Fabuła Early mundi będzie miała cztery wątki, każdy wątek na jedno królestwo. W świecie Early mundi istnieją cztery królestwa. Continentis populum to królestwo ludzi a także ojczyzna naszej bohaterki Elizabeth, Dryadalumve Continentem jest to królestwo istot żyjących w harmonii z naturą czyli jest to dom wszelakich Elfów, kolejnym królestwem jest Lamia Continenti, to królestwo jest pogrążone w wiecznej nocy w której mieszkają jej dzieci czyli Wampiry ostatnim królestwem oraz najbardziej podobnym do ludzkiego królestwa jest królestwo Continenti Werewolves gdzie zamieszkują Wilkołaki.
Gra zaczyna się na wyspie a mianowicie w więzieniu nasza bohaterka, ciągnięta przez królestwo ludzi przez chęć zemsty i pomocy potrzebującym wplątuje się w ówczesny konflikt rodziny królewskiej a buntownikami i bandytami nazywającymi siebie Apostołami, którzy zaprowadzą w królestwie ludzi nowy lepszy początek. Oczywiście zabójcami jej rodziców byli nie kto inny jak Apostołowie (a jakby inaczej no nie?). A co do kolejnych trzech części fabuły dowiecie się jak zagracie w Early mundi. (To mój pierwszy projekt nad którym poważnie pracuje i mam nadzieje że nie będzie to tylko strata waszego czasu, oczywiście jeśli w nią zagracie choć maping jest u mnie na niskim poziomie :P)
W historii pojawią się również tajemnicze Fragmine immortalitatis które zebrane wszystkie cztery jak mówią legendy dadzą szczęśliwcowi nieśmiertelność
Screeny
Jak już wcześniej wspominałam moje mapy nie są na wysokim poziomie więc nie oczekujcie od nich zbyt dużo, a kto wie może komuś się spodobają (hahaha moje małe nadzieje)
Spoiler:
Wschodnia część Tarrim: Katedra
Aern
Wioska Karnagarr
Dodatkowe informacje o grze
W grze będziecie się mogli pobawić w takie rzeczy jak
* Alchemia
* Gastronomia
* Kradzież kieszonkowa
* Otwieranie zamków
* Gra w kości
* Wypełnianie zadań nie wpływające na przebieg fabuły dostępne na tablicach ogłoszeń (Warto je wypełniać)
* Łowca (Miejsca łowieckie)
* Odkrywanie tajemnic Świątyń i innych ruin
Gra Aktualnie ukończona w gry 25% (jedno królestwo), nie wiem ile zajmie mi zrobienie pozostałych trzech królestw więc daty ukończenia gry nie podaje
Ostatnio zmieniony przez Avara Czw 21 Lut, 2013 00:06, w całości zmieniany 1 raz
Nazwa królestw pozostawia wiele do życzenia... Brzmią, mówiąc wprost - okropnie. To samo tytuł.
Cytat:
ciągnięta przez królestwo ludzi przez chęć zemsty i pomocy potrzebującym
ciągnięta przez co... przez co? to zdanie nie ma sensu, pogubione to wszystko x_x
Cytat:
Oczywiście zabójcami jej rodziców
Znikąd poza tym wzięte, że jej rodzice nie żyją, jeżeli już chcesz wprowadzać jakieś wątki rób to umiejętnie. Fabuła odpycha od gry w takim stanie jak jest teraz.
Lodowa katedra, która wygląda bardziej jak igloo, pod nią od linijki ustawione kwiaty z zupełnym brakiem różnorodności, a po bokach fontanny otoczone zewsząd krzesłami... serio? Poza tym, zupełny brak detali na mapach, w przypadku trzeciego screena tile wymieszane z world mapą, nawalone to wszystko w jedno miejsce...
Luudzie, nauczcie się robić cokolwiek w programie zanim zaczniecie się publikować >_>
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Nazwa królestw pozostawia wiele do życzenia... Brzmią, mówiąc wprost - okropnie. To samo tytuł.
To już zależy od gustu Mi aż tak bardzo nie przeszkadzają (może tylko troszeczkę ).
Amelanduil napisał/a:
ciągnięta przez co... przez co? to zdanie nie ma sensu, pogubione to wszystko x_x
Z tym się akurat zgodzę Laura, spróbuj napisać to zdanie jeszcze raz, może podziel je na kilka zdań tak, by miało ręce i nogi
Amelanduil napisał/a:
Znikąd poza tym wzięte, że jej rodzice nie żyją, jeżeli już chcesz wprowadzać jakieś wątki rób to umiejętnie. Fabuła odpycha od gry w takim stanie jak jest teraz.
Tu nie chodzi o wprowadzanie wątków, tylko opis fabuły, ale z tym się akurat zgodzę, choć ze stwierdzeniem "fabuła odpycha od gry" to już nie (przynajmniej nie mnie ).
Ja bym radziła napisać od początku/poprawić opis fabuły, po czym przeczytać go sobie kilka razy, aby upewnić się, że wszystko jest napisane z sensem.
Co do mapingu, to nie jest on taki straszny. Widziałam znacznie gorsze. Radziłabym może chociaż częściowo zmienić tilesety (by nie były tylko standardowe) w GIMPie np.
Amelanduil napisał/a:
od linijki ustawione kwiaty z zupełnym brakiem różnorodności
W miastach zdarzają się takie miejsca, dlatego nie widzę w tym niczego złego (w środku lasu, to by już faktycznie przeszkadzało).
Podsumowując:
Fabuła mnie zaciekawiła, choć radzę poprawić opis w temacie. Mapping nie jest idealny, ale nie przeszkadza mi tak bardzo. Widzę również kilka ciekawych możliwości w grze. Jak na pierwszy poważny projekt, to całkiem nieźle
Ogólnie jestem mile zaskoczona
Życzę powodzenia przy projekcie i czekam na pełną wersję
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 21 Lut, 2013 23:56
W opisie fabuły używasz nieco zbyt rozbudowanych zdań, ale w każdej chwili można to przeredagować. Drugi akapit dla czytelnika jest za bardzo chaotyczny, trochę w nim błędów językowych. Siłą rzeczy taka zapowiedź przytacza przed oczyma wiele przykładów twórców, którym przez (względną) nierzetelność zarzucono wydanie "gniotów". Wierzę jednak, że porządkując wszystkie myśli i próbując wyłapać wskazówki w krytyce, stworzysz coś godnego uwagi. Wybacz nam przy tym niekiedy ostre słowa, mając na uwadze, że chcemy jedynie pomóc.
Zatem jedyne moje zastrzeżenia co do zapowiedzi to jej stylistyka. Podobnie jak Avara nie dostrzegam niczego "złego" w mapach. Planowanie przestrzenne zieleni w miastach często właśnie nastawione jest na symetrię i jednorodność.
Pozdrawiam i trzymam kciuki.
Przyznam, że trochę pogubiłam się czytając fabułę, jednak wg Moi jest ona całkiem przyzwoita. Bez względu na to co napiszesz, liczy się jak "sprzedasz" to w grze ^^. Nie przekombinuj, a będzie gitara. Życzę powodzenia, i nie zniechęcaj się!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum