Zamknięty przez: SaE Sro 21 Lis, 2012 10:33 |
Kilka Problemów |
Autor |
Wiadomość |
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 12:34
|
|
Kilka Problemów
|
Cześć mam trochę problemów z moją grą a mianowicie:
1.Nie wiem jak zrobić screeny do zapowiedzi gry.
2.Co to za skrypt na taką grafikę i jak go ustawić? http://www.ultimateam.pl....64591ad91c80ae2
3.Szukam dobrego HUD z assasin creed 2 bo pobrałem jakiś z 1.
4.Jak tworze faceseta w programie facemakerpl 3.2 i daje rozdzielczość 96x96 i np daje go
jako face głównego bohatera to zaznacza się tylko część a nie cały face (dodaje pojedynczego)
5.Szukam serii tutorali jak robić grę no wiecie (od 1 do np 10) czyli (od domu bohatera do np zamku). |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
aragorn7015
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 186 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 12:47
|
|
|
1. Nie wiem o co ci chodzi... Chyba że chodzi ci o to jak dodać screeny to masz: dajesz obraz do painta, potem do http://imageshack.us/ ten obraz i kopiujesz bezposredni link, lub jak tam wolisz...
2. Sprecyzuj się dokładnie o co ci chodzi. Jeśli chodzi ci o screeny to to nie skrypt tylko tileset.
3. http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9542
4. To jest akurat, dość łatwe do naprawienia. Po pierwsze wybierz jakąś grafikę twarzy z bazy danych, ważne że by było tam parę twarzy, np. http://img96.imageshack.us/img96/1724/actor1.png i wybielasz tak żeby pozostało całe białe czyli bez twarzy i wklejasz tą twarz którą chcesz... Potem importujesz do Graphics/Faces (Nie musisz wybielać, wystarczy dać zaznacz wszystko i delete, potem wklejasz twarz tak żeby była
w lewym górnym rogu, nie ruszaj jej tylko zapisz i zimportuj...)
5. Youtube, google, spryciarze.pl itp. |
________________________ Jeśli pomogłem, daj
Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem |
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 12:53
|
|
|
1. Nie wiem o co ci chodzi... Chyba że chodzi ci o to jak dodać screeny to masz: dajesz obraz do painta, potem do http://imageshack.us/ ten obraz i kopiujesz bezposredni link, lub jak tam wolisz...
2. Sprecyzuj się dokładnie o co ci chodzi. Jeśli chodzi ci o screeny to to nie skrypt tylko tileset.
3. http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9542
4. To jest akurat, dość łatwe do naprawienia. Po pierwsze wybierz jakąś grafikę twarzy z bazy danych, ważne że by było tam parę twarzy, np. http://img96.imageshack.us/img96/1724/actor1.png i wybielasz tak żeby pozostało całe białe czyli bez twarzy i wklejasz tą twarz którą chcesz... Potem importujesz do Graphics/Faces
5. Youtube, google itp.
1.Ale jak zrobić to zdjęcie
2.Chodzi o takie jakby promyki słońca
3.Nie testowałem jeszcze ale dzięki
4.zaraz spróbuje
5.na youtube znajduje tylko po 3 poradniki od uzytkownika a na google nic
Odpowiedz jeszcze raz proszę. |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 13:06
|
|
|
1. Screeny robisz klawiszem PrintScrn, przewarznie jest na prawo od F12, obok ScrolLock i blisko Backspace
2. Te promyki to nie żaden skrypt. Musisz ustawić zdarzenie, wyświetlić w nim grafikę promyków i ustawić tryb mieszania warstw na taki, jaki będzie ci najbardziej pasował.
3. j.w.
4. j.w.
5. To poszukaj lepiej :P
Albo <kryptoreklama> obejrzyj Porażki RM-a by wiedzieć, jakich błędów nie popełniać </kryptoreklama> |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 13:22
|
|
|
Mam kolejne pytanie jak dopasować siłę broni i przedmiotów do siły potworów bo niechce
mieć potwora na 1 cios. |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 13:23
|
|
|
A to już metoda prób i błędów. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 13:28
|
|
|
Kolejne pytanie jak zrobić charseta? |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
Ostatnio zmieniony przez Avara Sob 03 Lis, 2012 13:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 16:02
|
|
|
To nie zmienia faktu ze mam jeszcze pytania.
1.Jak zrobić charseta?
2.Angius dalej nie rozumiem jak zrobic płomyki |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:15
|
|
|
Charseta robisz w generatorze, albo pixelartujesz.
Płomyki masz w charsetach. Jeśli chodzi ci o pRomyki, to tak jak napisałem, musisz w zdarzeniu ustawić wyświetlenie grafiki, obrazka, cwc. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Draconis
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Cze 2012 Posty: 43
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:50
|
|
|
Ok idą następne pytania (ciężko ciężko... )
1.Jak napisać skrypt , czy to bułka z masłem czy może WTF?
napiszcie co trzeba umieć by napisać skrypt:
2.Jakie polecacie skrypty?
3.Jakie polecacie programy graficzne tzn. (do robienia charsetów) |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:58
|
|
|
Oto skrypt specjalnie dla Ciebie:
Kod: | # Pisz co chcesz.
# Pisz co tylko chcesz.
# I jeszcze jedna linijka tego co tylko chcesz. | Chłopie Nie umiesz obsługiwać Makera a za skrypty się chcesz brać Nawet nie myśl na razie o robieniu skryptów i zacznij SAM szukać, jak się to wszystko robi i sam posprawdzaj i pokombinuj. Nikt za Ciebie wszystkiego nie zrobi. Poszukaj najpierw, pokombinuj, a dopiero potem pisz.
Jakie skrypty polecamy Masz już nawet gotowy spis zrobiony Zależy jaką grę robisz. SAM wybierz, jakie skrypty chcesz. Może jeszcze ktoś ma za Ciebie grę zrobić
To chyba jakiś żart... -.-
Radzę szukać na forum i w google. |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Kyovu
Preferowany:
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 18:04
|
|
|
Chłopie Nie umiesz obsługiwać Makera a za skrypty się chcesz brać Nawet nie myśl na razie o robieniu skryptów i zacznij SAM szukać, jak się to wszystko robi i sam posprawdzaj i pokombinuj. Nikt za Ciebie wszystkiego nie zrobi. Poszukaj najpierw, pokombinuj, a dopiero potem pisz.
Jakie skrypty polecamy Masz już nawet gotowy spis zrobiony Zależy jaką grę robisz. SAM wybierz, jakie skrypty chcesz. Może jeszcze ktoś ma za Ciebie grę zrobić
To chyba jakiś żart... -.-
1.Emm po pierwsze chyba ten dział został stworzony do pomagania.
2.Po drugie nieźle po mnie jedziesz
3. Po trzecie co to są zmienne? :D |
________________________ Dołącz do koto-makerowców !
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 18:08
|
|
|
Ten dział jest stworzony do pomagania, gdy ktoś ma z czymś problem, a i owszem. Gdy coś nie działa a powinno, etc. Nie służy on do uczenia banalnych podstaw! To tak jakbyś na forum informatycznym pytał "co to jest paint i jak go włączyć"...
Po drugie - nie dziwię się. Sam pojechałbym lepiej co prawda, ale wolę zachować cenzuralność moich postów.
Po trzecie zmienne to zmienne, ot i wsio. Wygoogluj, my za ciebie nie będziemy wyszukiwarek używać.
I link pomocny:
http://piv.pivpiv.dk/ |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|