Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Nieodkryte Królestwo

Czy ma pojawić się Demo
TAK
60%
 60%  [ 6 ]
NIE
40%
 40%  [ 4 ]
Głosowań: 10
Wszystkich Głosów: 10

Autor Wiadomość
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 19:32
Nieodkryte Królestwo
To mój pierwszy projekt na poważnie.Piszczie co powinienem zmienić:)
Historia

Nasz bohater budzi się na wyspie.Nic nie pamięta.Fabułę odkrywamy wraz z postępem w grze.

Bohaterowie

Nate:Nic o nim nie wiemy.Jest to główny bohater.
Oliver:Nasz mistrz u którego Nate będzie się uczył.
Więcej postaci wkrótce:)
Screeny






Proszę o ocenę.Więcej SS wkrótce.
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
DonMateo07 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 20:12
Średnio to wygląda, słabo opisane, po screenach też wnioskuję, że zbytnio się nie postarałeś. Standardowy tileset. Jedynie hud ciekawie wygląda, ale całkowicie psuje klimat gry.
________________________

Mój kanał na YT ~ Moja strona WWW
Spoiler:

Projekt "Mafioso"
Fabuła: 2%
Misje poboczne: 1%
Tekstury: 15%
Skrypty: 0%
Mapa: 5%
Dzwieki: 5%
Dubbing: 0% (brak pewności, że będzie)
Ogółem: 4,6%



 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 20:21
Zapomniałem napisać:
Gra to typowy Survival z Elementami RPG i małą fabułą.Będzie Walka w czasie rzeczywistym,polowanie i Crafting.Celem gracza jest znalezienie Legendarnego Państwa.HUD mogę zmienić na bardziej klimatyczny.A co do screenów jest to wersja alpha :)
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 21:35
Nie jest źle ze skrinami, ale fabuła i postacie - oklepane.
To są takie 3 motywy w jednym:
1)Amnezja! Jak wieeeele rzeczy.
2)poszukiwanie czegoś tam (w tym powstają dobre gry, jak "Legendarny skarb")
3)Mistrz uczący nas... Czegoś tam
3 oklepane fabuły w jednym - gratulacje :brawa:
Nie żebym miał - są dobre gry na oklepanych motywach.
Ale bez charakteru to oni są? Daj jakieś uczucia temu bohaterowi,
charakter. No chyba że ma być jak Avatar z U7 i wstecz,
czyli trzy wyjścia w dialogu: "Praca", "Handel", "Żegnaj" :lol2: (chociaż i tak
to więcej charakteru niż w typowych gniotach :-) )
A tak to jeszcze pytanie do postu obok:
Po kiego nazywacie to wersją Alpha?
Przecież to są 3 etapy: Projekt, demo, pełniak...
Po co to komplikować?
 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 06:41
Update:
Więcej o Historii
Nate budzi się na plaży(tu krótki samouczek).Spotyka Olivera który wszystko mu opowiada.Nate był żeglarzem i poszukiwał "Legendarnego Państwa".Oliver znalazł kartkę z jego dziennika(Stąd tyle o nim wie.Ale to tylko jedna kartka...Coś jest nie tak).Nie pomógł mu gdy leżał na plaży ponieważ uznał go za nieżywego.Aby uniknąć kłopotów Oliver wrócił do chatki jak gdyby nigdy nic...Nate ma amnezje dlatego nowy mistrz będzie na nowo go uczuł . XD

Więcej o Bohaterze
Nate jest dzielny,nigdy się nie poddaje.Był kapitanem "Złotego Smoka"(statku).

Nowy Screen

Zmieniłem także HUD.
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
DonMateo07 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 07:02
Teraz wygląda całkiem ładnie ;-) Nie pasuje mi tylko, że wszędzie jest standardowy tileset, ale to z czasem można poprawić.
________________________

Mój kanał na YT ~ Moja strona WWW
Spoiler:

Projekt "Mafioso"
Fabuła: 2%
Misje poboczne: 1%
Tekstury: 15%
Skrypty: 0%
Mapa: 5%
Dzwieki: 5%
Dubbing: 0% (brak pewności, że będzie)
Ogółem: 4,6%



 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 10:44
Powiem szczerze - mapping nie wzbudził jakoś mojego entuzjazmu lecz do złych też się nie zalicza. Mówiąc wprost - średniak ;-) Fabuła oklepana co też zbyt pozytywnie nie wpływa na produkcję (teoretycznie), a opis postaci... ciężko mi cokolwiek o nim powiedzieć gdyż prawie go niema :mrgreen:
Dobrze że zmieniłeś HUD - zdecydowanie krok w dobrą stronę. Wiadomo iż jest to (bardzo) wczesna wersja gry tak więc wszystko może się obrócić o niemal 180stopni przez co ocenianie na tym co nam podałeś nie należy do zbyt łatwych zadań... tym bardziej że niema tego zbyt wiele :mrgreen: Warto byłoby także odejść od standardowych zasobów VX by nadać charakterystyczny klimat produkcji, ale to tak na marginesie ;-)
powodzenia przy projekcie^^
 
 
SmoKe 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 11:06
Nic ciekawego, widać, że to jeden z twoich pierwszych projektów. Zmiana HUDa wyszła na dobre - nie zasłania 1/4 ekranu. I powiedz mi jakim cudem Oliver mógł go zostawić na tej plaży? Szedł sobie po niej, zobaczył leżącego człowieka i pomyślał "O, pewnie trup, idę dalej"?
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 14:42
Cytat:
to zostanie wyjaśnione w grze -> zgaduję


Zgadłeś.Gratuluję Feniks

Cytat:
I powiedz mi jakim cudem Oliver mógł go zostawić na tej plaży? Szedł sobie po niej, zobaczył leżącego człowieka i pomyślał "O, pewnie trup, idę dalej"?


Nie, bariera go chroniła. To zostanie wyjaśnione w grze.Coś w stylu magii :mrgreen:

Screen rozmowy w domku:


Pokój pod chatką.


I małe pytanko.Czy w tym tygodniu wypuścić Demo (tylko samouczek i wprowadzenie)
Czy poczekacie tydzień i pół (samouczek,wstęp i 25% Rozdziału 1)
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 18:21
Nie komplikuj tak... Teraz jest jeszcze gorzej, bo:
- La la la, idę sobie plażą... O jakiś człowiek tu leży! Sprawdzę, czy żyje...
<podchodzi>
- Otacza go potężna bariera magiczna, nie mogę się zbliżyć! Znaczy się nic ciekawego, pewnie trup... La la la, idę sobie plażą...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
DonMateo07 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 18:31
Nie wydawaj dema, poczekaj jeszcze trochę, i wypuść dopiero w wersji beta, do testów ;-)
________________________

Mój kanał na YT ~ Moja strona WWW
Spoiler:

Projekt "Mafioso"
Fabuła: 2%
Misje poboczne: 1%
Tekstury: 15%
Skrypty: 0%
Mapa: 5%
Dzwieki: 5%
Dubbing: 0% (brak pewności, że będzie)
Ogółem: 4,6%



 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 19:09
Cytat:
poczekaj jeszcze trochę

Ok.Więc tak za 2 tygodnie (około) będzie dostępne demo.
Aha!Co do walki w czasie rzeczywistym,będzie ona tylko na polowaniu na zwierzęta.
Zwykłe walki będą turowe (nieco ulepszone).

A co do ciebię Angius,w demie wszystkiego się dowiesz :)

Wyjaśniona Fabuła(dla niecierpliwych):
Tu opiszę co działo się przed przebudzeniem Głównego Bohatera i po poznaniu Olivera.
Oliver jadł właśnie kolację gdy ktoś zapukał do drzwi.Był to zakrwawiony chłopak(ok.16-17lat).
Dał Oliverowi dziennik,mapy i notatki.Kazał dać je naszemu bohaterowii.Oliver chciał mu pomóc ale chłopak uciekł(prawdopodobnie był w załodze Nate'a).Oliver przeczytał notatki Nate'a o Alorze(Tytułowym Królestwie)i postanowił sam ją odnaleźć.Nazajutrz przechadzał się przegiem.Nagle zobaczył Nate'a.Otaczała go bariera.Oliver uznał go za nieżywego.Chciał sam znaleźć Alorę,więc go zostawił.Okazało się że Nate żyje.Poznał Olivera.Tan wszystko mu powiedział(motyw z kartkami z dziennika-usunięty).Zobaczył że Nate jest mu znajomy(znał jego ojca.Co za zbieg okoliczności).Postanowili razem znaleźć Alorę.(W tym momencie zaczyna się szkolenie 8-) )
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 16:24
Cytat:
Tu opiszę co działo się przed przebudzeniem Głównego Bohatera i po poznaniu Olivera.
Oliver jadł właśnie kolację gdy ktoś zapukał do drzwi.Był to zakrwawiony chłopak(ok.16-17lat).
Dał Oliverowi dziennik,mapy i notatki.Kazał dać je naszemu bohaterowii.Oliver chciał mu pomóc ale chłopak uciekł(prawdopodobnie był w załodze Nate'a).Oliver przeczytał notatki Nate'a o Alorze(Tytułowym Królestwie)i postanowił sam ją odnaleźć.Nazajutrz przechadzał się przegiem.Nagle zobaczył Nate'a.Otaczała go bariera.Oliver uznał go za nieżywego.Chciał sam znaleźć Alorę,więc go zostawił.Okazało się że Nate żyje.Poznał Olivera.Tan wszystko mu powiedział(motyw z kartkami z dziennika-usunięty).Zobaczył że Nate jest mu znajomy(znał jego ojca.Co za zbieg okoliczności).Postanowili razem znaleźć Alorę.(W tym momencie zaczyna się szkolenie 8-) )


NIE NIE NIE! To nie jst fabuła. Fabuła to krótki opis przedstawionego świata i wydarzeń, ktore będąmiały tam miejsce, ma zaciekawić gracza, wprowadzic go w świat twojego erpegje.

Ja to bym nazwał te wypociny streszczeniem dema czy czegos tam :->

tak czy siak życze udanych prac
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 20:38
Grafiki trochę marne,ale przeżyjemy.Zmień może tileset...lub window.

HUD: A la Gothic 3! :-) Mi jednak bardziej się podoba tamten HUD.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 20:46
Cytat:
Zmień może tileset...lub window.
.
Cytat:
HUD: A la Gothic 3! Mi jednak bardziej się podoba tamten HUD.

Ok.Zmienię Window.A HUD zostawiam(bardziej klimatyczny).Demko gotowe w 50%
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene