Zamknięty przez: Nhadala Wto 12 Lut, 2013 20:17 |
Wspólne MMO? |
Czy odwiedzałbyś taki nasz wspólny świat? |
Tak. |
|
87% |
[ 14 ] |
A w życiu! |
|
12% |
[ 2 ] |
|
Głosowań: 16 |
Wszystkich Głosów: 16 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 03:15
|
|
Wspólne MMO?
|
Ostatnio bawię się Eclipse Origins i całkiem fajnie mi to idzie.
W związku z tym powstał mi w głowie taki pomysł: Co byście powiedzieli na wspólny projekt MMO?
Z mojej strony mógłbym zająć się hostingiem gry jak i mappingiem/światem gry (w sensie fabularnym). Konkretnego zarysu nie mam, ale już pewne ramy są.
To nie byłoby jednak typowe MMO, raczej wirtualny świat, taki "chatroom z klasą" - miejsce spotkań gdzie można by wpaść, pogadać, zbić trochę stworów lub zebrać od nich bęcki ;).
Tylko nie wiem czy się za to brać, czy będzie wystarczająca ilość chętnych. Co wy na to? |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 08:39
|
|
|
Pomysł ciekawy, jednakże mam kilka pytań:
1. W jakiej grafice chcesz stworzyć ten świat,
2. Skoro będzie to "chatroom", to w jakim stopniu przyłożysz się do przeciwników, walk, MMO?
3. Zająć się hostingiem, w jaki sposób? 24/7 czy może jak większość projektów "Eclipse Origins" w hamachi ?
Chyba to by było na tyle. Więcej pytań będzie jak już dorwę klienta gry |
________________________
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 12:14
|
|
|
1. Prawdopodobnie "RM-owej", skoro to projekt scenowy. A skoro Eclipse ma wrzucone RTP makera XP... Szkoda by było nie skorzystać.
2. To nie tyle chatroom, co wirtualny świat ;). Oznacza to że walki/questy będą - co więcej przeciwnicy którzy kiedyś nas atakowali będą zmieniali nastawienie, np. wskutek sojuszu pomiędzy dwoma rasami i vice versa - w razie wojny zaczną atakować bohatera.
3. 24/7, z adresem no-ip. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 13:52
|
|
|
Pytając o grafikę miałem na myśli raczej z jakiego RM'a jej użyjesz ^^
Ogólnie pomysł mi się podoba, jeżeli będę mógł jakoś pomóc pisz śmiało. |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 13:58
|
|
|
Ja mogem pomóc graficznie :I choć w sumie jest Crasherek. Ewentualnie mogem podsunąć jakieś gupkowate lub nieco mundrzejsze pomysły. Przepraszam że nie znam ortografji. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012 14:12
|
|
|
Yoroiookami, Tak oferuję swą pomoc, ale nie oszukujmy się grafikiem lepszym jesteś ty ^^ |
________________________
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 05:06
|
|
|
Okej, to zacznę robienie. Gra będzie bazować na Eclipse Nightly 3.0 z moimi zmianami (głównie backporty z Eclipse Advanced - nie używam tego, bo ma zwalony system eventów, ale inne funkcje są OK). Ale najpierw muszę trochę porozwijać silnik, więc trochę zejdzie zanim się za właściwą grę zabiorę. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 10:59
|
|
|
Ja to tam uwielbiam zajmować się systemem balansu (matma <3), dialogami... I na tym skończę. :I
Myślę, że przydałby się również drobny soundtrack, ale nie do mnie z tym. :I |
________________________
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 03:02
|
|
|
Co do soundtracku to się zgadzam, przydałby się jakiś oryginalny. Właśnie się wywiaduję jakie formaty EO Nightly obsługuje (tylko midi, czy jeszcze coś). Zacząłem też pisać historię świata (bazowany jest on na świecie w Niezwykłej przygodzie (nie robię, bo utknąłem przy jednej mapie i nie wiem jak zrobić żeby była ładna) i moim nowym RPG w VXA po Ingliszemu ;)), jednak nie nadaje się to jeszcze do publikacji.
Ogólnie, koncept i historia tego świata są dość rozwinięte, to trochę tak jak z Systemem i TagTeamem - zacząłem to obmyślać na długo przed rozpoczęciem prac nad NP, jednak teraz to muszę w słowa przelać, bo istnieje głównie w mojej głowie ;). |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 12:53
|
|
|
Mogę pomóc, jeśli byłby potrzebny lektor, albo ręcznie rysowane grafiki - mapa, notatki, czy coś w ten deseń. Ew. bugtesty mogę robić |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 15:28
|
|
|
No, jestem zadowolony z obecnego stanu DarkEclipse - mojego forka EO Nightly 3.0 i będę mógł się niedługo za mapki zabrać. Oczywiście DE będzie dalej rozwijany w miarę potrzeb, ale na razie jestem zadowolony z obecnego stanu rzeczy.
Aha, zdecydowałem, że pomimo że nie odejdę kompletnie od korzeni projektu, pójdę bardziej w stronę klasycznego MMO, tyle że bez questów poskładanych bez ładu i składu, tylko raczej coś (fabularnie, bo graficznie, itd. to ich nie dogonię, zwłaszcza przy takim silniku z jakiego korzystam) World Of Warcraft, gdzie questy mają jakieś znaczenie fabularne, nawet minimalne, a nie typu przynieś mi 10 drewna, to ci dam nowy miecz.
Oczywiście nie będzie to zrzynka z WoW-a - tak jak wspomniałem gra będzie się toczyć w świecie znanym z demka Niezwykłej Przygody i (niewydanego jeszcze) RPG z VX Ace. Jak będzie coś wiadomo to dodam temat w Reklamach.
Powitajcie więc Alaresię Online. Teraz muszę się jednak przespać bo całą noc i pół dnia nad silnikiem siedziałem. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 17:08
|
|
|
E? Miała być gra MMO scenowa, a ja tu czytam, że to będzie w świecie jakieś twojej gierki.
To ja tracę zainteresowanie tym. |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 23:43
|
|
|
Będą scenowe smaczki, nie martw się ;). Chodzi o to, żeby mimo że gra będzie miała scenowe "ficzery" (aktualnie jestem w trakcie mapowania pewnej konkretnej Twierdzy :P), to żeby inni gracze (spoza sceny) nie mieli tego uczucia "WTF".
Gra będzie się opierała nieco na teorii światów równoległych - zaczynasz w moim, ale za odpowiednią ilość kasy i po uzyskaniu odpowiedniego levelu możesz się przenieść do świata scenowego (oczywiście to nie będzie jakieś super wielkie wymaganie). |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pon 12 Lis, 2012 00:17
|
|
|
Chcę być enpecetem. |
|
|
|
|