Krew Zdrajcy |
Autor |
Wiadomość |
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Pon 17 Gru, 2012 22:04
|
|
Krew Zdrajcy
|
FABUŁA:
Smoczy Korpus to organizacja skupiająca najlepszych najemników w królestwie ... Podejmują się zadań, których żaden najemnik o zdrowych zmysłach by się nie podjął. Dlaczego? Bo nie mają wyboru...
Smoczy Korpus najmuje członków w sposób nietypowy - wykupując czyjąś śmierć. Za cenę uratowania przed szubienicą czy toporem kata skazaniec staje się własnością Smoczego Korpusu przysięgając mu bezwzględne posłuszeństwo.
Jednym z nowych członków tej organizacji staje się Jarun, skazany na śmierć przez powieszenie za zabójstwo młodej kobiety. Jak odnajdzie się w nowym otoczeniu zaczynając życie od nowa? To zależy już tylko od nas...
CECHY GRY:
- klasyczny rpg z dynamicznym systemem walki
- 6 klas do wyboru, każda z indywidualnym drzewkiem umiejętności bojowych
- rozwijanie umięjętności pobocznych (alchemia, zielarstwo, handel itp.) czy naturalnych talentów (regeneracja życia, many)
- animacje postaci i wrogów podczas walk w zależności od rodzaju ataku, trzymanego oręża czy rzucanego czaru (w tym 20 różnych animacji dla głównego bohatera)
- eko system, czyli zwierzątka polują nie tylko na nas - wilk będzie się uganiał za zającem itp.
SYSTEMY:
zrobione od podstaw:
- drzewka umiejętności dla każdej z klas
- rozwijanie umiętności pobocznych i talentów
- system alchemii
- zmiana wyglądu postaci w zależności od noszonej broni
zapożyczone:
- wymagania broni i pancerza
- podział rzeczy w ekwipunku
- dziennik zadań
- mini-mapa
- rozdawanie punktów co poziom
- pasywne umiejętności
- poruszanie się w 8 kierunkach
- system dnia i nocy
UŻYTE SKRYPTY:
Mr.Mo's ABS (z własnymi przeróbkami)
Passive_Skills by Gando
Rozdawanie punktów by Blizzard, Ayene
Wymagania broni i pancerza by Ayene
Jaberwocky's Quest Log
Kategoryzacja przedmiotów by Ayene
GRAFIKA
Większość grafik to rippy mojego autorstwa z innych gier , a także:
Gamblera
areva
Dante - hud do gry
Reiner's Tileset
MUZYKA I DŹWIĘKI:
Diablo 3
Sacred
Sacred 2
Two Worlds 2
World Of Goo
Więcej informacji z powstawania projektu i screenów na stronie:
http://www.rvstudio.cba.pl
GALERIA:
|
________________________ http://www.goniecrm.cba.pl http://www.rvstudio.cba.pl |
Ostatnio zmieniony przez Avara Wto 18 Gru, 2012 15:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Wto 18 Gru, 2012 15:42
|
|
|
ZAJE##STE!Gdy pojawi się download od razu pobieram!(Na pewno to jest RM XP?) |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
Finwe
Preferowany:
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 322 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18 Gru, 2012 17:23
|
|
|
Widok ISO został zrobiony w jaki sposób, jestem nawet ciekawy |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012 17:29
|
|
|
Finwe napisał/a: | Widok ISO został zrobiony w jaki sposób, jestem nawet ciekawy |
Wrzuć grafikę do painta i obróć o 45 stopni;)
krakoman napisał/a: | ZAJE##STE!Gdy pojawi się download od razu pobieram!(Na pewno to jest RM XP?) |
Niestety tak. |
________________________ http://www.goniecrm.cba.pl http://www.rvstudio.cba.pl |
|
|
|
DrakonLord
Preferowany:
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 0
|
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 02:21
|
|
|
Po przeczytaniu fabuły mogę, śmiało stwierdzić że wzorowałeś się na Na Sadze Pieśni Lodu i Ognia amerykańskiego pisarza George'a R. R. Martina. |
________________________ "Powtarzać komuś 1 rzecz 1000 razy oznacze że ten ktoś nie słucha.
Powtarzać komuś 2 rzeczy 1000 razy oznacza że ten ktoś jest po prostu bezczelny
Powtarzać komuś 3 rzeczy 1000 razy oznacze że ten ktoś jest po prostu głupi".
- Moje motto życiowe. |
|
|
|
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 14:55
|
|
|
DrakonLord napisał/a: | Po przeczytaniu fabuły mogę, śmiało stwierdzić że wzorowałeś się na Na Sadze Pieśni Lodu i Ognia amerykańskiego pisarza George'a R. R. Martina. |
Hm... nie:P
Nawet nie znam za bardzo ksiazki, tylko ogolny zarys z serialu. |
________________________ http://www.goniecrm.cba.pl http://www.rvstudio.cba.pl |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 23 Gru, 2012 23:11
|
|
|
Postaraj się zrobić łatwiejsze walki - jeśli są. Reszta ok, jak zawsze :P |
________________________
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 16:24
|
|
|
Zapowiada się naprawdę ciekawie, wygląda jeszcze lepiej... Czekam |
|
|
|
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Pią 28 Gru, 2012 13:13
|
|
|
O matko, szykuje się kolejna gra, która zagości w "Best gejms", czyli w moim folderze, w którym trzymam najlepsze RM'owe gry. Czekam z niecierpliwością!!!
Przy okazji, 3/4 zawartości tego folderu, to twoje gry ravenone :D |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 12:10
|
|
|
Prace nad grą idą pełną parą, ale jeszcze ogrom pracy przede mną. To chyba najbardziej złożony z moich projektów.
Mam już blisko 100 map, większość to spore lokacje, średnio 60x40. To jakieś 70-80% świata.
2-3 godzinny gameplay poszedł do kosza, bo nie byłem zadowolony z niektórych rzeczy. Część map buduję od nowa, podobnie rzecz ma się z eventowaniem.
W grze będą dostępne osiągnięcia niezależne od fabuły (coś w stylu - nagroda za zabicie 100 wilków).
System walki:
Walkę można nieco porównać z tą z gry Dragon Age - mamy uderzenia fizyczne bronią, którą akurat dzierżymy oraz umiejętności, które używamy za pomocą wcześniej ustalonych hotkeysów. Nie będzie opcji aktywnej pauzy ani używania myszki, całość obsługujemy z pozycji klawiatury. Zatem zręczne palce i refleks będą tutaj bezcenne. Używanie większości skilli wiąże się z blokadą pozostałych umiejętności na jakiś czas (3-15 sekund w zależności od użytej umiejętności). To wymusza na nas dobór odpowiedniego stylu walki i taktyki na pokonanie danego wroga. Ładowanie paska umiejętności jest przedstawione poniżej:
Zmieniłem również teksturę podłoża lasu, żeby zrobić jakąś sensowną ścieżkę:
A to małe miasto Faldur:
Obszerne informacje na temat świata gry, użytych systemów znajdziecie na:
RV Studio |
________________________ http://www.goniecrm.cba.pl http://www.rvstudio.cba.pl |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 12:12
|
|
|
Widze że mamy tu coś ciekawego zdecydowanie zagram jak wyjdzie. |
|
|
|
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013 09:52
|
|
|
Mam pytanie, czy przewidujesz już jakąś określoną datę wydania tej gry? |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
|