Opis: Dziś prezentuje wam skrypt o nazwie Gold Map.Ten skrypt wyświetla nam złoto
Gdy gramy.
Autor: Falcao
ss:
Spoiler:
Kod:
#========================================================================#
#========================================================================#
# #*****************# Wyświetla pieniądze na mapie #
# #*** Przez Falcao ***# ikony i nazwy bazy #
# #*****************# danych. GoldMap v1.0
# RMVX Podziękowania dla RMVX Falcao.
#========================================================================#
module Gold_Map
#------------------------------------------------------------------------
# Interruptor que desactiva la muestra de dinero en el mapa
Gold_disable = 5
#------------------------------------------------------------------------
#Posision X del dinero en el mapa
Posision_X = 410
#------------------------------------------------------------------------
#Posision Y del dinero en el mapa
Posision_Y = 333
#------------------------------------------------------------------------
end
class Scene_Map
include Gold_Map
alias falcao_gold_main main
def main
@gold_map = Window_Gold_map.new
@gold_map.x = Posision_X
@gold_map.y = Posision_Y
if $game_switches[Gold_disable] == false
@gold_map.visible = true
else
@gold_map.visible = false
end
falcao_gold_main
@gold_map.dispose
end
alias falcao_gold_update update
def update
@gold_map.update
if $game_switches[Gold_disable] == false
@gold_map.visible = true
else
@gold_map.visible = false
end
falcao_gold_update
end
end
Super skrypt. Na pewno mi się przyda. thx wielkie.
________________________ Uwielbiam batcha
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 181 Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012 20:07
Na początku jak zobaczyłem "Gold Map",tytuł to myślałem sobie:Przecież złotą mapę można zrobić w "Barwy ekranu",a tu jaka niespodzianka.Ładne wykonanie,proste,schludne,czego chcieć więcej?
P.S.:
Fechmistrz Kamil napisał/a:
Super skrypt, polecam go na przyszłość, choć ja bym dał tam ikonę monety, a nie sakwy.
To poszukaj w skrypcie,sporo czasu ci to nie zajmie
________________________ 99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno
Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
Mylisz się MrCorniszon, to jest numer przełącznika, odpowiedzialnego za widoczność tego hud'a. Aby móc samemu wybrać ikonkę, trzeba by przerobić skrypt, bo autor zrobił to metodą "na około", gdzie nie można wybrać sobie numeru ikony
[ Dodano: Czw 06 Gru, 2012 20:52 ]
Dodałam możliwość wybrania ID ikony, tak by skrypt zmienić możliwie jak naj mniej, pozostawiając metodę "na około" Oto skrypt:
Spoiler:
Kod:
#========================================================================#
#========================================================================#
# #*****************# Wyświetla pieniądze na mapie #
# #*** Przez Falcao ***# ikony i nazwy bazy #
# #*****************# danych. GoldMap v1.0
# RMVX Podziękowania dla RMVX Falcao.
# Możliwość wybrania ID ikony: Avara
#========================================================================#
module Avara
module Gold_Map
ID_ikony = 144
end
end
module Gold_Map
#------------------------------------------------------------------------
# Interruptor que desactiva la muestra de dinero en el mapa
Gold_disable = 5 #id przełącznika za widoczność hud'a na mapie.
#(jeśli przełącznik jest WYŁĄCZONY, hud jest widoczny)
#------------------------------------------------------------------------
#Posision X del dinero en el mapa
Posision_X = 410 #pozycja x hud'a na mapie.
#------------------------------------------------------------------------
#Posision Y del dinero en el mapa
Posision_Y = 333 #pozycja y hud'a na mapie.
#------------------------------------------------------------------------
end
class Scene_Map
include Gold_Map
alias falcao_gold_main main
def main
@gold_map = Window_Gold_map.new
@gold_map.x = Posision_X
@gold_map.y = Posision_Y
if $game_switches[Gold_disable] == false
@gold_map.visible = true
else
@gold_map.visible = false
end
falcao_gold_main
@gold_map.dispose
end
alias falcao_gold_update update
def update
@gold_map.update
if $game_switches[Gold_disable] == false
@gold_map.visible = true
else
@gold_map.visible = false
end
falcao_gold_update
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum