Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Avara
Sro 29 Sie, 2012 15:45
Kruk
Autor Wiadomość
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2012 18:04
Pobrałem i przeszedłem. Oto moje spostrzeżenia.
Sama rozgrywka jest w porządku, trochę zagadek, trochę skakania. Walka mi odpowiada (chociaż sam preferuję turową), nie irytuje a zmusza do rozmyślnego klikania. Jeżeli chodzi o mapping to jest na przyzwoitym poziomie, staranny. Muzyka standard, klimat jest.
Niestety najgorzej sprawa ma się pod względem fabularnym, jednym słowem mizeria. Nie wspomnę już o początku gry żywcem wyjętym z Wiedźmina, muzyka The Dike, podgrodzie, kapłan, wiedźma i glejt do miasta. Nuda! Dalej niestety też nie jest lepiej, sztampa i oklepane motywy. Gdyby gra trwała dłużej niż te 2 godziny z pewnością bym ją wyłączył. Sama mechanika, zwłaszcza w RPG, jest na drugim miejscu. Opowiadana historia jest najważniejsza, twoja mnie w ogóle nie zainteresowała.

- Mechanika, mapping, muzyka zostają.
- Fabuła i niektóre dialogi do wymiany.

Życzę powodzenia z przyszłymi projektami.
Modyfikuj wiadomość
________________________
Ostrzę tępy nóż...
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Pon 10 Wrz, 2012 17:46
Przeszedłem Kruka. Najpierw chciałbym powiedzieć, że gra mi się spodobała. To krótka i grywalna produkcja RPG nastawiona na przygody, bardziej niż na immersyjną fabułę.
Gra jest bardzo sztampowa, co mnie odrobinę odtrąciło, ale szybko się przerzuciłem na ten tryb rozgrywki i po około 30m. ( grę przeszedłem w 1h30m) grało się już wybornie. Na tyle zabawy takie motywy są ok, ale jeśli produkcja ta byłaby dłuższa, tak powiedzmy do +5h, to mogłoby to strasznie wymęczyć. To trochę już oklepane motywy:
- glejt do miasta, przeciąganie(dam ci glejt jak zdobędziesz dla mnie[...]) oczyszczanie potworów z jaskini, niezrozumiały prorok, etc.
Na plus na pewno są mini-gierki i systemy. Otwieranie zamków, zabawa z hakiem, skakanie, masakrowanie klawisza i tak dalej. Co prawda wiążą się z tym małe bugi, ale to nic. Da się grać. Sama walka jest ok, czasami hotkeye nie reagowały w ferworze walki. Sama fabuła jest średnia. Jak mówiłem - przygodowo jest bardziej niż fabularnie. Intro jest śmieszne niestety. Dowiadujemy się z niego (od narratora), że Kruki to nie najemnicy, ani czarownicy, ani najemne zbiry( od pierwszego różnią się tylko charakterem xD?)
Tak właściwie to okazuje się, że główny bohater (Kruk) to WŁAŚNIE najemnik(1), który przyjmuje różne zlecenia. Mało tego! Posługuje się magią, czyli równie dobrze możemy go nazwać czarownikiem(2) i w sumie ma zły charakter, wykorzystuje innych, jest chytry i nieuprzejmy, ma przerośnięte ego. Więc w sumie może nie jest zbirem, ale charakterku to on nie ma miłego.(3).
Nie wiem czy przemyślałeś to intro. Jak dla mnie, to ono wygląda tak jakbyś trochę przedobrzył, próbując na siłę nadać tym Krukom jakąś wielką głębie.
Grafika i muzyka jest ok. Trochę klimat taki Gothicowo-Wiedźminowy.
To w sumie tyle. Gra jest spoko, polecam!
 
 
asdasd7251@tlen.pl 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Z Polski
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 21:05
Podczas gry zauważyłem błąd a mianowicie nie mogę otworzyć drzwi w katakumbach
________________________
Ostatnio zająłem się porządną nauką RPG Makera XP. Testuję gry, poprawiam je, ulepszam. Wszelkie prośby proszę pisać na pocztę asdasd7251@tlen.pl
 
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 22:10
To nie jest błąd 0.o
 
 
Alexis 



Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 7
Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012 13:50
OMG to jest świetna gierka. W niej są po prostu zagadki i trzeba momentami pomyśleć.
Dlaczego chwilę zastanowienia nazywasz bugiem ? :O
 
 
asdasd7251@tlen.pl 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Z Polski
Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012 16:22
To GENIUSZU co tam trzeba zrobić aby otworzyć te drzwi?
________________________
Ostatnio zająłem się porządną nauką RPG Makera XP. Testuję gry, poprawiam je, ulepszam. Wszelkie prośby proszę pisać na pocztę asdasd7251@tlen.pl
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012 18:00
Hmmm...
Zdobyć łom do skrzyń?
Spoiler:

Łom jest w jaskini u wiedźmy


A reszta jest prosta.
A teraz mogę dostać tytuł geniusza? :lol2:
 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012 17:46
Witam.
Chciałem tak trochę temat odświeżyć, przypomnieć o grze i dodać, że tworzę kontynuację.
Nie wiem kiedy wyjdzie, na razie nawet za wcześnie na zapowiedź, ale zarys projektu mam.
A tak to zbieram błędy do poprawy do wersji 1.1 Kruka.
________________________

 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Wto 02 Paź, 2012 09:53
Szkoda,że tyle tych skryptów napchałeś,ale powiem ci,że
całość wygląda naprawdę dobrze.Co to fabuły - brak zdania.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
Kenji666 




Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 17
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 13:48
Siemanko.. Gram aktualnie w gre: D i jestem w jakini wiedzmy juz z hakiem :D i zastanawiam sie co dalej.. stoje obok tego wielkiego "czegoś" xd co daje mane i u góry jest zielony kryształ :D co dalej? bo nie ogarniam
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 13:47
Trzeba:
Spoiler:

Zebrać kryształ, przyciągnąć go hakiem, ale należy stać jeden krok od brzegu.


______________________________________________________________________________
Nowa wersja. Zapraszam do pobrania.

Linki:
Kruk v1.1 +RTP
Kruk v1.1

Co nowego? między innymi:
Spoiler:

-możliwość pominięcia intra
-save przed i po wykonaniu zadania
-możliwość zakupu mikstur przed walką na arenie (turniej)
-wyłączony skok (CTRL) podczas rozmów
-mapka z ostatnim bossem wygląda inaczej i inaczej też się nazywa
-kilka dodatkowych mikstur w grobowcu
-niektórzy przeciwnicy będą trochę słabsi
-nowe czary otrzymamy o poziom wcześniej (wciąż tylko 3 czary)
-poprawiono kilka literówek
-tekst widocznie nad postacią która mówi (tam gdzie było to drastycznie, że nie wiadomo kto mówił)
-jeśli ktoś przypadkowo "zużyje" łuk w grobowcu, nie zatnie nam to już rozgrywki
-kilka pomniejszych zmian na mapkach (wątpię czy ktoś dostrzeże, ale mnie denerwowały :-P )
-zmieniony wygląd bohatera pod koniec gry
I wiele innych...



Proszę o zgłaszanie problemów w temacie lub przez prywatne wiadomości.
Proszę także o usunięcie linków z pierwszego postu i dodanie nowych.

[ Dodano: Czw 28 Mar, 2013 18:32 ]
Solucja:
http://www.goniecrm.cba.pl/kruk_solucja.html

Proszę dodać do pierwszego postu.
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene