House Of Fears |
Autor |
Wiadomość |
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2012 08:07
|
|
House Of Fears
|
Fabuła i opis rozgrywki:
Jest Halloween, Drake budzi się w ciemnej piwnicy. Nie wie gdzie jest. Początkowo myśli, że to kawał wymyślony przez jego przyjaciół. Szybko orientuje się jednak, że coś jest nie tak i decyduje się na próbę ucieczki.
House Of Fears, bo tak nazywa się projekt to pierwsza gra tego rodzaju wykonana przeze mnie, albowiem gatunek tej gry podchodzi pod Survival Horror. Długo zastanawiałem się czy takowy projekt nie będzie zbyt dużym wyzwaniem dla moich umiejętności Makerowskich, jednakże jak to mówią "dla chcącego nic trudnego", dlatego postanowiłem spróbować.
Co do rozgrywki, nie przewiduję by była ona zbyt długa (maksymalnie 1-2 godzin), co nie oznacza, że będzie od początku pchała nas w jednym kierunku. Ma to być coś w stylu Silent Hilla połączonego z pierwszą częścią serii Resident Evil.
System walki... Najprawdopodobniej nie będzie go w ogóle Walkę postanowiłem zastąpić dużą ilością łamigłówek, zagadek oraz informacji na temat świata gry. Dodatkowo jako, iż zwykłe teleporty są nudne postanowiłem dodać pewne udogodnienie, które wprowadzi gracza w jeszcze bardziej mroczny nastrój, a mianowicie "Resident Evil Door Loading Screen". (dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi http://www.youtube.com/watch?v=Dk9lzbbjWCw ).
Mimo, iż nie będzie walk nie zabraknie wrogich stworzeń (Demonów, Zombie, Pielęgniarek [silent hill]), całość odziana będzie w mroczną muzykę i ciemne grafiki oświetlone skryptem "Thomas Edison VX".
Dziękuję za odczytanie wiadomości, na koniec chciałbym dodać jeszcze kilka screenów.
|
________________________
|
|
|
|
Abercjusz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 89 Skąd: Aeitlan
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2012 08:32
|
|
|
Tylko czekam na demo |
________________________ ~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sro 24 Paź, 2012 19:19
|
|
|
Abercjusz, Dema raczej nie będzie :)
Amelanduil, O to mi właśnie chodziło. Cały klimat budować ma muzyka i towarzyszące jej dźwięki. Budowę domu/map bazowałem raczej na wyglądzie posiadłości z RE I, która też sama w sobie nie była, aż tak mroczna :D
Edit:
Temat powstał wczoraj, a już mam aktualizację, co prawda jest ona "mini aktualizacją", ale zawsze coś, a mianowicie skrypt "Thomas Edison VX" zastąpiłem skryptem "Dynamic Lighting". Nie jest to duża zmiana, ale nowe światło daje o wile lepszy efekt, gdyż ten drugi skrypt posiada tzw "mgłę", która nadaje mapką mroczniejszego klimatu.
A tutaj screen z nowego oświetlenia:
|
________________________
|
|
|
|
PaC
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 61 Skąd: z pod wodospadu
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012 15:40
|
|
|
Czekam. |
________________________ Obecny tajny projekt:
|
|
|
|
Abercjusz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 89 Skąd: Aeitlan
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012 18:02
|
|
|
Wydasz od razu pełną wersję?
Najbardziej ciekawi mnie ten system otwierania drzwi.
Jak wyjdzie na pewno zagram. |
________________________ ~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012 18:03
|
|
|
To nie będzie system otwierania drzwi, tylko po prostu "wczytywanie".
I tak, nie przewiduję pojawienia się dema. |
________________________
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
makerowiec64
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 181 Skąd: się tu wziąłem?
|
Wysłany: Pią 26 Paź, 2012 17:01
|
|
|
Uwielbiam horrory RPG,podobne do "House of Fears".Szkoda,że nie wydasz dema,bym
sobie ocenił,ale nie ...
Muzyka: Silent Hill OST? ...eee...
Pewnie myślałeś,że skrytykuję?Nie,co ty ,wybór Silent Hill OST to strzał w
dziesiątkę,dla mnie super!
I ciekawią mnie te drzwi... |
________________________ 99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno
Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
|
|
|
makerowiec64
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 181 Skąd: się tu wziąłem?
|
Wysłany: Sob 27 Paź, 2012 14:40
|
|
|
Więc to tak jest!Dzięki za odpowiedź! |
________________________ 99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno
Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
|
|
|
|
ModziarzPL
Preferowany:
Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 14 Skąd: się wzioleś?
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012 15:38
|
|
|
A gra już jest wydana jeśli tak to gdzie można ją sciągnąć? |
________________________ ,,Możesz być z kamienia ale syna nie opuścisz
Po za golemami, te bezlitosne potwory robią wiele..." |
|
|
|
aragorn7015
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 186 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012 16:24
|
|
|
ModziarzPL, : Jeśli gra zostanie wydana, to autor najprawdopodobniej wrzuci link do pobrania...
A co do gry, uwielbiam gry-horrory więc czekam z niecierpliwością. |
________________________ Jeśli pomogłem, daj
Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem |
|
|
|
moroman
Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 2
|
Wysłany: Pon 29 Paź, 2012 19:40
|
|
|
Fajne, ale grafa nie pasuje jeśli to się dzieje w naszych czasach. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 29 Paź, 2012 21:27
|
|
|
moroman, Resident Evil dział się w naszych czasach, Silent Hill, Alan Wake również ^^ |
________________________
|
|
|
|
|