Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Nichter
Autor Wiadomość
Leoś 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 00:17
Mapy są zajedwabiste :shock: Fabuła trochę zakręcona, ale jak już zagram to pewno szybko złapię o co biega. Wytrwałość, żeby gra ujrzała światło dnia.
 
 
Dragon Kamillo 



Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Granowiec
Wysłany: Wto 26 Lut, 2013 20:46
A w sumie macie i podziwiajcie XD mapkę miasta Ashwald (pojawi się to w tej postaci tylko w 2 rozdziale). Mam już zrobione do tego cienie, ale tu daje czystą panoramę pod mapę.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 16:59
Nie zgadza się kąt nachylenia dachu z budynku na dole do tych ustawionych u góry. Inne jest też w stosunku do nich ustawienie drzew. Do tego pojedyncze kafle pod schodami wyglądają na niedorobione podczas rysowania. Jedyne co wydaje się w tej mapie interesujące to przybrudzone kolory i rozmieszczenie budynków. Widać miałeś na nie pomysł.
________________________


 
 
 
Rouch 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 21
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 17:15
Ja bym sie przyczepił tylko do zaokrągleń trawy:
 
 
Dragon Kamillo 



Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Granowiec
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 21:05
Oj zgoda Ayene trzeba dorobić po jednej kafli w tych budynkach na środkowym piętrze gór. O które drzewa ci chodzi, o te co są nad tym górnym budynkiem? Chyba że o to jedno co jest przy tym budynku na środku mapy. Po za tym skosy poszczególnych budynków zgadzać się nie muszą, ale prawdą jest że musi być tyle samo dachówki z tyłu co z przodu i to poprawię. Pojedyncze kafle? chodzi o to rozwalone na drodze - chciałem uzyskać eekt takiego rozwalonego chodnika, ale chyba i tak to wywalę bo nie za dobrze to wygląda.
Co do tych zaokrągleń Rouch - to chodzi ci że są jaśniejsze? Zobaczę czy da się je lekko przyciemnić aby lepiej wyglądały.
Ogólnie wzorowałem się na wioskach Ryube i Toto z Suikodena 2 (bo z tamtąd są te grafiki), ale to tylko przy sklejaniu tili - pomysły na ustawienie budynków itp są własne. http://www.youtube.com/watch?v=BBkAykO5htU i http://blog.lib.umn.edu/k.../bloganfire.jpg (tu jest błąd w zrobieniu dachu po prawej stronie - stąd pewnie nie zauważyłem że u mnie też on występuje) http://lparchive.org/Suik...34-PSOGL297.jpg budynek w całej okazałości. Jednak mimo wszystko u siebie to naprawię. Widzę że trzeba uważać na każdym kroku i nie można do końca ufać w mappingu profesjonalnym grom.

Dobra jak już tu piszę to dam jeszcze:
Stara mapka zrobiona w wersji xp ale pokarze się ona w wersji 2k3 (dach po prawej do poprawy od razu widzę). I drzewa będzie trzeba tęz poprawić i zagęścić.
Macie tez kilka zrzutków z tego miasta z pod gry (na zewnątrz dodam jeszcze kilku npc) z tą postacią, którą będziecie po nim chodzić -


Edit: Dachy poprawione - 5 minut roboty w paincie XD


Edit2: Reszta poprawiona kolejne 10 minut roboty w paincie.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 23:07
Patrząc na screeny z cieniami, można dostrzec, że znacznie poprawiają one wygląd mapy. Dodają jej głębi. Po poprawkach jest dużo lepiej, a i wytknięty mało zauważalny błąd przez Roucha również dało się wyeliminować. I dobrze.
________________________


 
 
 
Dragon Kamillo 



Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Granowiec
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 23:11
Fanie że się podoba. Bardzo staram się przy mappingu, bo mnie bardzo kuje w oczy zły mapping, więc chce aby u mnie był jak najlepszy. Trzeba uważać na te dachy bo to strasznie podchwytliwe nieraz jest. A co do błędu z odcieniem trawy to on był wywołany tylko tym że ta trawa jest przygotowana na końcówki skał, a nie ich podłoże i tylko dlatego źle to wyglądało.
 
 
Rouch 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 21
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 11:58
Teraz jest super. Już pochodziłbym po tej mapie XD
 
 
Falkret 



Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 80
Wysłany: Pon 04 Mar, 2013 19:02
Nie przepadam za 2k3, grałem chyba tylko w jedna grę zrobioną w tym programie (bodaj coś o smokach xD) ale ta gra wygląda bardzo obiecująco i zapowiada się świetnie, obczaję :)))
________________________
SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene