Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Mystical Heroes
Autor Wiadomość
marsonek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 18
  Wysłany: Pon 21 Sty, 2013 23:08
Mystical Heroes
Chciałbym zapowiedzieć grę którą planuję zrobić od kwietnia 2012r. W końcu się za nią zabrałem.
Oto kilka informacji o niej:

FABUŁA

W "mystical heroes" masz do wyboru jedną z 4 klas: SMOKA: mistrzowie miecza i technik defensywnych. FENIKSA: topór, ofensywa. LWA: Włócznie, rękawice techniki trujące. GRYFA: Łuk techniki leczące i regenerujące. Głównym celem bohatera jest stać się jednym z bohaterów którzy bronią ludzi przed "złem".

SCREENY



________________________
Avara is the best
 
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Wto 22 Sty, 2013 10:59
No to zaczynamy :mrgreen:
1) Mapping - bez rewelacji jeśli chodzi o samo wykonanie lecz także nie jest tragicznie. Uzupełnij tylko te pustkę w mieście (screen 3) na trawniku oraz wprowadź więcej różnorodności gdyż prawdę mówiąc tego typu ułożenie drzew aż bije po oczach w negatywnym tego słowa znaczeniu (dlatego między innymi urozmaicenie trawnika mogłoby pomóc odciągnąć od nich wzrok). Swoją drogą - więcej okien na pubie się nie dało?^^ Skoro już przeszliśmy do budynków pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanko - innego kształtu budynków się nie dało? Wiem że to drobiazg jednak 90% prezentowanych gier (głównie w postaci pierwszych projektów) na tym forum ma kształt kwadratu/prostokątu i z tego co widziałem nie jestem jedynym którego denerwuje ta rutyna...
2) Świetne wykonanie drugiego screena. Mam tylko nadzieję że napotkamy więcej tego typu "smaczków" w owej produkcji...
3)Widzę że na screenie nr 3 użyłeś characters z RPG Maker XP podczas gdy na pierwszym screenie widzimy character z VX przez wzgląd na otoczenie w jakim się znajdujemy (mapa świata?). Niby mała rzecz, a cieszy ;-)
4) Fabuła prawdę powiedziawszy nie przekonała mnie do siebie. Baaa - ciężko to nawet nazwać fabułą! Dla mnie to jedynie opis "klas postaci" oraz wyznaczenie celu gry, ale fabuły jak nie było tak niema! :evil:

Sama gra wywołuje dość mieszane uczucia przynajmniej u mnie. Z jednej strony widać wkład włożony w wykonanie projektu z drugiej jednak strony rzuca się w oczy brak doświadczenia (mapping) dlatego wstrzymam się z oceną. Tym bardziej że nie mam zamiaru wystawiać oceny na podstawie 1 zdjęcia bo spójrzmy prawdzie w oczy - pierwsze zdj. to mapa świata (w dodatku niezbyt ładna), drugie zdj. to... zdjęcie pobrane z internetu oraz przerobione w programie graficznym na potrzeby gry, a dopiero ostatnie zdjęcie pokazuje nam podstawy do poważniejszej "analizy" na której można ową ocenę wystawić
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 22 Sty, 2013 14:55
Umm...
Cytat:
Głównym celem bohatera jest stać się jednym z bohaterów którzy bronią ludzi przed "złem".

To tyle? Poważnie? W takim razie fabuła to syf i nawet nie muszę tego uzasadniać.
Screeny:
1 - Bardzo średnia (pokusiłbym się nawet o słowo "brzydka" :O) mapa świata, z brzydkimi czerwonymi napisami
2 - Ten "papier" jest słabo... nawet bardzo słabo wycięty, a do tego czcionka mało pasuje do czegoś takiego.
I też nie rozumiem po co jest to "(aś)", moim zdaniem psuje to całkowicie efekt "napisania" na tym papierze... Po prostu pisz tak jakbyś się zwracał do głównego bohatera, bo on/ona przecież ma płeć prawda?
3 - bez rewelacji, średniak

No i to tyle...
Nic więc tu nie podałeś, nie wiem nawet jakiego typu gra to będzie (a zapowiada się słabo...).
Dla mnie ta gra już jest skreślona ze względu na brak fabuły.
Tyle.
________________________



Spoiler:



 
 
 
marsonek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 18
Wysłany: Sro 23 Sty, 2013 22:42
No dobra, w takim razie spróbuje jeszcze raz

Fabuła i ciekawe pomysły

"...od wielu setek lat pokoju w naszym świecie bronią wojownicy których nazywamy mistycznymi bohaterami. nazwa ta wzięła się stąd, że bronią nas już tysiące lat.
Jednak czuje w duszy że coś się zbliża, coś chce zakłucić równowagę pokoju w której żyjemy. Mam nadzieję że uda ci się spełnić marzenie i odnaleźć Mistycznych
wojowników, może wtedy dowiesz się czegoś więcej o złej mocy który zmierza ku naszemu światu."

1.Część zadań od postaci będziemy mogli dostać dopiero po osiągnieciu odpowiedniego poziomu
2.W twierdzy mistycznych wojowników znajduje się specjalne miejsce w którym jest kilka drzwi,
prowadzą one do bosów, za których pokonanie dostajemy cenną nagrodę. Drzwi te możan otworzyć
dopiero po uzyskaniu odpowiedniej ilości solexu(druga waluta w grze)
3.Po przejściu gry pojawi się okno z wynikami: ile bohater znalazł sekretów itp.
4.Dostępność hazardu ! :)
5.Arena typu "zabij jak najwięcej potrafisz"
6.Trenerzy rozwijający twoje atrybuty
7.Skały z których można wykopać rudę a nastepnie przetopić w piecu
8.Wojny królestw
9.Mocno rozbudowane i ukryte sekrety
10.Można zakupić mapy, po których przeczytaniu lokacja pojawia się na mapie świata
11.System otwierania zamków.
12.System ulepszania Ekwipunku do poziomu 6
13.Masa pobocznych questów

KILKA SCREENÓW


Trailer gry już niebawem
________________________
Avara is the best
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013 14:04
Fabuła jakaś jest, no może być. Mapping na poziomie. Najbardziej martwi mnie to co planujesz. Gra jeśli się ukaże może być bardzo dobra jednak bardzo wysoko stawiasz poprzeczkę Wojny Królestw, Areny, Hazard... uważaj żeby nie wyszło z tego bieganie po lesie i zabijanie różnych potworków dla mieszkańców... Powodzenia życzę :-P
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013 14:16
Może coś z tego wyjdzie, lecz ogranicz symetrię i prymitywy.
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013 20:40
Powiem że nowe screeny wyglądają znacznie lepiej niż te które zaprezentowałeś na początku, a to mimo wszystko dobrze świadczy o stanie projektu choć fakt-jak wspomniano powyżej-uważaj byś nie podniósł sam sobie poprzeczki zbyt wysoko, albowiem już nie jeden projekt na tym poległ...
LICZY SIĘ JAKOŚĆ NIE ILOŚĆ MOŻLIWOŚCI przynajmniej dla mnie bo np. co mi po szukaniu map do lokacji które znajduję w poprzedniej lokacji na wprost wyjścia z niej? Wolę być dumny że coś zdobyłem, a nie iść olewając wszystko by i tak ostatecznie zobaczyć napis "wygrałeś"(czy jak to tam zostanie określone) dostając przy tym x leveli z samego doświadczenia zdobytego za samo przejście lokacji...
Ale ogólnie raczej jestem dobrej myśli jeśli chodzi o projekt... przynajmniej póki co ;-) Tym bardziej że o ile pierwsze screeny wywoływały dość mieszane uczucia o tyle te nowsze stawiają już poprzeczkę (odrobinę) wyżej
 
 
Draken 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 60
Skąd: Vroengard
Wysłany: Pon 11 Lut, 2013 21:46
Hmm... a mi się dosyć podoba ten project, mam tylko parę ale...

Czy ten wybór klanów ma coś związanego z fabułą? Czy to tylko taki zwyczajny wybór klasy? Bo wstawiłeś to razem z fabułą (której zresztą tam nie ma, jest w twoim drugim poście... ).

Fabuła... Uh, dobrzy walczą ze złymi itp. Szkoda, zagrałbym sobie w jakąś grę w RMie w której nie musimy ratować świata/wszechświata/porządku/równowagi/pana Mariana itp. Właściwie to nasi wrogowie nie muszą być tymi złymi :P Osobiście nie lubię podziału
dobro-zło, bo to trochę ogranicza fabułę. Bo zawsze trzeba zabić tych zUych.

Trochę pusto na mapach, ta ostatnia mi się podoba, ale też nie przesadzaj z ilością.
Ogólnie to 6/10. Według mnie.
________________________
http://draketheslayer.deviantart.com/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene