Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź gry "Tale of Legendary Heroes I"
Autor Wiadomość
~Nakhitto 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
  Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 18:41
Zapowiedź gry "Tale of Legendary Heroes I"


Fabuła

Spoiler:

Fabuła, opowiada o złym demonie Izejaszu który powrócił,siał zniszczenie i terror w świecie.Później ojciec głównego bohatera klanu krwi zabił Izejasza runą wszystkich żywiołów tylko nią można Go pokonać. Lecz przy uderzeniu tą runą zniszczył Izejasza oraz siebie. Z tej runy wypadły kryształy tych żywiołów lecz teraz są bez mocy. Trzeba kryształy nasycić odpowiednimi żywiołami i stworzyć runy a z tych run najsilniejszą runę. I go zabić.



Główni bohaterowie

Spoiler:

Kyan Główny bohater gry jest uprzejmy oraz pewny siebie. Dąży do zemsty jakiej sprawił mu Izejasz zabijając mu ojca. Ma 23 lata.

Leslie Siostra Kyan'a jest zazdrosna i zamądrzała. Ma 16 lat



Skrypty

Spoiler:

HUD Ekwipunku na mapie by Ayene
jest ich więcej tylko muszę je poprawić ;-)



Screeny:

Spoiler:

Domek bohatera
Miasteczko
Domek w Zimowym Lesie.



Data wydania gry: Gdzieś w środku października tak na oko.
Proszę także o krytykę i oceny co pomoże mi w urozmaiceniu gry. PS. Jest to mój pierwszy projekt więc nie wyczekujcie czegoś bardzo wielkiego :lol2:
________________________
Ostatnio zmieniony przez Angius Czw 17 Sty, 2013 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 18:48
~Nakhitto napisał/a:
Lecz przy uderzeniu tą runą zniszczył Izejasza oraz siebie.

~Nakhitto napisał/a:
Trzeba kryształy nasycić odpowiednimi żywiołami i stworzyć runy a z tych run najsilniejszą runę. I go zabić.

Fabuła nie ma sensu... mamy zabijać złego demona... DWA RAZY -_-' Przecież ojciec głównego bohatera już się tym zajął, co czyni również cel gry bezsensownym... Nic więcej w tym temacie nie mam do powiedzenia, bezsensowna fabuła.
Poza tym, temat nieregulaminowy, 7 dni na dodanie screenów, przepraszam Avaro, że piszę to za ciebie, zabieram ci robotę, wiem xD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 18:49
Brak 3 screenów - temat nieregulaminowy. Temat zamykam. Wyślij mi screeny na PW, to uaktualnię post i otworzę temat ponownie. Masz na to tydzień. Po tym czasie (jeśli nie otrzymam zdjęć) temat wygaszę.
Powodzenia w projekcie :aww: Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę :zla: Przeważnie pierwszych projektów się nie wrzuca w takie miejsca, ale zobaczymy :aww:

Edit:
Spoko Amel ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 19:08
Cytat:
Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę :zla:
Pisz za siebie gąsko.
Cytat:
Przeważnie pierwszych projektów się nie wrzuca w takie miejsca
Ktoś ją oszukał, nie przejmuj się.

Tak na poważnie to weź spisz raz jeszcze całą fabułę, ustal czy pewne zdarzenia miałyby/mają sens. Zastanów się jacy mają być twoi bohaterowie i jak zachowają się w różnych sytuacjach (tych zaplanowanych w grze). Fabuła o demonie, to dobra fabuła. Wymaga ona jednak kilka poprawek aby być rzeczywiście erpegową ^^... no wiesz o co chodzi. Rób dalej i nie zrażaj się "krytykami". Popraw to i tamto a na pewno "będą z tego ludzie". Powodzonka i Pozdrowionka :lartarin:

PS
W jednym mieli rację, dodaj screeny z gry!
________________________

 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 19:21
Cytat:
Rób dalej i nie zrażaj się "krytykami".

W tym bezgranicznie się z nią zgadzam i nie przestane :->
Fabuła o demonach jest bardzo znana, ale liczy się (przynajmniej dla mnie) pomysł na jej realizacje. Także bohaterowie oraz dialogi bardzo są interesujące w każdej grze (ponownie -> p. dla mnie).
Także nie przejmuj się tymi ,,krytykami", bo na większość szkoda słów :roll: i do dzieła! :->
________________________

 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 19:31
Wydawało mi się, że temat zamknęłam :-> No dobra. Temat pozostanie otwarty, ale jeśli nie wrzucisz tu lub nie prześlesz mi screenów temat wygaszę :!:

Krytyki należy brać sobie do serca, poprawiać błędy i ćwiczyć się w robieniu coraz lepszych gier :aww:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 21:07
No fabuła nie jest ułożona chronologicznie. Piszesz wpierw, że powrócił, później że został zabity, a na koniec trzeba go znowu zabić. Ogólnie zapowiedź na razie kuleje. Jeszcze raz przeanalizuj, o czym chciałbyś zrobić grę.
Pozdro.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 23:08
Prawie wszystko już wypisali tylko jeden błąd w bohaterach: Nie powinno byc
zamądrzala tylko przemądrzala... U Leslie.
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
~Nakhitto 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 08:53
Screeny:

Spoiler:

Domek bohatera
Miasteczko
Domek w Zimowym Lesie.

________________________
 
 
 
SmoKe 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 12:18
Mapy strasznie puste i sporo na nich błędów (szafy itp. stojące na ścianach, trawa obrastająca wokół domów). Rób je o wiele mniejsze i staraj się wykorzystywać większość rzeczy z chipsetu żeby wypełnić pustkę.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 12:22
Gratuluję projektu :mrgreen: mam tylko nadzieję, że nieco poprawisz fabułę i dodasz przecinki, bo trudno mi się czyta.

Aha, no i ta mapka:

jest piękna :->
No a przynajmniej mi bardzo się podoba, prócz tego że mogłoby być więcej obiektów.

Cytat:
Powodzenia w projekcie :aww: Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę :zla:

No ja bym powiedział, że wprost przeciwnie. To właśnie to odróżnia Ultimę od każdej innej strony RPG Mejkera. :I
 
 
Rahim 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Kaedwen
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 08:49
Yoroiookami napisał/a:
Gratuluję projektu :mrgreen: mam tylko nadzieję, że nieco poprawisz fabułę i dodasz przecinki, bo trudno mi się czyta.

Aha, no i ta mapka:
Obrazek
jest piękna :->
No a przynajmniej mi bardzo się podoba, prócz tego że mogłoby być więcej obiektów.

Cytat:
Powodzenia w projekcie :aww: Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę :zla:

No ja bym powiedział, że wprost przeciwnie. To właśnie to odróżnia Ultimę od każdej innej strony RPG Mejkera. :I


Odróżnia? Na innych forach są takie same "projekty" a w tej mapce nie widzę nic ciekawego, mój młodszy brat z 6 kl pods. robi ciekawsze, mapka jest pusta, title nie jest wykorzystywany w większości, ustawienie w mairę. Hm. Logiczne że ludzie będą oceniać owy projekt jako gniot... Dlaczego?
-Są tu ludzie którzy zajmują się mappingiem juz jakiś czas i ich projekty są naprawdę ciekawe, a są i młodzi i niedoświadczeni... Może dokonać podziału na pod działy na zawansowanych i tych początkujących... Wtedy ci początkujący byli by oceniani nieco łagodniej? :?:
________________________
Kończ waś wstydu oszczędź~
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 08:55
Rahim napisał/a:
Może dokonać podziału na pod działy na zawansowanych i tych początkujących... Wtedy ci początkujący byli by oceniani nieco łagodniej?
A może podzielimy użytkowników na gburów i tych wyrozumiałych, a ciebie wrzucimy do tej pierwszej grupy? :mrgreen:
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 17 Sty, 2013 16:14
Na początek proszę o nominację do Łopaty Tygodnia.
Jako, że najlepszym pisarzem na świecie nie jestem, a w mappingu nie idzie mi tak źle, to postanowiłem pozwolić sobie na poprawę Twojego mappingu.
Spoiler:





1. Gdybyś zachował schody:
-musiałbyś kombinować z wysokością ścian
-byłoby to bez sensu
-nie miałbyś fajnego salonu
2. Dywanik!
-koniecznie prostokątny, fajnie się prezentuje
3. Stolik
-a co, bohater je na blacie?
4. Inne
-poprawiona kuchnia, sypialnia
-otworzone okno
-obraz w sensownym miejscu
Spoiler:





1. Więcej zimy!
-pada śnieg
-nieodśnieżony kawałek drogi
2. Realistyczniej!
-bardziej losowe drzewka
-bardziej sensowna łąka
-wilk
-rośliny
-dym, bo w tym budynku byłoby zimno, bez ogrzewania
-bardziej sensowne drzwi

_
Gdy ktoś się będzie chciał zapytać, po co to robiłem, to powiem "bo tak". Leżę w łóżku i nie mam co robić. Przynajmniej może jedna osoba nauczy się lekko mappingu.
UWAGA!
Robione nie w VX, tylko VX ACE!
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene