Miecz Antalooru |
Autor |
Wiadomość |
Angee
Preferowany:
Dołączyła: 18 Gru 2011 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 27 Maj, 2012 09:37
|
|
|
Plagiat! To są mapy Kalibiana! |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 27 Maj, 2012 11:34
|
|
|
to się nie popisałaś, zewnętrzne to kaliban, a wewnętrzne to inq - to nie plagiat, bo są one powszechnie dostępne do użycia. |
________________________
|
|
|
|
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 11:57
|
|
|
Mam swój honor i nie wyjeżdżałbym z plagiatem -,- więc zanim rzucisz oskarżenia to najpierw dokładnie sprawdź.
Widzę że nikt nic nie pisze... No cóż. To tak: miałem ostatnio mały zastój przy projekcie, koniec roku szkolnego w końcu, nie wypada nie przejść załączam 5 nowych screenów, piszcie co o nich myślicie
Edit.
To narazie tyle, niedługo postaram się dodać coś nowego
Posty się edytuje. Nhadala |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Nie 08 Lip, 2012 07:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
bluemike
Preferowany:
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sro 30 Sty, 2013 19:57
|
|
|
Co do skryptów w RMXP PL WSZYSTKIE działające na angliku działają.
Nie widzę problemu w użyciu któregokolwiek, który działa na angielskiej wersji.
Wystarczy wgrać do systemu 102E.dll i edytować plik game.ini. Ale jest haczyk. Skrypt tylko zadziała po odpaleniu przez game.exe a nie przez "grę testową". Przynajmniej ja tak mam.
Co do gry char głównego bohatera odstaje stylem od reszty. Lepiej zamienić wszystkie na RTP niż robić takie "wyjątki". |
|
|
|
|