Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Avara
Sro 26 Gru, 2012 13:09
Rider Souls
Autor Wiadomość
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 08:59
Rider Souls
Witam.
Dawno nie interesowałem się makerem, bo czytałem tutki, robiłem z kolegą serwer minecrafta, i i bawiłem się eclipse, ale do rzeczy.

Fabuła:
Spoiler:

Mało kto pamięta, lub wie że każda dusza po śmierci trafia w postaci energetycznej kuli do komnat tzw. "Jeźdźca Dusz". Jeszcze rzadszą teorią jest to, że dusze skrywające mroczne sekrety tracą pamięć. Nasza historia zaczyna się gdy trafiamy do komnaty jeźdźca , i okazuje się że nic nie pamiętamy. Jeździec ów jest jednak istotą miłosierną, i pozwala nam użyć klejnotu dusz, mogącym przywrócić nas do życia. ponieważ nie wiemy, kim byliśmy przed śmiercią wybieramy jedno z trzech ciał:
Mądrego starca
Silnego chłopca
i Zwinnej łuczniczki.
Trafiamy do starego opuszczonego domostwa, nie wiedząc Co tu robimy, czujemy jednak silną potrzebę by wejść tam.
Kto wie? Być może znajdziemy tam TO czego szukamy? Kto wie, cz znajdziemy tam sens istnienia? Tego dowiecie się w pełnej wersji gry "Rider Soul"



Screeny:
http://www.fotosik.pl/pok...23a014f1f1.html
http://www.fotosik.pl/pok...2324734467.html
http://www.fotosik.pl/pok...3c14045751.html

Poziom trudności: Trudna
Gatunek: Logiczna

Tylko dla osób o mocnych nerwach!

Skrypty Użyte:
System dnia i nocy (wykorzystałem tylko opcję noc)
Ring Menu VX

Skrypty które zostaną użyte:
Pochodnia
Thomas Edison

Wszystkie uwagi co do mappingu i fabuły zgłaszać mnie, chcę by tym razem gra wyszła mi fajnie, jestem na takim etapie że w razie co mogę zawiesić projekt więc się nie martwię!
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 09:43
Mapy marne...
W tej 3-ciej mapie jest za dużo okien..
Fabuła. Taka sobie, przeciętna...
Bohaterowie średnio mi się podobają :D
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
Kenji666 




Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 17
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 09:54
Mapy takie średnie jak powiedział aragorn7015 za dużo okien .
Fabuła według mnie interesująca :piccolo:
Bohaterowie hmm jak w większości gier ...tylko 3 klasy do wyboru :dragonhead:
Według mnie gra by była lepsza gdybyś dał skrypt na walke w czasie rzeczywistym :lol:
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 10:57
Fabuła dobra (przypomina mi Soul Eatera), niestety z mapami już gorzej... Chodzi o trzeci screen. Normalne drzewa obok drzew spalonych (to do siebie nie pasuje, albo niech wszystkie będą normalne albo spalone). Za dużo okien, jeśli już ma być ich tyle to przynajmniej zrób kilka zamkniętych itp. (niech będzie jakaś różnorodność). Wg. mnie lepiej wyglądało by to z jakimś Tile Na przykład tym.. różne drzewa, okna ;)

A tak, zapomniał bym o czymś... Powodzenia !
Mam nadzieję że to nie będzie kolejny gniot z twojej strony :->
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 11:26
Oryginalny projekt!
Mam pytanie, sam się poddałeś czy mózg strajkuje?
Jeśli nie rozumiesz o co chodzi, proszę bardzo:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=10251
________________________



Spoiler:



 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 13:34
MrCorniszon napisał/a:
Fabuła dobra (przypomina mi Soul Eatera)
Ty w ogóle widziałeś soul eatera? bo piszesz p i e r d o ł y, że co, w tytule to samo słowo, to od razu podobne? To na tej samej analogii można powiedzieć, że soul calibur też przypomina? :kable: Nie ma tu za cholerę podobieństwa... Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 13:50
Cytat:
Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~


ja pragnę zauważyć, że WZOROWANIE się NIE JEST plagiatem. Faktycznie wykorzystałem kilka elementów z tej gry, ale plagiat to zbyt mocne określenie. Wskażę kilka ważnych różnic:
U mnie gra całkowicie logiczna, u niego występuje walka
U niego dusza dostaje drugą szansę, u mnie musi o nią wyprosić jeźdźca dusz
U mnie są inni bohaterowie niż u niego.
Jedynym podobieństwem między tymi grami jest to że akcja toczy się w opuszczonych domach, tyle.

A i dzięki za rady. Na 100% wykorzystam bo jak już wspomniałem chcę by gra fajnie wyszła.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 13:54
Amelanduil, nie chodziło mi o fabułę. Bardziej o to: ,, w postaci energetycznej kuli" skojarzyło mi się to z wyglądem duszy w Soul Eater... więc mi to przypomina :-P

HPfan880, skoro to gra logiczna to po co tutaj klasy postaci ?
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 13:59
HPfan880 napisał/a:
Cytat:
Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~


ja pragnę zauważyć, że WZOROWANIE się NIE JEST plagiatem. Faktycznie wykorzystałem kilka elementów z tej gry, ale plagiat to zbyt mocne określenie. Wskażę kilka ważnych różnic:
U mnie gra całkowicie logiczna, u niego występuje walka
U niego dusza dostaje drugą szansę, u mnie musi o nią wyprosić jeźdźca dusz
U mnie są inni bohaterowie niż u niego.
Jedynym podobieństwem między tymi grami jest to że akcja toczy się w opuszczonych domach, tyle.

1. Pierwsze dwa zdania sobie zaprzeczają
2. Wykorzystałeś też motyw tych samych 3 "klas postaci", z lekką parafrazą.
3. U niego jakoś jak grałem w demo to walki ani jednej nie widziałem, argument invalid
4. Dusza musi się wyprosić? Czyli też dostaje drugą szansę? Efekt ten sam, argument invalid
5. Bohaterowie sobie mogą być inni, ale motyw historii jest taki sam...
Need I say more?
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 14:13
HPfan880 napisał/a:
1.Wcale sobie te 2 zdania nie zaprzeczają. Plagiat jest wtedy gdy gra zostanie w całości skopiowana, lub zmienione zostaną nieistotne szczegóły
2.Nie rozśmieszaj mnie. Wiesz ile jest gier dających do wyboru 3 klasy postaci?
3.Ja też grałem w demko. A w folderze gry było całkiem sporo battlerów
4.Nie grałeś nie wiesz
5.Nie grałeś nie wiesz
//Wygaśnie

1. Po cholerę my to sobie piszemy w podpunktach?
2. Nieważne, fajnie jest. Te 3 klasy postaci są stworzone na identycznych zasadach, o to chodzi.
Kończą ci się argumenty, więc piszesz dwa takie same podpunkty z rzędu, które wnoszą argument na poziomie "to zrób lepszą grę jak taki mądry jesteś"? Serio? Bądźmy poważni, to nie przedszkole... Dobrze o tobie świadczy, nie ma co...
To że w folderze było sporo grafik mogło być stąd że zostało dołączone rtp... :kable: i wcale nie świadczy o tym, że te grafiki zostaną faktycznie użyte.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 16:22
To nie trolling... niestety :-|
Ta gra w porównaniu do jego innych gier była na poziomie...
Dopiero teraz zauważyłem że to swego rodzaju plagiat.
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 20:20
Cytat:
nie jestem takim gościem co plagiatuje gry.


Screen z Caligo:
Spoiler:



Screen z twojej oryginalnej gry:
Spoiler:



Gdzie tu plagiat? Nie rozumiem tego Amcia, nawet sam siebie już nie kumam.

To jest to co pierwsze mi się rzuciło w oczy, potem przeczytać fabułę i bez problemu można to nazwać oryginalnym projektem.
________________________



Spoiler:



 
 
 
~Nakhitto 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 11:17
Gra mi się podoba , fabuła może być ciekawa. Czekam na demo i wtedy mogę coś więcej napisać o gierce :D
________________________
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 13:08
Temat zamykam na prośbę autora na SB. W razie czego pisz na PW, to otworzę :roll:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene