Przezroczystość battlerów |
Autor |
Wiadomość |
Kerdian
Preferowany:
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 19:54
|
|
Przezroczystość battlerów
|
Prosiłbym o radę jak zmienić przezroczystość battlerów w trakcie walki. Jest możliwość, że sam na to wpadnę, ale liczę na pomoc ^^ |
________________________ Nothing is true, everything is permitted. |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 20:21
|
|
|
Wchodzisz w zakładkę animations dwukrotnie klikasz w pole SE and Flash Timing zaznaczasz Hide Target potem wchodzisz w zakładkę Troops wybierasz swoją walkę i dwukrotnie klikasz w pole pod obrazkiem z przeciwnikami w trzeciej zakładce wybierasz Force Action wybierasz wroga z listy obok Enemy a w polu action zaznaczasz Skill i wybierasz skila teraz pomieszałem troche
bo musisz ustawić jeszcze tego skila więc wszodzisz w zakładkę Skills wybierzasz z listy koło User Animations swoję animacje znikania teraz wracasz do Force Action i ustawiasz tego skila a w polu conditions możesz ustawić kiedy wróg zniknie |
|
|
|
Kerdian
Preferowany:
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 20:29
|
|
|
Ja miałem na myśli przezroczystość bohaterów, aby uczynić ich całkowicie nieprzezroczystymi. To raczej zabawa ze skryptami jest.
Skrin:
EDIT. Pomoże ktoś? :P |
________________________ Nothing is true, everything is permitted. |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 16:04
|
|
|
Mi też się tak kiedyś zrobiło i myśle że to przez plik z grafiką a nie przez samą grę prawdopodobnie źle go edytowałeś, podejżewam że to przez zły filtr, ale specjalistą od grafiki nie jestem
ale ze skryptami jest wszystko OK |
|
|
|
Kerdian
Preferowany:
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 20
|
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 16:51
|
|
|
Z grafikami jest wszystko w porządku. W Scene_Battle lub w czymś takim pewnie jest jakieś "opacity" czy cuś.
Edit.
Sprite_Battler:
67 linijka
# Bring opacity level down a bit when not in main phase
if $game_temp.battle_main_phase
self.opacity += 3 if self.opacity < 255
else
self.opacity -= 3 if self.opacity > 255
Dla ciekawych :P |
________________________ Nothing is true, everything is permitted. |
|
|
|
Kerdian
Preferowany:
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 20
|
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012 21:04
|
|
|
Sorki za 2 posty pod rząd, ale jeśli zedytuję to nikt tutaj nie zajrzy, a nie chcę zakładać nowego tematu
A teraz do rzeczy :P
Jak można zauważyć na wcześniejszym skrinie, battlery bardzo przeszkadzają w odczytywaniu tekstu znajdującego się nad nimi. Chciałbym je usunąć :P
Jakieś pomysły? :> Nie wchodzi w grę ustawienie dla postaci żadnego battlera, mógłbym też jakoś zmienić jego przezroczystość na max :> |
________________________ Nothing is true, everything is permitted. |
|
|
|
|