Assassin Creed HUD
Autor
Wiadomość
Loki
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 162
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 12:05
Assassin Creed HUD
~ HUD Estilo Assassin's Creed ~
Krótki opis:
+ Nieźle wygląda
- Tylko HP
Autor:
Marlos Gama
Kompatybilność:
RPG Maker VX
Skrypt:
Spoiler:
Kod: =begin
|---------------------------------------|
Por: Nietore
Contato: carloshenrique-rox@hotmail.com
Créditos: Marlos Gama
Editado (Versão A.C.: BryAlien)
Contato: bryan.augusto@hotmail.com
|---------------------------------------|
=end
# Iniciando Processo
class Nietore_HUD < Sprite
def initialize
super
self.bitmap = bitmap = Bitmap.new(300,300)
self.opacity = 245
self.bitmap.font.size = 17
self.x = 1
self.y = 1
refresh
end
def update
super
refresh if something_changed?
end
def something_changed?
return true if @old_name != @actor.name
return true if @old_class != @actor.class.name
return true if @old_level != @actor.level
return true if @old_hp != @actor.hp
return true if @old_mp != @actor.mp
return true if @old_sprite != @actor.character_name
return true if @old_face != @actor.face_name
return false
end
def refresh
self.bitmap.clear
@actor = $game_party.members[0]
@old_name = @actor.name
@old_class = @actor.class.name
@old_level = @actor.level
@old_hp = @actor.hp
@old_mp = @actor.mp
@old_sprite = @actor.character_name
@old_face = @actor.face_name
# Hud
nietore3 = Cache.picture("Hud")
nietore1 = nietore3.width
nietore2 = nietore3.height
nietore4 = Rect.new(0,0,nietore1,nietore2)
self.bitmap.blt(0,0,nietore3,nietore4)
# Imagem do HP
hpbar = Cache.picture("Hp_Bar")
hpbarwidth = hpbar.width * @actor.hp / @actor.mhp
hpbarheight = hpbar.height
hpbar_rect = Rect.new(0, 0,hpbarwidth,hpbarheight)
self.bitmap.blt(63,13,hpbar,hpbar_rect)
end
end
class Scene_Map
alias hud_main main
def main
@Hud = Nietore_HUD.new
hud_main
@Hud.dispose
end
alias hud_update update
def update
hud_update
@Hud.refresh if @Hud.something_changed?
end
end
Screeny:
Dodatkowa grafika:
Umieścić w folderze Graphics\Pictures. Podziękowania dla Rahima.
Ostatnio zmieniony przez Ayene Pią 03 Sty, 2014 12:47, w całości zmieniany 2 razy
2012PL
Preferowany:
Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 24 Skąd: Z domu
Etam
Preferowany:
Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 44
Loki
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 162
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 08:30
Thx Etam i sorka za przeoczenie
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 16:57
Wchodzę do gry daje nowa gra i pisze linijka 60 error.
Pomocy!
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:20
Dodałam do pierwszego postu obrazki wrzucone przez Etam, ale nie mam pewności, czy mają odpowiednią wielkość.
Kyovu , to pewnie brak tych obrazków
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
ThePro
Preferowany:
Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 1
Wysłany: Nie 04 Lis, 2012 11:00
prubuje wł gre at nagle pisze mi ?????? ''HUD Estilo Asasin's Creed???????ERROR''
pomocy co robic??
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
makerowiec64
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 181 Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 16:50
Ładny skrypt,faktycznie nieźle wygląda.Brawo!9/10.
________________________ 99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno
Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
BezimiennyKot1
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 36 Skąd: Equestria
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 15:41
Hmm... Skrypt wygląda ciekawie, jednak mi nie odpala. Wyskakuje mi coś takiego Spoiler:
Script 'Assassin's Creed HUD' line 59: NoMethodError occured.
undefined method 'mhp' for #<Game_Actor:0x392d110>
Obrazki są, wrzucone do odpowiedniego folderu. Skrypt również poprawnie wrzucony.
________________________ Pomogłem? Daj "Pomógł"
misterbanan
Preferowany:
Dołączył: 07 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Zamość
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 16:02
Gdy włączam grę to mi się zacina i wyłącza Pomoccy
Patrix303
Preferowany:
Dołączył: 08 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Pabianice
Wysłany: Nie 12 Maj, 2013 15:14
misterbanan zamieniłeś skrypt z Main.
Do main wklej:
Kod: #==============================================================================
# ** Main
#------------------------------------------------------------------------------
# After defining each class, actual processing begins here.
#==============================================================================
begin
Graphics.freeze
$scene = Scene_Title.new
$scene.main while $scene != nil
Graphics.transition(30)
rescue Errno::ENOENT
filename = $!.message.sub("No such file or directory - ", "")
print("Unable to find file #{filename}.")
end
Instalacja skryptu:
Kliknij na "(insert here)"[jest pod " Materials"] i kliknij INSERT. Wpisz nazwę skryptu i wklej do dużego pola kod skryptu.
________________________ Patrix303