygodniu do projektu.Pisząc czym zajmowałem się w ów tygodniu,nad czym pracowałem.Wpisy będą pojawiać się w weekend,najczęściej w sobotę,ewentualnie w niedzielę.
Zobaczymy co wyjdzie w praniu,będę was informować,postaram się żeby wasze oczekiwania zostały spełnione podczas grania w Raito Początek.
Wersja demonstracyjna powinna ujrzeć światło dzienne w grudniu.
Wersja finalna pojawi się na początku 2013r.

Piszcie pytania,a dane wam będzie przeczytać odpowiedz. ; ] Pozdrawiam.
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012 21:38
Dobra, to może zacznę :)
Ogólnie :
- Średnio zrozumiałem fabułe ( prawdopodobnie przez zmęczenie )
- Co do danych tych postaci : Wzrost : ok 20 px Waga : 5kb :-D Te info raczej nie jest zbyt przydatne . . .
- Misamashi, przyjaciółka Raito ... czy to po przecinku na serio jest konieczne ?
- W opisie nie potrzebne były te dane ilu jest tam mieszkańców
Moja średnia ocena : 3.8 / 5
Zobaczymy demo ... może będzie lepiej :)
 
 
 
SzogunPL 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 5
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012 21:46
anemone napisał/a:
Dobra, to może zacznę :)
Ogólnie :
- Średnio zrozumiałem fabułe ( prawdopodobnie przez zmęczenie )
- Co do danych tych postaci : Wzrost : ok 20 px Waga : 5kb :-D Te info raczej nie jest zbyt przydatne . . .
- Misamashi, przyjaciółka Raito ... czy to po przecinku na serio jest konieczne ?
- W opisie nie potrzebne były te dane ilu jest tam mieszkańców
Moja średnia ocena : 3.8 / 5
Zobaczymy demo ... może będzie lepiej :)


Jak wspomniałem,rozgrywka w pierwszej części będzie opierać się na dialogach,długich dialogach.Nie planuję czasu gry,zobaczymy po zakończeniu prac.Anyway.Pytałeś o tą "informację" po imieniu i nazwisku postaci.Myślę,że jest to fajny dodatek,ponieważ jak czytasz to to wiesz kim ta osoba jest.Zawsze możesz zapomnieć..Kim ta osoba była?..Dlatego postanowiłem wprowadzić taki szczegół. Pozdrawiam.
 
 
Helseth 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 63
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 00:54
Nie no bez przesady :D Szczególnie jeśli dialogi mają być długie, to raczej nikt nie zapomni kim dana postać jest :)

PS. wyczuwam inspiracje DeathNote ? Akurat oglądam więc tak mnie zaciekawiło by zadać to pytanie :)
 
 
SzogunPL 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 5
Wysłany: Wto 16 Paź, 2012 02:34
Helseth napisał/a:
Nie no bez przesady :D Szczególnie jeśli dialogi mają być długie, to raczej nikt nie zapomni kim dana postać jest :)

PS. wyczuwam inspiracje DeathNote ? Akurat oglądam więc tak mnie zaciekawiło by zadać to pytanie :)

Death Note,najlepsze Anime jakie obejrzałem ^ ^ Nie,nie inspiruję się Death Note.Owszem,Raito Misa(mashi) te imiona kojarzą się z tym anime.Ale fabuła jest zupełnie inna.Anime nie było survival'em,nieprawdaż?. W grze nie dysponujemy Notatnikiem Śmierci.To jest wielka różnica.Są trzy rzeczy,które może lekko nawiązują do Death Note.Wymienione imiona oraz jeszcze jedna kwestia,ale przekonacie się o tym podczas gry,na początku przyszłego roku.Pozdrawiam.
 
 
SystemOn 



Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 0
Wysłany: Sro 17 Paź, 2012 16:54
Tak więc bierzemy Cię pod oszczał :)

1. Fabuła

Fabuła jest marna, albo jej nie zrozumiałem. Tak więc poradnik abyś poprawił fabułę.

Tutaj poradził bym Ci poradnik:
]Poradnik tworzenia Fabuły
Dobra fabuła do gry



Jeszcze poradzę Ci tutaj przeczytać poradnik jak napisać dobry dialog.
Jak napisać dobry Dialog

I jeszcze mały plusik

Jak stworzyć dobrą gre

2. Postacie

Uważam że postacie są dobrze opisane ale czuję że wyciągniesz z siebie więcej.

Kolejny poradniczek:
Poradnik tworzenia Postaci

3. Nie związane z grą ale denerwuję.

Grafika (np: Soundtrack lub Fabuła) nie są przycięte wogóle albo źle. Opis gry możesz zrobić także bardziej interesujący dodając ciekawe grafikę.

4. Mapki

Mapki chociaż że mają bloki są puste. Popraw to! Jak?

Kolejna lektura :D

Mapka małego lasu
Kurs Mappingu Cz1
Kurs Mappingu cz2
Kurs Mappingu Cz3

-----------------------------------------------

Przepraszam Cię za tak dużo tekturki, ale myślę że Ci pomoże.

Jeżeli pomogłem daj Pomógł :3
 
 
SzogunPL 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 5
Wysłany: Sro 17 Paź, 2012 20:33
Witam,
Moim zdaniem fabuła nie jest zła,najlepsza nie jest,ale najgorsza też.Opisałem skrót fabuły,nie będę pisać przecież kilkanaście zdań,gdybym wyjawił najważniejsze szczegóły historii nie byłoby po co zagrać,prawda?.
Nie opisałem najlepiej,postaram się to poprawić w sobotę.Oczekujcie troszkę rozszerzonej treści fabularnej.
Na początku fabuła wydaje się nudna.Ale jeśli pogramy zobaczymy znacznie ciekawszy rozwój historii.
Masz rację,nie przyciąłem dolną część niektórych grafik,poprawię to na dniach .
Mapeczki..Nie jestem wybitny,ani dobry w konstrukcji map.Ale staram się. Anyway. Jeśli ktoś posiada ciekawe tilesetsy po-apokaliptyczne,zniszczone miasta,wnętrza domów to proszę o podanie namiarów na takie tilesetsy. Byłbym wdzięczny,bo szukam,ale nie mogę znaleźć odpowiednich.
Dzięki za porady,jestem początkujący w RPG Maker,mam pomysł na grę,ale zobaczymy co wyjdzie z tego w praniu.Pozdrawiam.
 
 
SzogunPL 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 5
Wysłany: Sro 24 Paź, 2012 02:05
Proszę usunąć temat. Prace nad grą zostały zawieszone. Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene