Sapphire Action System IV |
Autor |
Wiadomość |
Nevermind

Preferowany:

Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Czw 02 Sie, 2012 15:43
|
|
|
Czy mógłby ktoś ponownie zauploadować skrypt? Z góry byłbym wdzięczny?
Btw. witam po długiej przerwie |
|
|
|
Draconis


Preferowany:

Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Cze 2012 Posty: 43
|
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 18:26
|
|
|
DEMO USUNIĘTE, zgodnie z poleceniami autora skryptu ~ Viuu
6. If you want to share a Khas script, don’t post the script or the direct download link, please redirect the user to this site. |
________________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Viuu Pią 24 Sie, 2012 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Abercjusz


Preferowany:

Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 89 Skąd: Aeitlan
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012 08:49
|
|
|
Mam pytanie. Jak w tym abs-ie używa się łuku? |
________________________ ~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
|
|
|
|
Justi


Preferowany:

Dołączyła: 03 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 22:39
|
|
|
Mógłbyś załadować demo jeszcze raz. |
|
|
|
Viuu
Project-Ayus



Preferowany:

Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 23:27
|
|
|
Justi, tak trudno wejść na stronę autora skryptu i pobrać? |
________________________
|
|
|
|
vipperu


Preferowany:

Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 7
|
Wysłany: Czw 27 Gru, 2012 21:54
|
|
|
Wiem, że głupie pytanie, ale jak to skonfigurować? ;d
@EDIT
Już wiem, po prostu wszystko DOKŁADNIE PO KOLEI KOPIUJEMY, co do problemu ze skillami to w notatki wklejami przygotowane dane spella :P i gotowe, wtedy all czary działają. |
|
|
|
XDOskarXD

Preferowany:

Dołączył: 16 Gru 2012 Posty: 24 Skąd: z Jarkendaru
|
Wysłany: Wto 05 Lut, 2013 19:29
|
|
|
Ej nie wiem jak skonfigurować zrobiłem wszystko jak trzeba ale jak chcę kogoś walnąć(w moim projekcie)to nie ma animacji nie zadaje obrażeń niema HUD'a wszystko przekopiowałem oprócz INTRO pisało no copy więc nie kopiowałem
pliss jak to skonfigurować :( |
________________________ Nazywam się Megow nie XDOskarXD
 |
|
|
|
Draken


Preferowany:

Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 60 Skąd: Vroengard
|
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013 22:06
|
|
|
Czy można jakoś ustawić, by było widać wszystkich członków drużyny na mapie?Gdy mam zainstalowany ten skrypt to nawet jak w bazie danych zaznaczę to mi znikają. I nie wiem, jak to ustawić w skrypcie. O ile się w ogóle da. Pomoże ktoś? |
________________________ http://draketheslayer.deviantart.com/
 |
|
|
|
Ramez


Preferowany:

Dołączył: 23 Lut 2013 Posty: 21
|
|
|
|
Spazmatic


Preferowany:

Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 16
|
Wysłany: Czw 21 Mar, 2013 14:32
|
|
|
Jest to jeden z lepszych systemów walki.Oczywiście istnieje więcej podobnych z lepszymi możliwościami,ale niestety wymagają osobnych animacji i troszkę dziwnie to wygląda.Dlatego ja używam tego i jestem z niego bardzo zadowolony. |
________________________ Jestem(a raczej byłem) na ultime 3 lata.
----
Aktualnie zajmuję się nowym projektem.
Pomogłem?Wiesz co robić |
|
|
|
dobiko


Preferowany:

Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 24 Skąd: Zapomniane Królestwo
|
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013 14:05
|
|
|
Ja z pytaniem takim.. Czy da się ustawić w tym skrypcie by podczas awansowania postaci na wyższy lvl wyświetlała się animacja ( np. animcja 037, tj. animacja leczenia )? Jeśli tak to mógł bym prosić o wytłumaczenie lub przerobioną część skryptu odpowiedzialną za to ?:)
edit:
Jeszcze jak by ktoś mógł mi powiedzieć jak tu dodać własne umiejętności by błąd nie wyskakiwał :( |
|
|
|
Nikolas


Preferowany:

Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 31
|
Wysłany: Pon 29 Kwi, 2013 18:33
|
|
|
Wie ktoś jak zrobić skilla, który odpala się od razu przy postaci (Tak jak normalny atak, ale skill) Żeby nie trzeba było używać w kółko dystansowych kulek.
Np odpalamy jakiś wybuch i to uderza przeciwników dookoła. |
|
|
|
|