Witam.
Dawno nie interesowałem się makerem, bo czytałem tutki, robiłem z kolegą serwer minecrafta, i i bawiłem się eclipse, ale do rzeczy.
Fabuła:
Spoiler:
Mało kto pamięta, lub wie że każda dusza po śmierci trafia w postaci energetycznej kuli do komnat tzw. "Jeźdźca Dusz". Jeszcze rzadszą teorią jest to, że dusze skrywające mroczne sekrety tracą pamięć. Nasza historia zaczyna się gdy trafiamy do komnaty jeźdźca , i okazuje się że nic nie pamiętamy. Jeździec ów jest jednak istotą miłosierną, i pozwala nam użyć klejnotu dusz, mogącym przywrócić nas do życia. ponieważ nie wiemy, kim byliśmy przed śmiercią wybieramy jedno z trzech ciał:
Mądrego starca
Silnego chłopca
i Zwinnej łuczniczki.
Trafiamy do starego opuszczonego domostwa, nie wiedząc Co tu robimy, czujemy jednak silną potrzebę by wejść tam.
Kto wie? Być może znajdziemy tam TO czego szukamy? Kto wie, cz znajdziemy tam sens istnienia? Tego dowiecie się w pełnej wersji gry "Rider Soul"
Skrypty Użyte:
System dnia i nocy (wykorzystałem tylko opcję noc)
Ring Menu VX
Skrypty które zostaną użyte:
Pochodnia
Thomas Edison
Wszystkie uwagi co do mappingu i fabuły zgłaszać mnie, chcę by tym razem gra wyszła mi fajnie, jestem na takim etapie że w razie co mogę zawiesić projekt więc się nie martwię!
________________________ Uwielbiam batcha
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver
Mapy takie średnie jak powiedział aragorn7015 za dużo okien .
Fabuła według mnie interesująca
Bohaterowie hmm jak w większości gier ...tylko 3 klasy do wyboru
Według mnie gra by była lepsza gdybyś dał skrypt na walke w czasie rzeczywistym
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 10:57
Fabuła dobra (przypomina mi Soul Eatera), niestety z mapami już gorzej... Chodzi o trzeci screen. Normalne drzewa obok drzew spalonych (to do siebie nie pasuje, albo niech wszystkie będą normalne albo spalone). Za dużo okien, jeśli już ma być ich tyle to przynajmniej zrób kilka zamkniętych itp. (niech będzie jakaś różnorodność). Wg. mnie lepiej wyglądało by to z jakimś Tile Na przykład tym.. różne drzewa, okna ;)
A tak, zapomniał bym o czymś... Powodzenia !
Mam nadzieję że to nie będzie kolejny gniot z twojej strony
Ty w ogóle widziałeś soul eatera? bo piszesz p i e r d o ł y, że co, w tytule to samo słowo, to od razu podobne? To na tej samej analogii można powiedzieć, że soul calibur też przypomina? Nie ma tu za cholerę podobieństwa... Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~
ja pragnę zauważyć, że WZOROWANIE się NIE JEST plagiatem. Faktycznie wykorzystałem kilka elementów z tej gry, ale plagiat to zbyt mocne określenie. Wskażę kilka ważnych różnic:
U mnie gra całkowicie logiczna, u niego występuje walka
U niego dusza dostaje drugą szansę, u mnie musi o nią wyprosić jeźdźca dusz
U mnie są inni bohaterowie niż u niego.
Jedynym podobieństwem między tymi grami jest to że akcja toczy się w opuszczonych domach, tyle.
A i dzięki za rady. Na 100% wykorzystam bo jak już wspomniałem chcę by gra fajnie wyszła.
________________________ Uwielbiam batcha
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 13:54
Amelanduil, nie chodziło mi o fabułę. Bardziej o to: ,, w postaci energetycznej kuli" skojarzyło mi się to z wyglądem duszy w Soul Eater... więc mi to przypomina
HPfan880, skoro to gra logiczna to po co tutaj klasy postaci ?
Poza tym jak zauważył Viuu - plagiat. Za takie coś warn się należy. A to byłby już trzeci, więc sayonara~
ja pragnę zauważyć, że WZOROWANIE się NIE JEST plagiatem. Faktycznie wykorzystałem kilka elementów z tej gry, ale plagiat to zbyt mocne określenie. Wskażę kilka ważnych różnic:
U mnie gra całkowicie logiczna, u niego występuje walka
U niego dusza dostaje drugą szansę, u mnie musi o nią wyprosić jeźdźca dusz
U mnie są inni bohaterowie niż u niego.
Jedynym podobieństwem między tymi grami jest to że akcja toczy się w opuszczonych domach, tyle.
1. Pierwsze dwa zdania sobie zaprzeczają
2. Wykorzystałeś też motyw tych samych 3 "klas postaci", z lekką parafrazą.
3. U niego jakoś jak grałem w demo to walki ani jednej nie widziałem, argument invalid
4. Dusza musi się wyprosić? Czyli też dostaje drugą szansę? Efekt ten sam, argument invalid
5. Bohaterowie sobie mogą być inni, ale motyw historii jest taki sam...
Need I say more?
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
1.Wcale sobie te 2 zdania nie zaprzeczają. Plagiat jest wtedy gdy gra zostanie w całości skopiowana, lub zmienione zostaną nieistotne szczegóły
2.Nie rozśmieszaj mnie. Wiesz ile jest gier dających do wyboru 3 klasy postaci?
3.Ja też grałem w demko. A w folderze gry było całkiem sporo battlerów
4.Nie grałeś nie wiesz
5.Nie grałeś nie wiesz
//Wygaśnie
1. Po cholerę my to sobie piszemy w podpunktach?
2. Nieważne, fajnie jest. Te 3 klasy postaci są stworzone na identycznych zasadach, o to chodzi.
Kończą ci się argumenty, więc piszesz dwa takie same podpunkty z rzędu, które wnoszą argument na poziomie "to zrób lepszą grę jak taki mądry jesteś"? Serio? Bądźmy poważni, to nie przedszkole... Dobrze o tobie świadczy, nie ma co...
To że w folderze było sporo grafik mogło być stąd że zostało dołączone rtp... i wcale nie świadczy o tym, że te grafiki zostaną faktycznie użyte.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum