Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Sword Art Online RPG
Autor Wiadomość
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 17:23
Sword Art Online RPG
Po wieelkiej przerwie nad projektami przerzuciłem się na RM'a w najnowszej wersji, a mianowicie ACE. Rozpocząłem prace nad najnowszym i mam nadzieje moim największym projektem : Sword Art Online RPG (SAO RPG)



Prezentuje



Fabuła:

W 2022 roku, została wydana pierwsza gra VRMMORPG, Sword Art Online (SAO). Za pomocą specjalnego kasku, który odbiera sygnały nerwowe, gracze mogą wcielić się w wirtualną postać i w pełni ją kontrolować. Nieoczekiwanie, 6 listopada 2022 Akihiko Kayaba, twórca SAO, uniemożliwia graczom wylogowanie się. Akihiko rzuca im wyzwanie by przeszli całą grę i uwolnili się z tego świata. Aby to zrobić, muszą dotrzeć na 100. piętro i pokonać przy okazji wszystkich napotkanych po drodze bossów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że śmierć w grze oznacza śmierć w prawdziwym świecie. 10 000 graczy postanawia jak najszybciej przejść grę, w tym Kirito, wykwalifikowany gracz testujący grę podczas beta testów, który jest zdeterminowany by aby dotrzeć na 100. piętro i się uwolnić. Wraz z Asuną, jego partnerką i miłością, i pozostałymi sojusznikami, na Kirito czeka wiele przeszkód, lecz odkrywa prawdziwy cel SAO.

Postacie:
wkrótce

Screeny:

Piętro 1.

Piętro 1. - Starting City (mapka jeszcze w budowie)

Menu jeszcze nie przetłumaczone ;P


Zwiastun:
wkrótce
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 17:30
Wygląda całkiem ładnie. mam nadzieję że nie zabraknie ci zapału. :roll:

Mapa miasta bardzo mi się podoba. W sumie zapowiada się przyjemna gra. Myślę że mógłbyś trochę dopracować avatar Kirito.

Powodzenia. :mrgreen:
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 17:48
Brr. Na sam widok "Sword Art Online" w dziale z zapowiedziami się przeraziłem...
Po pierwsze, primo... Gra na podstawie przereklamowanego anime (tak, nie przypadł mi do gustu sword art >_>) która o ile będzie opowiadała poniekąd inną historię niż przedstawiona w anime fabularnie nie zapowiada nic ciekawego, bo przecież większość ludzi wie jak to anime się skończyło, zna wszystkie wątki w nim poruszone. GDYBYŚ zrobił to jako oddzielną historię, z innymi bohaterami, cholera, z tworzeniem własnej postaci... Byłaby mniej słaba niż jest aktualnie, co nie zmienia faktu, że...

Secundo: Mapping jest brzydki jak noc >_> ustawiane od linijki szeregi drzew (ogólnie las jak na mój gust jest źle zrobiony w całości, taka zbita masa drzew), zawierają stanowczo za małe detali, drogi zajmują... jedną kratkę, co według mnie nie powinno mieć w ogóle miejsca... I do tego ta mapa świata. Nie wiem, jakoś do mnie nie przemawiają miniaturowe mapy świata >_> jak już robisz coś takiego to chociaż zrób to naprawdę spore... A w tym przypadku nie rób w ogóle, bo do SAO nie nadaje się rozległa mapa świata, rób wszystko na lokacjach.

Trzy (bo skąd ja mam do cholery wiedzieć jak jest "trzy" po łacinie): Skrypt na wiele windowskinów? Chyba najgorszy patent, jaki kiedykolwiek widziałem o.o I tak w sumie to o skryptach za wiele nie napisałeś, a system walki chyba byłby dość ważną rzeczą do wspomnienia?
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 18:25
Amelanduil, dzięki za wypisanie wszelkich negatywnych stron projektu, poprawię grę według twoich zaleceń. Co do systemu walki, jeszcze go nie wprowadziłem, ale prawdopodobnie będzie to taki jak w grach typu Heroes. Pogłówkuje jeszcze nad bohaterami, prawdopodobnie zostaną całkowicie zmienieni na innych "sfillerowanych". A jeśli chodzi o tilesety, to czy te RTP mogą zostać, czy raczej zmienić?
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 19:05
Znaczy wiesz, grę na podstawie anime jest sens robić tylko, gdy:
a) masz pod sobą cały team developerów od namco/square/jakiejś innej japońskiej firmy,
b) robisz doujina, mając wystarczające umiejętności by go oskryptować i narysować do niego grafiki >_> i wtedy nie robiłbyś go na makerze.
Na twoim miejscu nie robiłbym tego wcale.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 20:43
Ja radzę zmienić tytuł, nazwę świata i nieco fabułę, a grę robić dalej :-P Mnie się SAO bardzo podobało i wątpię byś sprostał wymaganiom fanów tego anime. Dlatego radzę wprowadzić zmiany. Jak dla mnie wszystko jest zbyt zwyczajne jak na SAO :roll:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013 21:30
Ale wymagania macie. Rób, rób. Zachowaj jedynie ducha SAO i ten świetny klimat jaki był tam przedstawiony, a z pewnością spodoba się to niejednemu fanowi SAO - w tym mi. Pozdrawiam ;3
________________________

 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sob 16 Mar, 2013 20:39
Sword Art Online RPG - Yahiko's Story
//Proszę moderatora lub admina o podmienienie tego postu z pierwszym. Z góry dzięki. :-> //


Prezentuje



Fabuła:

Rok 2022. W sieci króluje nowa gra VRMMORPG, Sword Art Online. Dla 16-letniego Yahiko, który wywodzi się z niezbyt bogatej rodziny, takowy prezent był niewyobrażalny. Lecz tuż po premierze czeka go niespodzianka i rodzice fundują mu ją. Wchodząc do tej gry nastolatek odkrywa, że nie ma funkcji wylogowania się i, że nie można się wydostać do czasu gdy przejdzie wszystkie 100 piętrów. Jednak jeśli w trakcie przegrasz, zginiesz w wirtualnym, jak i realnym świecie. Nagle w oczach 10 000 graczy gra "na czasie" zamienia się w piekielny koszmar.

Muzyka:
Rurouni Kenshin Live Action OST 13 -Hiten
Sword Art Online OST ソードアート・オンライン
One ok Rock - Introduction~Where idiot should go
i wiele wiele innych


Screeny:

System Walki ^


Menu "wieloskinowe" ^Awatar Sawy zostanie jeszcze poprawiony


Mapka Lasu z 1-ego piętra

Zwiastun:
wkrótce

Demo:
wkrótce
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 00:16
Screeny wyglądają dość interesująco przynajmniej dla mnie ;-) I nie żebym się czepiał, ale...
Cytat:
wszystkie 100 piętrów

Nie powinno być 100 pięter? - takie coś przynajmniej istnieje, albo to znowu mi coś umknęło...

Sam pomysł na grę prawdę mówiąc wzbudził we mnie dość mieszane uczucia gdyż z jednej strony wolę tego typu zagrania niż ponownie być wybrańcem ratującym świat.... z drugiej jednak strony mam nieodparte wrażenie iż gdzieś już z tego typu fabułą miałem do czynienia (chyba że się wzorowałeś na innych istniejących już projektach wówczas zwracam honor)
Tak bacząc na szczegóły to fajne imię dla głównego bochatera^^ Dodaje nieco klimatu typowego dla miłośników anime :przytul:
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 01:34
Cytat:
Sam pomysł na grę prawdę mówiąc wzbudził we mnie dość mieszane uczucia gdyż z jednej strony wolę tego typu zagrania niż ponownie być wybrańcem ratującym świat.... z drugiej jednak strony mam nieodparte wrażenie iż gdzieś już z tego typu fabułą miałem do czynienia (chyba że się wzorowałeś na innych istniejących już projektach wówczas zwracam honor)
Tak bacząc na szczegóły to fajne imię dla głównego bochatera^^ Dodaje nieco klimatu typowego dla miłośników anime :przytul:


Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale fabuła jest na podstawie anime ,,Sword Art: Online" i nie zgadzam się z tym, że tam jest wybraniec który ratuje świat, może w małym stopniu może to tak wyglądać, ale w anime był po prostu silny wojownik współpracujący z innymi i nie ratował świata, a próbował go... No nie spoiluje.(rozumiem też, że miałeś prawo nie wiedzieć, potraktuj to z dystansem proszę :P) Dobranoc.
________________________

 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 14:47
Cytat:
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale fabuła jest na podstawie anime ,,Sword Art: Online" i nie zgadzam się z tym, że tam jest wybraniec który ratuje świat, może w małym stopniu może to tak wyglądać, ale w anime był po prostu silny wojownik współpracujący z innymi i nie ratował świata, a próbował go... No nie spoiluje.(rozumiem też, że miałeś prawo nie wiedzieć, potraktuj to z dystansem proszę :P) Dobranoc.

Przeczytaj uważnie jeszcze raz mój post-napisałem że wolę to niż ratowanie świata jako bochater itp, a nie że to to samo^^
Co do anime to zapewne masz rację lecz także już gdzieś widziałem grę zrobioną w makerze w podobnym stylu fabularnym (może poza przejściem akurat 100poziomów) być może także wzorowana na wspomnianym przez cb anime dlatego jakoś dziwnie się czułem czytając tę fabułę :-) Niemniej jak mówiłem projekt nie wygląda źle i życzę szczerze powodzenia przy nim autorowi ;-)
 
 
Śliwka 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 25 Kwi 2011
Posty: 59
Skąd: Ś-Cie
Wysłany: Czw 02 Maj, 2013 14:31
Podobało mi się anime SAO, więc jestem ciekawa twojej gry... Czekam niecierpliwie na demo :)
 
 
Konfundus 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 39
Skąd: Verra w Helladonie
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 13:18
Mam pewną kwestię co do map. W grze były to labirynty przedstawiane na sposób taki, iż nie było prostą drogą znaleźć wejście do komnaty bossa. Po tym co widzę na mapie pierwszego piętra, jest to prosta droga? Chyba, że robisz coś na sposób kilku map na jedno piętro. Ale jeżeli nie to radzę poprawić mapy tak by naprawdę było można jakoś je zwiedzić i żeby dojście do bossa za proste nie było. Myślę, że przedstawiłem zrozumiale moją kwestię co do zmian w grze. Rób dalej, anime SAO nie dawno skończyłem, więc raczej pamięcią nie grzesze. Pozdrawiam. ^^
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene