Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gold Map
Autor Wiadomość
pro14ab 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 32
Wysłany: Nie 26 Cze, 2011 12:19
Gold Map
Opis: Dziś prezentuje wam skrypt o nazwie Gold Map.Ten skrypt wyświetla nam złoto
Gdy gramy.
Autor: Falcao

ss:


Spoiler:

Kod:
#========================================================================#
#========================================================================#
#  #*****************#        Wyświetla pieniądze na mapie           #
#  #***  Przez Falcao ***#        ikony i nazwy bazy           #         
#  #*****************#         danych. GoldMap v1.0
#        RMVX                    Podziękowania dla RMVX Falcao. 
#========================================================================#

module Gold_Map
#------------------------------------------------------------------------
# Interruptor que desactiva la muestra de dinero en el mapa
Gold_disable = 5
#------------------------------------------------------------------------
#Posision X del dinero en el mapa
Posision_X = 410
#------------------------------------------------------------------------
#Posision Y del dinero en el mapa
Posision_Y = 333
#------------------------------------------------------------------------
end

class Window_Gold_map < Window_Base
  def initialize
    super(0, 0, 135, 85)
    self.opacity = 0
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    icon = Cache.system("IconSet")
    src_rect = Rect.new(0, 216, 24, 26)
    self.contents.blt(30 , 30,icon, src_rect)
    cx = contents.text_size($data_system.terms.gold).width
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(-20, 30, 120, 32, $game_party.gold.to_s, 2)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(100-cx, -3, cx, 32, $data_system.terms.gold, 2)
  end
  def update
    refresh
  end
end

class Scene_Map
  include Gold_Map
  alias falcao_gold_main main
  def main
    @gold_map =  Window_Gold_map.new
    @gold_map.x = Posision_X
    @gold_map.y = Posision_Y
    if $game_switches[Gold_disable] == false
      @gold_map.visible = true
    else
      @gold_map.visible = false
    end
    falcao_gold_main
    @gold_map.dispose
  end
  alias falcao_gold_update update
  def update
    @gold_map.update
    if $game_switches[Gold_disable] == false
      @gold_map.visible = true
    else
      @gold_map.visible = false
    end
    falcao_gold_update
  end
end

 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 10:24
Jak ma się walkę w czasie rzeczywistym i HUDa to ten skrypt się przyda ;)
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011 22:15
dobre, dobre ;-)
mi na pewno sie przyda
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Fechmistrz Kamil 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 7
Skąd: Z nieba,,,
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 17:46
Super skrypt, polecam go na przyszłość, choć ja bym dał tam ikonę monety, a nie sakwy.
Oczywiście, wykorzystam go w moim nastepnym projekcie.
________________________

Obecny projekt: "Return Of Heroes".
Ukończenie: 76%.
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 18:41
Super skrypt. Na pewno mi się przyda. thx wielkie.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012 20:07
Na początku jak zobaczyłem "Gold Map",tytuł to myślałem sobie:Przecież złotą mapę można zrobić w "Barwy ekranu",a tu jaka niespodzianka.Ładne wykonanie,proste,schludne,czego chcieć więcej?
P.S.:
Fechmistrz Kamil napisał/a:
Super skrypt, polecam go na przyszłość, choć ja bym dał tam ikonę monety, a nie sakwy.

To poszukaj w skrypcie,sporo czasu ci to nie zajmie ;-)
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Czw 06 Gru, 2012 19:54
Z tego co się orientuję to ta linijka:
Cytat:
Gold_disable = 5

5 to ID Ikonki ;-)
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 06 Gru, 2012 20:24
Mylisz się MrCorniszon, to jest numer przełącznika, odpowiedzialnego za widoczność tego hud'a. Aby móc samemu wybrać ikonkę, trzeba by przerobić skrypt, bo autor zrobił to metodą "na około", gdzie nie można wybrać sobie numeru ikony :roll:

[ Dodano: Czw 06 Gru, 2012 20:52 ]
Dodałam możliwość wybrania ID ikony, tak by skrypt zmienić możliwie jak naj mniej, pozostawiając metodę "na około" :roll: Oto skrypt:
Spoiler:

Kod:
#========================================================================#
#========================================================================#
#  #*****************#        Wyświetla pieniądze na mapie           #
#  #***  Przez Falcao ***#        ikony i nazwy bazy           #         
#  #*****************#         danych. GoldMap v1.0
#        RMVX                    Podziękowania dla RMVX Falcao. 
# Możliwość wybrania ID ikony: Avara
#========================================================================#
module Avara
  module Gold_Map
    ID_ikony = 144
  end
end

module Gold_Map
#------------------------------------------------------------------------
# Interruptor que desactiva la muestra de dinero en el mapa
Gold_disable = 5 #id przełącznika za widoczność hud'a na mapie.
#(jeśli przełącznik jest WYŁĄCZONY, hud jest widoczny)
#------------------------------------------------------------------------
#Posision X del dinero en el mapa
Posision_X = 410 #pozycja x hud'a na mapie.
#------------------------------------------------------------------------
#Posision Y del dinero en el mapa
Posision_Y = 333 #pozycja y hud'a na mapie.
#------------------------------------------------------------------------
end

class Window_Gold_map < Window_Base
  def initialize
    super(0, 0, 135, 85)
    self.opacity = 0
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    ikona = Avara::Gold_Map::ID_ikony
    ikona_y = ikona * 24 / 16
    ikona_x = ikona % 16 * 24
    icon = Cache.system("IconSet")
    src_rect = Rect.new(ikona_x, ikona_y, 24, 24)
    self.contents.blt(30, 30, icon, src_rect)
    cx = contents.text_size($data_system.terms.gold).width
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(-20, 30, 120, 32, $game_party.gold.to_s, 2)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(100-cx, -3, cx, 32, $data_system.terms.gold, 2)
  end
  def update
    refresh
  end
end

class Scene_Map
  include Gold_Map
  alias falcao_gold_main main
  def main
    @gold_map =  Window_Gold_map.new
    @gold_map.x = Posision_X
    @gold_map.y = Posision_Y
    if $game_switches[Gold_disable] == false
      @gold_map.visible = true
    else
      @gold_map.visible = false
    end
    falcao_gold_main
    @gold_map.dispose
  end
  alias falcao_gold_update update
  def update
    @gold_map.update
    if $game_switches[Gold_disable] == false
      @gold_map.visible = true
    else
      @gold_map.visible = false
    end
    falcao_gold_update
  end
end

________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene