Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Połączenie działów Materiały (VX) z Materiały (VXAce)
Autor Wiadomość
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013 23:55
Połączenie działów Materiały (VX) z Materiały (VXAce)
Powód jest prosty: Jedynie skrypty są "nieprzenoszalne" pomiędzy tymi wersjami, zasoby graficzne zadziałają w obu, gdyż specyfikacje tychże nie zmieniły się pomiędzy VX a VXAce.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013 11:50
No w sumie racja. Dobry pomysl tylko jak bedzie sie nazywal ten dzial? (dobra,pozniej sie wymysli).
Tak czy siak jestem za.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013 12:48
Ewentualnie oba linki do działów będą przekierowywały do jednego, to chyba da się zrobić? Rave ma rację, bez sensu mieć dwie kategorie na to samo.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 10:04
Popieram. Co do nazwy - Materiały [VX(Ace)] lub propozycja Amela.
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 12:38
A ja się nie zgadzam. Jeśli już łączyć to wszystkie, a nie tylko VX i VX Ace. Zasoby z XP również w większości można wykorzystać w VX (nie wszystkie ale są takie które można). Ew. zrobić jeden dział dla wszystkich zasobów i zrobić jakieś tagi lub prefix w stylu "[Vx Ace]" określający do czego to oryginalnie miało być. Tutoriale tak samo, prawie wszystkie pasują do wszystkich makerów. Gry również nie muszą być w osobnych działach i też wystarczyłby prefix na jaki maker. Tylko skrypty zrobić w 3 działach np. "RGSS 3", "RGSS2", "RGSS1" tak jak to jest na zagranicznych forach.
O co mi chodzi? O to, że podobieństwa między VX a Ace są praktycznie takie same jak z innymi makerami, więc jak coś łączyć to wszystko...
________________________



Spoiler:



 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 13:37
Bedajdija, Liberum Veto!
________________________

 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 18:28
wgl najlepiej nie łączyć tych działaów bo dobrze jest tak jak teraz -,-
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 18:34
Viuu napisał/a:
A ja się nie zgadzam. Jeśli już łączyć to wszystkie, a nie tylko VX i VX Ace. Zasoby z XP również w większości można wykorzystać w VX (nie wszystkie ale są takie które można). Ew. zrobić jeden dział dla wszystkich zasobów i zrobić jakieś tagi lub prefix w stylu "[Vx Ace]" określający do czego to oryginalnie miało być. Tutoriale tak samo, prawie wszystkie pasują do wszystkich makerów. Gry również nie muszą być w osobnych działach i też wystarczyłby prefix na jaki maker. Tylko skrypty zrobić w 3 działach np. "RGSS 3", "RGSS2", "RGSS1" tak jak to jest na zagranicznych forach.
O co mi chodzi? O to, że podobieństwa między VX a Ace są praktycznie takie same jak z innymi makerami, więc jak coś łączyć to wszystko...


Mi chodzi o to, że WSZYSTKIE zasoby graficzne z VX i VX Ace można ze sobą mieszać bez żadnych zmian. W wypadku XP i innych makerów, często trzeba konwertować (autotilesy mają inny format, to samo z tilesetami, itp.).

Łączenie tutoriali/kursów też nie ma sensu ze względu na różnice w komendach (np. 2k3 nie ma selfswitchy, mapping jest całkiem inny, itd.).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 19:14
Cytat:
Łączenie tutoriali/kursów też nie ma sensu ze względu na różnice w komendach (np. 2k3 nie ma selfswitchy, mapping jest całkiem inny, itd.).
Nie doczytałeś pewnej istotnej rzeczy... -_-
Cytat:
Ew. zrobić jeden dział dla wszystkich zasobów i zrobić jakieś tagi lub prefix w stylu "[Vx Ace]"

Patent się sprawdza na zagranicznych forach, jak z resztą wspomniał Viuu.

A najbardziej to mnie w ogóle rozbraja argumentacja "nie bo nie" :lol2:
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 20:50
Ale... Po co wrzucać materiały do jednego worka i utrudnić ich wyszukiwanie?
Teraz otwierając dział do materiałów XP widzimy wszystkie, które interesują nas na daną wersję.
Wrzucając do jednego działu i ustawiając prefiksy, zmuszamy użytkownika do szukania tagów... A to nie jest najwygodniejsze.
________________________
 
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 21:13
Tyle że materiały z VX pasują do VX Ace i vice versa (tak samo jak materiały z 2k pasują do 2k3/ME).

//edit: Jedyna nieprzenośna rzecz to skrypty.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Mar, 2013 13:55
Ale chodziło mi o takie sytuacje, w których podział na działy jest łatwiejszy niż szukanie po prefiksach...
________________________
 
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 04 Mar, 2013 15:16
Cytat:
Ale chodziło mi o takie sytuacje, w których podział na działy jest łatwiejszy niż szukanie po prefiksach...

Dobra, porównajmy sobie te dwie metody
Działy: klikasz dział
Prefixy: klikasz prefix
NO RZECZYWIŚCIE.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013 10:59
A po co uruchamiać prefixy na forum? ... Połączmy tylko materiały VX i VXace.
________________________
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene