Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź gry "Fallen Dunmer Kingdom I"
Autor Wiadomość
Kenji666 




Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 17
  Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 14:20
Zapowiedź gry "Fallen Dunmer Kingdom I"
Siema ! :) Chciałem wam zaprezentować gre xD (Wiem źle zaczałem :D) Do dzieła! :

Nazwa:Fallen Dunmer Kingdom I

Zalecenie wiekowe:12+

Jezyk:Polski

Fabuła:Gra opowiada o historii chłopca który znał wiele legend.Jedną z nich była zapomniane królestwo Dunmerów. Pomyślał sobie że w legendach jest trochę prawdy a trochę kłamstwa.
Więc wybrał sie na poszukiwanie owego królestwa.Po drodze spotykał notatki które dawały mu wskazówki gdzie mogło sie znajdować królestwo.

Postacie:

Główny bohater:Jest miły,uprzejmy ,ale zawsze gotowy do walki.


http://imageshack.us/photo/my-images/28/actor2.png

Screeny: Daje link bo zdj nie działaja
Domek Bohatera:
http://imageshack.us/phot...442/domekfe.png

Wioska:
http://imageshack.us/phot.../69/wioskau.png


Takie tam podziemia:
http://imageshack.us/phot...6/podziemia.png

Licze na miłe oceny jak róznież na porady :)
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 14:43
Uniwersum Elder Scrolls? ... -_- fabuła nie jest jakoś mega interesująca, i trochę mało mam co o niej pisać.
Mapy są... brzydkie. Źle ustawione tekstury, zaburzone proporcje.
Nie ma nad czym się rozpisywać nawet. Średniak.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
eorie 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 1
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 15:03
Re: Zapowiedź gry "Fallen Dunmer Kingdom I"
Widać, że czeka cię jeszcze masa pracy przy RPG Makerze.
Co do fabuły- jakoś nie jest mega zachęcająca, ale poczekam aż stworzysz demo i wtedy się przekonamy..

Screeny-
W domu przy okolicach kominka i w głównym korytarzu dodaj jakieś tilesety, bo delikatnie rzecz biorąc, w tych miejscach wieje pustkami.

Wioska mi się nie podoba. Nie wiem, co mi dokładnie nie pasuje, ale gdybym grał chodzenie po takiej mapce byłoby dla mnie udręką- może chodzi o tą jednakowość domków?

Podziemia- całkiem przyjemnie, dodaj jakieś potwory ^^

...I jeszcze coś
Kenji666 napisał/a:
Więc wybrał sie na poszukiwanie owego królestwa.Po drodze spotykał notatki które dawały mu wskazówki gdzie mogło sie znajdować królestwo.


Notatki się znajduje, nie spotyka, ale to już moje polonistyczne "przyczepki" :-P
Ogólnie oceniłbym to na razie 5+/10, ale biorę pod uwagę, że czeka cię jeszcze trochę pracy- nie zniechęcaj się i zamieść demo, może moja ocena się poprawi.
 
 
 
Kenji666 




Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 17
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 15:06
Zaraz biore sie do pracy demko bedzie na poczatku listopada :)
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 16:53
Przylazł Viuu~
Po pierwsze: Dlaczego wszyscy ostatnio w nazwie tematu wpisują "Zapowiedź gry"? Nie wiem skąd wam się to wzięło. Nie dość, że wygląda to beznadziejnie to nawet w regulaminie jest "Tytułem tematu powinien być tytuł projektu (bez zbędnych dopisków).", zresztą jeśli dobrze pamiętam od określenie tego czy to demo czy zapowiedź były ikonki przy zakładaniu tematu.
Po drugie: Zapowiedź jest strasznie niechlujnie zrobiona, mógłbyś się trochę bardziej postarać.

Dobra czas na ocenę samej gry.
Fabuła jest moim zdaniem bezsensowna, brzmi to trochę jak "Pójdę poszukać królestwa, bo LEGENDA!". Takie bezsensowne wymuszenie, by bohater ruszył dupsko z domu.
Postacie... tutaj nawet nie ma co ocenić.
No i przyszedł czas na screeny. Zaczynając od tego, że nie potrafisz nawet wkleić zdjęć jak trzeba i piszesz, że nie działa. Do tego zrobiłeś screeny z edytora... pogratulować.
No i ostatnia kwestia - Demo. Po co robić je tak wcześnie? Na razie rób grę na spokojnie i nie baw się w robienie dema, bo wyjdzie pewnie coś w stylu porażek.
W skrócie wygląda na to, że nie starasz się nad tą gra zbytnio, skoro wszystko tak "byle by było" jest zrobione.

Może po tym co napisałem pomyślisz trochę nad tym co robisz. Jeśli nie, to raczej nie ma co liczyć na dobrą grę. Bylebyś zmądrzał ^ ^
Ale co by nie było, powodzenia życzę.
________________________



Spoiler:



 
 
 
Kenji666 




Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 17
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 17:20
Heh.. Już wiem co robię źle :D I dzieki za rady Viuu i inni :D Mam nadzieje ze bedzie wiecej krytyk :D Biore sie do poprawy :)) Aaa i wracając do demka to jednak nie bedzie tak wzcesnie :DD zrobienie demka zajmnie mi gdzies 3miechy xD
 
 
~Nakhitto 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 19:29
Gra się ciekawie zapowada.Czekam na demko :) ! :boogie:
________________________
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 02:16
Screen pierwszy:
Nieproporcjonalnie wielki stół. Wysokość ścian różna w różnych miejscach - spójrz na prosty odcinek ściany, ma dwie kratki wysokości. Spójrz na ścianę w przejściu (np. do sypialni) ma tylko jedną kratkę. Siedzę na koniu.
Ogółem niepotrzebnie powiększyłeś pomieszczenie, bardzo trudno jest zapełnić tak wielką przestrzeń, lepiej robić niewielkie wnętrza, wtedy można je fajnie urozmaicić.

Screen drugi:
Tileset VX-a jest przystosowany do robienia dachów w rzucie z boku, nie od frontu, czyli nie powinieneś robić tych trójkątów - wygląda to nienaturalnie.
Ponadto jest... Nudno! Widzę tylko zieleń i brąz - dodaj trochę szarości kładąc studnię, czy parę kamieni. Okien za mało (albo domy za duże) i brak charsetów drzwi. Ponadto połączyłeś trawę do mappingu z trawą do map świata, czego osobiście nie lubię, ale to mój gust...
Ogółem - mało, ubogo. Ja rozumiem, że wioska, ale to już wiocha jest...

Screen trzeci:
Mosty są źle. Do poziomych mostów stosuj tile z belkami pionowo. I na odwrót - do pionowych poziome.
Ponadto wybrałeś złe tile wody, te pasują do powierzchni. Użyj tej wody z kamienistym dnem - sam zobaczysz różnicę. A te "kamienie" na wodzie to tile z kamienistymi wyspami. Służą do budowy mapy świata, nie mapy lokacji...
I po raz trzeci - zbyt ubogo. Dodaj mech, pęknięcia jakieś, skrzynki połamane, może tory i wagonik?

Fabuła
Fuck logic. Znał mnóstwo legend, aż pewnego razu powiedział:
Entliczek, pentliczek, czerwony stoliczek, na kogo wypadnie, ten trafi na stryczek
I wypadło akurat na tę legendę. Co więcej, niesamowitym zbiegiem okoliczności znalazł notatki prowadzące go do celu!
Zalecenie wiekowe? Że ładafak? Ja rozumiem, że Shitima Kingdom ma 18+ (dobra, nie rozumiem. Lepsze grafiki można znaleźć z włączonym filtrem w Google), ale +12 w takiej grze? Ja osobiście uznaję trzy ograniczenia:
1. 16+ gdy występuje wulgarny język
2. 18+ gdy występuje erotyka i nagość
3. 98+ (to akurat ograniczenie IQ), żeby nie pisali w komentarzach, że durna gra, bo w zagadkach się matematyka pojawia!
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 12:59
Mapy brzydkie, najbardziej mi się podoba ostatnia...
Ale jedna mapa mnie rozwaliła:
http://imageshack.us/phot...69/wioskau.png/
WTF? Od kiedy domy są trójkątne? i pewnie pomieszczenia w srodku zrobiles prostokątne...
Fabuła: Nie powala, ale nie jest całkowicie zła...
Bohater:
http://imageshack.us/phot.../28/actor2.png/
No oczywista oczywistośc, podstawowy człowiek z bazy danych...
Są generatory już lepiej zrób w generatorze a nie we wszystkich grach taka sama grafika...
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Nie 04 Lis, 2012 10:51
Witam wszystkich po "krótkiej" przerwie :mrgreen:
Jednak to nie miejsce na przywitania, a ocenianie konkretnych gier gdzie w tym przypadku poprzeczka została ustawiono naprawdę nisko.... niestety. Ale przejdźmy do konkretów:
1) Znowu podstawowy char? Ludzie - bez urazy, ale widząc po raz x te samą postać w grze darzę ją taką sympatią jak kevina który pozostał w domu jak co roku w święta bez wyjątków tzw niby film jest dobry (podobnie jak char jest dobrze wykonany) jednak wolałbym przełączyć na coś innego w tv niż słuchać i oglądać to samo po raz x
2) Fabuła-okropna... być może nie jest taka zła jeśli ładnie ją rozwiniesz oraz umieścisz ciekawe rozwinięcia poszczególnych jej aspektów jednak to co tu napisałeś wg mnie zostało bardzo dobrze sprostowane przez Viuu i całkowicie popieram te opinię...
Jeśli jednak nadal planujesz się trzymać tego wątku to chociaż go rozwiń(!) bo bez tego na brawa naprawdę nie masz co liczyć
3)screeny-tu pozwolę sobie podzielić na podpunkty poszczególne obrazki:
a)"domek bohatera"-Wnętrze jak wnętrze. Prawdę mówiąc uważam iż jest to najlepiej wykonana z przedstawionych nam przez cb map. Włóż więcej cieni, rozwiń podłoże (dodaj jakieś pęknięcia na nim czy inne "duperele"), a być może jakoś się przeboleje. W dodatku nie wiem czemu lecz samo położenie kominka jakoś mi nie leży lecz to już najprawdopodobniej przez grubość ścian które je podtrzymują. Stół jest ZDECYDOWANIE zbyt wielki i najprawdopodobniej sam kevin (po raz x) nie jada z rodziną przy tego typu meblach. W dodatku wybacz, ale po przyjrzeniu się siedzeniom które stoją przy owym stole można odnieść wrażenie iż ściany miejscami są niższe niż ich oparcie
b)"Wioska"-Brak mi słów...
Nie będę się rozpisywał co mi tu nie pasuje gdyż nie potrafię znaleźć nawet żadnej rzeczy która byłaby ok. No może poza faktem iż trawa jest zielona jak należy...
Uboga schematyczność, monotonia, pustka (która zapewne większości od razu wpadła w oko) oraz ZEROWE wręcz życie wioski (choć ten ostatni argument jeszcze można przeboleć). Bez urazy, ale mówiąc wprost-usnąłbym włócząc się po tak wyglądającej wiosce ;-)
c)"Takie tam podziemia"-dobrze że chociaż dodałeś fale przy wodospadzie jak należy (nowi często to pomijają, a taka drobnostka naprawdę potrafi "wzbogacić" wrażenia wynikające z oglądania mapy). Oprócz tego pozostaje monotonia oraz pustka które zarzuciłem przy poprzedniej mapie. Zapamiętaj że lepiej zrobić mniejszą, a wypchaną po brzegi obiektami mapę niż większą z taką samą liczbą wstawionych kamyczków itp.

Naprawdę nie musisz podzielać mojej opinii lecz chociaż weź większość z wyżej wymienionych uwag do swego serca. Tym bardziej że z tego co widzę to nie tylko ja mam podobne zdanie odnośnie choćby mappingu tak więc postaraj się coś zmienić póki jeszcze da się to zrobić bez większego wysiłku gdyż po rozbudowaniu zarówno terenu jak i fabuły zajmie Ci to znacznie więcej czasu ;-)
Wiem iż me słowa nie powiewały zbytnio optymizmem lecz nie zniechęcaj się! Pierwsze projekty mają to do sb że bardzo rzadko ktoś je zachwala...niestety, ale taka już jest prawda ;-)
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 04 Lis, 2012 18:41
Ok, dobra. Muszę wam powiedzieć 2 rzeczy:
a) tak, żyję ( jeszcze )
b) to nie jest jakiś gniot ( póki co )

Jak myślę, większość zrozumiała punkt a), więc przejdźmy do punktu b).
Nie mówię że to jest dobre, ma awansować
do tej ligi co Ultima Underworld,
ale nie jest jeszcze gniotem ( tam poczekamy do dema ).
Więc póki co - powiem
co sądzę o tym co jest - ale to nie będzie ocena całości.
Więc tam w miarę szybko, @UP się rozpisał, ja to załatwię szybciej.
Więc ok, bohater.
Ile razy w tych grach będą się przewalać uosobienia wszelkiego dobra?
Nie mają złych cech, praktycznie nigdy.
To są Ci ludzie którzy wybaczają spalenie domu, zniszczenie auta :-)
Dopóki nie będą nosić Ankh-u, nie będą realni. :lol2:
A teraz skriny.
Jakiś dom - to co zwykle.
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelki hall.
Kuchnia 4 x 5 (z czego 4 kratki to stół, a kolejne
4 to przyrządy kuchenne)
Jedna sypialnia to samo, ale tu zajęte 7 kratek
(łóżko, szafy mają tylko 2, stół).
I ostatnia sypialnia - 5 x 7, zajęte 8, bo nie liczbę tych kartek i krzesła.
A przeliczyłem to dla was. Dom wewnątrz ma 357 kratek
(metrów kwadratowych jak kto woli :-P ).
Z czego 20 * 2 + 35 = 75 to przestrzeń użytkowa,
plus 35 stołu, tam 110 kratek.
Mniej niż 1/3 domu, ale jedziemy dalej, tu logika
ma niewiele do powiedzenia.
O, wioska. Z 4 kwadratowych domów... Serio? Nawet w
Ultimie 4 było więcej domów...
A to gra z 87" :-P
Ok, dobra koniec z odniesieniami do Ultimy, dam spokój.
I ostatnia - puste podziemia. E tam, wiemy że tam
będzie zuooo, dajmy po prostu spokój.
A co do fabuły - nie jest zła, ale dla mnie to takie rzucanie
się na poszukiwania Atlantydy,
lub nawet jakiegoś, o zgrozo, Asgardu...
Więc to tyle, wyszło sporo nawet, ale trza poinformować że się żyje :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene