Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Sapphire Action System IV
Autor Wiadomość
Nevermind 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 14
Wysłany: Czw 02 Sie, 2012 14:43
Czy mógłby ktoś ponownie zauploadować skrypt? Z góry byłbym wdzięczny?
Btw. witam po długiej przerwie :-P
 
 
Draconis 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 43
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 17:26
DEMO USUNIĘTE, zgodnie z poleceniami autora skryptu ~ Viuu
6. If you want to share a Khas script, don’t post the script or the direct download link, please redirect the user to this site.
________________________


Ostatnio zmieniony przez Viuu Pią 24 Sie, 2012 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012 07:49
Mam pytanie. Jak w tym abs-ie używa się łuku?
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
Justi 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączyła: 03 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Bukowno
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 21:39
Mógłbyś załadować demo jeszcze raz.
 
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 22:27
Justi, tak trudno wejść na stronę autora skryptu i pobrać?
________________________



Spoiler:



 
 
 
vipperu 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Wysłany: Czw 27 Gru, 2012 21:54
Wiem, że głupie pytanie, ale jak to skonfigurować? ;d

@EDIT

Już wiem, po prostu wszystko DOKŁADNIE PO KOLEI KOPIUJEMY, co do problemu ze skillami to w notatki wklejami przygotowane dane spella :P i gotowe, wtedy all czary działają.
 
 
XDOskarXD 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 24
Skąd: z Jarkendaru
Wysłany: Wto 05 Lut, 2013 19:29
Ej nie wiem jak skonfigurować zrobiłem wszystko jak trzeba ale jak chcę kogoś walnąć(w moim projekcie)to nie ma animacji nie zadaje obrażeń niema HUD'a wszystko przekopiowałem oprócz INTRO pisało no copy więc nie kopiowałem
pliss jak to skonfigurować :(
________________________
Nazywam się Megow nie XDOskarXD
 
 
Draken 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 60
Skąd: Vroengard
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013 22:06
Czy można jakoś ustawić, by było widać wszystkich członków drużyny na mapie?Gdy mam zainstalowany ten skrypt to nawet jak w bazie danych zaznaczę to mi znikają. I nie wiem, jak to ustawić w skrypcie. O ile się w ogóle da. Pomoże ktoś?
________________________
http://draketheslayer.deviantart.com/
 
 
Ramez 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 21
Wysłany: Sro 20 Mar, 2013 18:40
Takiego czegoś szukałem do aktualnego projektu. Wielkie dzięki. :-)

[ Dodano: Sro 20 Mar, 2013 18:43 ]
Abercjusz,

Możesz pobawić się ze skryptem(jeśli się na tym znasz) albo zrobić łuk jako skill, może będzie to dziwnie wyglądało, ale lesze to jak nic. ;-)
________________________
http://mfo3.pl/198610
http://www.plemiona.pl/90...r_invite_linkrl
http://pl.grepolis.com/in..._invite_to_ally
 
 
Spazmatic 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 16
Wysłany: Czw 21 Mar, 2013 14:32
Jest to jeden z lepszych systemów walki.Oczywiście istnieje więcej podobnych z lepszymi możliwościami,ale niestety wymagają osobnych animacji i troszkę dziwnie to wygląda.Dlatego ja używam tego i jestem z niego bardzo zadowolony.
________________________
Jestem(a raczej byłem) na ultime 3 lata.
----
Aktualnie zajmuję się nowym projektem.
Pomogłem?Wiesz co robić :-)
 
 
dobiko 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 24
Skąd: Zapomniane Królestwo
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013 14:05
Ja z pytaniem takim.. Czy da się ustawić w tym skrypcie by podczas awansowania postaci na wyższy lvl wyświetlała się animacja ( np. animcja 037, tj. animacja leczenia )? Jeśli tak to mógł bym prosić o wytłumaczenie lub przerobioną część skryptu odpowiedzialną za to ?:)

edit:
Jeszcze jak by ktoś mógł mi powiedzieć jak tu dodać własne umiejętności by błąd nie wyskakiwał :(
 
 
 
Nikolas 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 31
Wysłany: Pon 29 Kwi, 2013 17:33
Wie ktoś jak zrobić skilla, który odpala się od razu przy postaci (Tak jak normalny atak, ale skill) Żeby nie trzeba było używać w kółko dystansowych kulek.
Np odpalamy jakiś wybuch i to uderza przeciwników dookoła.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene