Walka w czasie rzeczywistym. |
Autor |
Wiadomość |
Wodzio11
Preferowany:
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 12:09
|
|
Walka w czasie rzeczywistym.
|
Witam,
Szukałem na forum lecz nie znalazłem, stąd moje pytanie.
Posiada ktoś skrypt na walke rzeczywistą? Z góry dziękuje :D
Znalazłem takie coś lecz kompletnie tego nie ogarniam.
http://arcthunder.com/sapphire-action-system-iv/ |
________________________ "Znajdz to co najlepiej Ci wychodzi, i zrób z tego swój zawód" |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 12:21
|
|
|
Chodzi Ci o ABS'a do Ace ?
Tytuł: XAS Hero Edition
Autor: Moghunter777
Mediafire |
________________________
|
|
|
|
Wodzio11
Preferowany:
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 14:25
|
|
|
O właśnie ABS :D Zapomniałem jak to sie nazywa :D
Ogólnie thx, lecz pytanko.
Jak dodać przeciwnika? Coś kojarze bo widziałem w zdarzeniach <Throw3> na kulach i
<Enemy> :D Z góry dziękuje |
________________________ "Znajdz to co najlepiej Ci wychodzi, i zrób z tego swój zawód" |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 14:49
|
|
|
Normalnie tworzysz przeciwnika w bazie danych, z tym, że w notatkach dajesz:
"<Attack Animation = Numer Animacji ataku>
<Death Zoom = 2>", a później dajesz w zdarzeniu "<EnemyID>", gdzie ID = numer przeciwnika i grafikę.
To chyba wszystko, jbc masz przecież w demku przeciwników. |
________________________
|
|
|
|
Wodzio11
Preferowany:
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 13 Lis, 2012 16:45
|
|
|
Okej jakoś to ogarnołem, lecz gdy zakładam miecza i chce uderzyć to pojawia się zamiast miecza kawałek drzwi z tekstur? Wtf? Help |
________________________ "Znajdz to co najlepiej Ci wychodzi, i zrób z tego swój zawód" |
|
|
|
|