Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Assassin Creed HUD
Autor Wiadomość
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 12:05
Assassin Creed HUD
~ HUD Estilo Assassin's Creed ~


Krótki opis:
+ Nieźle wygląda
- Tylko HP

Autor:
Marlos Gama

Kompatybilność:
RPG Maker VX

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
=begin
 |---------------------------------------|
  Por: Nietore
  Contato: carloshenrique-rox@hotmail.com
  Créditos: Marlos Gama
  Editado (Versão A.C.: BryAlien)
  Contato: bryan.augusto@hotmail.com
 |---------------------------------------|
=end

  # Iniciando Processo
class Nietore_HUD < Sprite
  def initialize
    super
    self.bitmap = bitmap = Bitmap.new(300,300)
    self.opacity = 245
    self.bitmap.font.size = 17
    self.x = 1
    self.y = 1
    refresh
  end
   
  def update
    super
    refresh if something_changed?
  end
 
  def something_changed?
    return true if @old_name != @actor.name
    return true if @old_class != @actor.class.name
    return true if @old_level != @actor.level
    return true if @old_hp != @actor.hp
    return true if @old_mp != @actor.mp
    return true if @old_sprite != @actor.character_name
    return true if @old_face != @actor.face_name
    return false
  end
 
  def refresh
    self.bitmap.clear
    @actor = $game_party.members[0]
    @old_name = @actor.name
    @old_class = @actor.class.name
    @old_level = @actor.level
    @old_hp = @actor.hp
    @old_mp = @actor.mp
    @old_sprite = @actor.character_name
    @old_face = @actor.face_name
   
    # Hud
    nietore3 = Cache.picture("Hud")
    nietore1 = nietore3.width
    nietore2 = nietore3.height
    nietore4 = Rect.new(0,0,nietore1,nietore2)
    self.bitmap.blt(0,0,nietore3,nietore4)
   
    # Imagem do HP
    hpbar = Cache.picture("Hp_Bar")
    hpbarwidth = hpbar.width * @actor.hp / @actor.mhp
    hpbarheight = hpbar.height
    hpbar_rect = Rect.new(0, 0,hpbarwidth,hpbarheight)
    self.bitmap.blt(63,13,hpbar,hpbar_rect)

    end
 
end

class Scene_Map
  alias hud_main main
  def main
    @Hud = Nietore_HUD.new
    hud_main
    @Hud.dispose
  end

  alias hud_update update
  def update
    hud_update
    @Hud.refresh if @Hud.something_changed?
  end

end


Screeny:
Spoiler:



Dodatkowa grafika:
Umieścić w folderze Graphics\Pictures. Podziękowania dla Rahima.
Spoiler:





Ostatnio zmieniony przez Ayene Pią 03 Sty, 2014 12:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
2012PL 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 24
Skąd: Z domu
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 16:16
A Gdzie obrazki do pictures :evil:
________________________
http://www.ultimateam.pl/...p?p=78622#78622
Moje mapy!

 
 
Etam 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 44
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 16:24
Trudno nie było ale oto obrazki potrzebne do skryptu :

Hud - http://www.santuariorpgma...ach=13511;image

Hp_Bar - http://www.santuariorpgma...ach=13513;image
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 08:30
Thx Etam i sorka za przeoczenie :-P
 
 
Kyovu 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 23
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 16:57
Wchodzę do gry daje nowa gra i pisze linijka 60 error.
:shock: :shock: :shock: :shock: Pomocy!
________________________
Dołącz do koto-makerowców !
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:20
Dodałam do pierwszego postu obrazki wrzucone przez Etam, ale nie mam pewności, czy mają odpowiednią wielkość.
Kyovu, to pewnie brak tych obrazków ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
ThePro 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 1
Wysłany: Nie 04 Lis, 2012 11:00
prubuje wł gre at nagle pisze mi ?????? ''HUD Estilo Asasin's Creed???????ERROR''
pomocy co robic??
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 04 Lis, 2012 11:43
Wrzuciłeś obrazki :?: W której linijce występuje błąd :?: Przepisz dokładnie całą wiadomość o błędzie.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 16:50
Ładny skrypt,faktycznie nieźle wygląda.Brawo!9/10.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
BezimiennyKot1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 36
Skąd: Equestria
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 15:41
Hmm... Skrypt wygląda ciekawie, jednak mi nie odpala. Wyskakuje mi coś takiego
Spoiler:

Script 'Assassin's Creed HUD' line 59: NoMethodError occured.
undefined method 'mhp' for #<Game_Actor:0x392d110>



Obrazki są, wrzucone do odpowiedniego folderu. Skrypt również poprawnie wrzucony.
________________________
Pomogłem? Daj "Pomógł"


Spoiler:

 
 
misterbanan 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 8
Skąd: Zamość
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 16:02
Gdy włączam grę to mi się zacina i wyłącza Pomoccy ;-( :-(
 
 
Patrix303 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 3
Skąd: Pabianice
  Wysłany: Nie 12 Maj, 2013 15:14
misterbanan zamieniłeś skrypt z Main.
Do main wklej:
Kod:
#==============================================================================
# ** Main
#------------------------------------------------------------------------------
#  After defining each class, actual processing begins here.
#==============================================================================

begin
  Graphics.freeze
  $scene = Scene_Title.new
  $scene.main while $scene != nil
  Graphics.transition(30)
rescue Errno::ENOENT
  filename = $!.message.sub("No such file or directory - ", "")
  print("Unable to find file #{filename}.")
end


Instalacja skryptu:
Kliknij na "(insert here)"[jest pod " Materials"] i kliknij INSERT. Wpisz nazwę skryptu i wklej do dużego pola kod skryptu.
________________________
Patrix303
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene