Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Aleksandria
Autor Wiadomość
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
  Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 18:13
Aleksandria
Aleksandria



Fabuła:

Aleksandria, mała miejscowość we Francji, w której znajduje się wielki zamek. Jego jedyny posiadacz, Karol Clement umarł śmiercią naturalną. Jego rodzina mieszka w Paryżu tocząc zwyczajne życie. Jego siostrzeniec, Aleks Clement jest uczniem paryskiej szkoły uczącej archeologii. Ma on 15 lat, ale już ma poważne ambicje co do swojej przyszłości. Niedawno dowiedział się, że jego wujek umarł i odziedziczył po nim wielki zamek. Powiedział rodzicom, że jedzie na praktyki razem z przyjaciółmi, a tak naprawdę pojechał do zamku na spotkanie z notariuszem. Chciał znaleźć cenne średniowieczne zabytki i odebrać za nie nagrodę... Nie wiedział jednak, co go czeka...

Screeny:
Spoiler:





Dodatkowe informacje:

Gra będzie grą logiczną, bez walki. Mogą czasami znaleźć się też elementy gry zręcznościowej, ale tylko śladowo... Gra jest na wczesnej fazie produkcji, demo zostanie wydane za parę tygodni, myślę, że nie więcej niż miesiąc, ale o postępach nad nią będę informował na bieżąco...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Falkret 



Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 80
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 18:22
No nieźle się zapowiada, oczywiście czekam na demko :mrgreen:
________________________
SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 18:33
Aleksandria? Miasto we Francji? O co tu biega? :-/ :-x Aleksandria to stolica Egiptu. I do tego jest całkiem spora. Gra się zapowiada nieźle, ale nazwa miasteczka nijak nie pasuje.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 19:16
HPfan880, też nie masz się czego czepiać. Nazwa miasta autorowi pasowała i faktycznie nie brzmi źle, nawet pasuje na nazwę niewielkiego miasta. 'Aleksadrii', 'Rzymów', 'Kairów' też masz na pęczki, i to nawet w Polsce, więc kolejnym razem zdziel sobie porządnie po łapach zanim zaczniesz wypisywać bzdury na forum.

Co do samej gry... zapowiada się przednio. W wielu kwestiach wpasowałeś się w moje gusta... młody przystojny bohater, wielki spadek, tajemnicze zamczysko i okłamywanie głupich rodziców :aww: Czekam zatem na więcej info i mogę obiecać, że na pewno zagram.

PS Nie pasuje mi jedynie aspekt prawny. Aleks jest nieletni, nie ma szans by rodzice, będący jego ustawowymi przedstawicielami, nie wiedzieli nic o spadku ;-) Podpis u notariusza nie byłby prawnie wiążący, gdyż Aleks nie ma zdolności do czynności prawnych :roll: Tak na marginesie dodam...
________________________


 
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 19:53
Cóż, gra wygląda naprawdę dobrze. Uwielbiam gry logiczne, więc zapewniam iż zagram ^ ^
Tylko teraz muszę na coś ponarzekać (bo jak to, że Viuu miałby się niczego nie czepić).
A więc chodzi mi o umieszczenie charów w miejscach face'ów (chodzi o wiadomości/dialogi). Wygląda to głupio i jest całkowicie zbędne. Mógłbyś zostawić je po prostu bez face'ów, albo użyć innego Message Systemu i zrobić coś takiego:
Spoiler:


Tyle, że bez face'a oczywiście :P


Wyglądało by to o wiele lepiej.
No i nie skupiaj się tak na zrobieniu dema, bo tego typu gry nie potrzebują tego. Lepiej będzie jeśli po prostu wydasz całą grę. Chyba, że chcesz nam ją pokazać wcześniej to możesz zrobić krótki filmik lub coś. Przynajmniej takie jest moje zdanie w tej kwestii.
I to tyle mojego czepiania, powodzenia w robieniu, bo gra zapowiada się dobrze jak na razie ^ ^
________________________



Spoiler:



 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 19:55
:I Lubiem skriny. Są kolorowe i ładne. No...fabuła też może być :roll:
Czekam na grę :boogie:
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 06:48
Cytat:
młody przystojny bohater

Mnie też się to podoba, będzie można podrywać <3

Co do samej fabuły nie prezentuje się źle, a nawet dobrze, choć nie jestem fanem logicznego myślenia w grach, to od czasu do czasu można pomyśleć. Mam nadzieje, że zrobisz wymagającą grę logiczną ^^ Co do screenów zaś, no fajne, dobre, a czcionkę zostaw, bo fajna :roll:
________________________

 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 14:33
Cytat:
Aleksandria? Miasto we Francji? O co tu biega? Aleksandria to stolica Egiptu. I do tego jest całkiem spora. Gra się zapowiada nieźle, ale nazwa miasteczka nijak nie pasuje.


Jak wiadomo RPG Maker tworzy gry fabularne, więc nie musi się to składać z rzeczywistością... Po za tym stolicą Egiptu jest Kair...

Viuu, dzięki wielkie za radę. Screen jest z demo NMS, z którego korzystam... Wykorzystam to ;-)

Ayene, rzeczywiście nie przemyślałem tego do końca, ale myślę, że nie będzie to miało większego wpływu na rozgrywkę ;-)

Serdecznie dziękuję wszystkim za te wiele znaczące dla mnie opinie. Możecie spodziewać się częstych aktualizacji i newsów na temat rozwoju gry. Z tą motywacją projektu raczej nie porzucę :mrgreen:
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 15:54
Gdy zastosowałem się do porady Viuu wyszło to tak:
Spoiler:




Według mnie wygląda to dziwacznie, ale oceńcie wy i zobaczymy czy to tak zostawię czy zmiany cofnę...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 16:02
Moim zdaniem wygląda lepiej ^^
________________________



 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 18:10
Skoro tak, to przekształcam wszystkie dialogi i monologi na ten format ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 18:17
tracersgta, korzystasz z dużych charów, więc radziłabym znaleźć odpowiednią linijkę w skrypcie i zrobić te wiadomości nieco wyżej nad postaciami ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 19:58
Dobra rada... Zajmę się tym i zobaczę efekty ;-)

Hol naszego zamku (jeszcze gorące!):
Spoiler:



Nie jest on przedstawiony w całości, gdyż się nie zmieścił, ale obcięło tylko parę kratek... Cały hol jest symetryczny...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 10:41
Teraz wygląda to o wiele lepiej:


Dzięki, Avara ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 09:36
Tak, wiem, triple post, bla, bla, bla...

Zastanawiam się czy wydać demo, gdyż jest to gra logiczna i gdy ktoś zagra w demo i w pełną wersję, na początku będzie miał mniejszą przyjemność z grania, ale posłucham się was... Więc? Piszcie ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene