Otwarty przez: Angius Nie 30 Gru, 2012 02:03 |
Mapy by Avara |
Autor |
Wiadomość |
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 19:49
|
|
|
Jeszcze raz dzięki za otworzenie tematu To link do poprzedniej mapki -> http://imageshack.us/a/img525/1641/knajpa.png (wrzucam bo nie wiem czemu u mnie się nie wyświetla ale to mało istotne )
Nowa mapka Małe Inn z barem na dole, znajdujący się w środku lasu. Stary, skromny, ale czysty i zadbany. Na dworze panuje noc. Za ladą w rogu jest przejście na zaplecze, dlatego świeci tam światło
Creditsy:
Avara, Celianna, Enterbrain
Większość użytych materiałów Celianny przerobiłam.
Co o tym sądzicie Podoba Wam się taki styl pomieszczeń (najbliższa ściana półprzezroczysta) Czegoś za mało/dużo Wiem, że nie jest "super idealna", ale chyba najgorzej mi nie wyszła, co? |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
makerowiec64
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 181 Skąd: się tu wziąłem?
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 19:54
|
|
|
Dla mnie ona jest super idealna
Naprawdę,podobają mi się obydwie.Są bardzo fajne. |
________________________ 99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno
Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 20:54
|
|
|
Zapomniałam dodać, że jest tam jeden obrazek Ayene (choć nieco pomniejszony) *krzyczy z przerażenia* Przepraszam
Po raz ostatni wrzucam zdjęcie tej mapki (poprawiłam nieco cienie):
|
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 20:57
|
|
|
Ta końcówka po prawej stronie to już koniec mapy? |
________________________
|
|
|
|
Nexis
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 65 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 21:31
|
|
|
Szczerze mówiąc nie ogarniam co w tym parallaxie (ktoś wytłumaczy co to jest? )
takiego ciekawego. Mapka wcale nadzwyczajnie piękna nie jest. Jest na poziomie
dobrym. A same światła według mnie średnie. Najbliższa ściana półprzezroczysta
według mnie nie jest najlepszym pomysłem. I nie zrozum mnie źle - mapki są
całkiem dobre, jednak robiąc je normalnie byłoby dużo szybciej, a uroku raczej
by nie straciły.
Pozdrawiam
P.S. W tej pierwszej mapce świateł jest za dużo i nie wygląda to dobrze. |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 00:07
|
|
|
Nexis, różnica jest taka, w standardowym edytorze map zrobisz wszystko zbyt symetrycznie, nie rzeczywiście. Chyba, że chciałoby się Tobie tracić czas na edytowanie pojedyńczych plików graficznych, bądź i całych tilesetów. Ponadto robiąc mapy w edytorach graficznych masz niezliczoną liczbę warstw do wykorzystania (to chyba więcej niż trzy, prawda? ).
Wracając do symetrii, z tego co zauważyłem, w edytorze graficznym wystarczy kopiuj > wklej, niźli edytować te pojedyńcze pliki graficzne/tilesety (również prawda? ) |
________________________
|
|
|
|
Nexis
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 65 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 02:21
|
|
|
Amel, z tego co wiem to nie trzeba być znawcą aby się na jakis temat wypowiadać. A jak dla was w grze najważniejsze jest to, że każde krzesło jest pixel dalej od stolu i jedną mapke robicie przez to tydzien, to ja podziekuje. |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 02:55
|
|
|
Koniec tego off-topu Nexis ma swoje zdanie i dajmy temu spokój Akurat jeśli chodzi o ustawianie krzeseł, to jest to kwestia kilku sekund A robiłam ją przez kilka dni, ponieważ szybciej mi się nie chciało I nie znajdziesz takich tilesetów Prawie każdy element przerobiłam I już raz upychałam potrzebne mi materiały w tilesety i to była udręka -.- Użyteczność parallaxu chyba najlepiej widać na mapkach typu "las". Jak chce się zrobić gęsty las z różnorodnymi grzewami (większymi od 2 kratek -.- ), to tileset jest porażką.
Malian, w VX'ie są 2 warstwy + zdarzenie
Zamiast czytania off-topu wolałabym poczytać opinie Za dotychczasowe dziękuję A że pierwsza mapka jest za jasna, to wiem to już od dawna
[ Dodano: Pon 31 Gru, 2012 03:05 ]
Malian napisał/a: | Ta końcówka po prawej stronie to już koniec mapy? | Nie rozumiem pytania Tak koniec mapy Zrobiłam przezroczystą najbliższą ścianę (chociaż miała być zacieniona, ale tam wyszło tyle cienia, że jest to teraz niezauważalne). Może to jeszcze jakoś zmienię
Wcześniej chciałam zrobić ten sufit (na dole mapy) o jedną kratkę niżej i poniżej tego czerń. Ale za tym można by było i tak chodzić, ale tylko na wysokość jednej kratki (tak że włosy by wystawały). Byłoby to jednak nielogiczne, bo wysokość ściany to dwie kratki. Nie mogę jednak pozwolić wejść postaci na wysokość 2 kratek, bo może nam się gdzieś zablokować @.@ Chyba po prostu przyciemnię tą ścianę bardziej
Chciałabym usłyszeć inne opinie nt. takiego rozwiązania |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 03:17
|
|
|
Ech... Fakt, zapominam o różnicach między XP a VX... Zapomniałem, że w VX gdzie indziej zmienia się to, co ma być na wierzchu, a co pod spodem. :P
W sumie Twojego postu też nie zrozumiałem, ale nieważne...
Ogólnie mapka ładna, ale jedynie doczepiam się prawej części, gdzie wydaje mi się, iż wnętrze budynku jest podzielone jakąś ścianą. :I |
________________________
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 11:25
|
|
|
Wybacz, ale według mnie wygląda to na ucięty budynek, ze względu na to, iż te stoliki przy ścianie mają zbyt długą krawędź boku b do boku a. Przez co wg. mnie wyglądają na ucięte. ;/ |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 15:37
|
|
|
Proponuję dać pionowe belki na krawędziach tej dolnej ściany - będzie wyglądać o niebo lepiej. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|