Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Avara
Sro 26 Gru, 2012 13:11
Zapowiedź gry: Evil Mage
Autor Wiadomość
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 19:40
Zapowiedź gry: Evil Mage
Moja najlepsza produkcja. Więc tak. W grze wcielamy się w maga (możemy go sami nazwać). Jakiego maga? To już zależy od gracza, a ma do wyboru dwóch. Maga wody i Maga ognia. Ogółem gra za bardzo fabuły nie ma. Podróżujemy wbijamy poziomy i wykonujemy poboczne misje. Jest jeden wątek fabularny z burmistrzem ale to taki wątek jak nie wątek.
Oto screeny:
http://www.fotosik.pl/pok...3bb6143065.html
http://www.fotosik.pl/pok...da0cb93330.html
http://www.fotosik.pl/pok...712abd33fd.html
http://www.fotosik.pl/pok...70e1516d43.html
(Wszystkie screeny dotyczą wyboru postaci i zawierają opisy każdej z profesji. Nie załączam screenów mapek bo jeszcze nie są ukończone)
Poszczególne elementy gry:
Bohaterowie:
Nasza postać którą możemy nazwać tak jak nam się podoba, jest magiem (jakim to wybieramy na początku.)
Fabuła:
Pomagamy mieszkańcom Mage Town :-)
Wątek fabularny:
Misja w piekle zlecana przez burmistrza.
Czas przejścia gry:
? (ze względu na opcje wolnej gry którą wybieramy po przejściu wątku)
Przewidywane części gry:
Maksymalnie 2
Przewidywane dodatki do gier:
Zmierzch Bogów
Opis Dodatków:
W grze bez dodatku jest tylko mała wzmianka o bogach na początku gry. Z dodatkiem po przejściu wątku fabularnego wkroczymy w świat Larosa i Labiri którzy akurat toczą wojnę. Naszym zadaniem będzie opowiedzenie się po jednej ze stron i jej zakończenie lub powstrzymanie jej drogą pokojową.
Przewidywana premiera gry:
Maksymalnie na mikołajki (bez dodatku)
Około na Boże Narodzenie (z dodatkiem)

Komentujcie.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 20:27
Cytat:
Czas przejścia gry:
? (ze względu na opcje wolnej gry którą wybieramy po przejściu wątku)
Przewidywane części gry:
Maksymalnie 2
Przewidywane dodatki do gier:
Zmierzch Bogów
Opis Dodatków:


Lol? Zapowiedź bardzo dziwna, gra pewnie za dobra też nie będzie. Przyznaj się szczerze ile nad nią pracujesz? 1 dzień? :roll:
________________________



 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 20:32
Cytat:
Przyznaj się szczerze ile nad nią pracujesz? 1 dzień?

Pracuje nad nią jakieś 3 dni. Gra nie będzie długa więc premiera będzie raczej szybko, chociaż może się trochę opóźnić bo tyle mam jeszcze do zrobienia w tym bawienie się ze zdarzeniami...
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 20:43
Szczerze? Screeny ochydne... Pustawo, standardowy windowskin, ściany... lepiej nie gadać, ale i tak będzie lepsza niż "mejkerowy majnekraft"... No to... powodzenia!
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 20:47
Cytat:
Pracuje nad nią jakieś 3 dni.

:kable:

Cytat:
premiera będzie raczej szybko, chociaż może się trochę opóźnić bo tyle mam jeszcze do zrobienia w tym bawienie się ze zdarzeniami...

:kable: :kable: :kable: :kable: :kable:

Stare przysłowie Kapitana ( :ahoy: ) głosi.
Cytat:
Zrób pierwszy projekt i wyrzuć go, zrób kolejny i postąp identycznie, stwórz kolejny, następny, następny i następny, aż w końcu stwierdzisz, że jest dobry i wrzuć go na forum ;-)


Nigdy nie rób takich błędów jak tworzenie zapowiedzi gry nad, którą pracujesz 3 dni ! :grozi:
________________________



 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 21:18
Cytat:
Ogółem gra za bardzo fabuły nie ma.

Gratuluję.
Cytat:
Mage Town

Kurna, już widzę sequel, gdzie jesteśmy wojownikiem i pomagamy mieszkańcom Warrior Town.
A potem będzie z tego trylogia, gdzie gramy łucznikiem i pomagamy wieśniakom z Archer Town.
A na koniec przekształci się w tetralogię, w której grając Mnichem będziemy pomagać innych mnichom w Monk Town.
SO FUCKING EPIC. Kiedy Game of the Year edition? -_-

Nie, mam dość, to ostatni mój post pod którąkolwiek z twoich gier xD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 09:56
Cytat:
Nie, mam dość, to ostatni mój post pod którąkolwiek z twoich gier xD

Aż tak źle idzie mi robienie gier? Wybacz mi że staram się zrobić taką która podpasuje wszystkim. W Mage Town nie pomagamy magom. nazwa wzięła się od tego że to miasto ODWIEDZA dużo magów i ma stały kontakt z naturą. Nie, nie będzie sequeli, nie zamierzałem i nie zamierzam ich zrobić. tworząc grę wzorowałem się na produkcjach które trafiły do porażek Angiusa bo miały istotne błędy. Np Mainercraft, gra byłaby całkiem niezła gdyby nie zły dobór potworów, brak misji (jakichkolwiek) i masa błędów ortograficznych. Naprawiłem te wszystkie błędy i zmieniłem fabułę, na bardziej przypominającą fabułę. Do tego dodałem tryb wolnej gry który możemy uruchomić po jej zakończeniu ze względu na to że chciałem zrobić grę w którą można trochę pograć.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 10:23
Grafika taka raczej marnawa,i widziałem na tych screenach tylko jedną mapkę.Sorry,to niewypał.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 10:33
Pracuj więcej niż tydzień nad grą
Bo Angius Cię zjedzie w PRM-a
Nim się nawet Ci goście obejrzą
Staniesz się klonem Mateusza.

Elfia poezja po Polsku to jedna z wielu rzeczy które
nie powinny jednak wychodzić na światło dzienne :lol2:

Ale co do gry-ogarnij się koleś, taka rada.
Weź się za coś porządnego, idź za ciosem jak ja.
A jeśli jednak postanowisz zrobić kolejny gniot,
proszę odpal sobie w Devie taki programik i poczekaj
aż się skończy:
Spoiler:

Kod:
#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;

int fib(int n)
{
    int suma;
 if(n==0)
         return 0;
 else if(n==1)
      return 1;
 else
 int suma;
 suma = fib(n-1)+fib(n-2);
 cout<<suma<<", ";
 return fib(n-1)+fib(n-2);
 
}

int main(int argc, char *argv[])
{
    int n;

     
        n = 10000000;
       
        cout<<fib(n)<<endl;
       
       
        system("PAUSE");
    return EXIT_SUCCESS;
}

 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 10:56
Mam zamiar skończyć grę i ją zaprezentować. Jeśli nie wyjdzie, to trudno. Chcę choć raz zrobić dobrą grę. Jeśli ta nie wyjdzie to zrobię kolejną, lepszą. Myślę jednak że gra wam się, bo robię interakcję jak w Gothicu, do tego wolna mapa jak W Gothicu (tzn.Możemy chodzić na jakiś teren nie mając tam misji, jednak mamy zablokowany wątek misyjny) i droga dobra i zła jak e Gothicu (tzn. Każda misja ma dwa zakończenia dobre i złe)
Skończyłem właśnie drugą misję poboczną, która jest pierwszą z dwoma zakończeniami. nowych screenów możecie się spodziewać niebawem.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 12:21
Cytat:
tworząc grę wzorowałem się na produkcjach które trafiły do porażek Angiusa


:kable: :kable: :kable: :kable:

Cytat:
interakcję jak w Gothicu


Cytat:
mapa jak W Gothicu


Cytat:
droga dobra i zła jak e Gothicu


Gra będzie bardzo oryginalna i nieprzewidywalna :->
Ogólnie stwierdzam, że nie zagram, bo szkoda mojego czasu na ten syf :)
________________________



 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 13:06
Ale teraz tak na poważnie. co myślicie o tej produkcji?
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 13:16
Moim zdaniem jest ona po prostu do śmieci. :roll:

Jeżeli chcesz stworzyć coś dobrego najpierw zajmij się fabułą, światem, historią postaci. Dopasuj do siebie wszystkie szczegóły, a następnie wybierz pasujący do twego świata tile i grafikę postaci. W taki sposób masz przygotowany świat gry. Dodaj do tego dobre dialogi, bez błędów ortograficznych oraz dobrze zbudowaną mechanikę. Jeżeli uda Ci się wykonać taki projekt, dodaj go na forum. W przeciwnym razie narażasz się jedynie na pośmiewisko i obraźliwe (w stosunku do gry) komentarze.
________________________



 
 
 
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 15:46
4 dni myślałem nad fabułą, 2 projekty (Ultimate Hogwart i Strażnik Miejski) poszły do piachu, myślę że wiem co robię. Zaraz dodam screeny z gry bo z tych za bardzo nie widać.

Mapy są surowe, więc nie pokazałem wszystkich tylko te które są ukończone w więcej niż połowie:
http://www.fotosik.pl/pok...0097088f12.html
http://www.fotosik.pl/pok...f7ed4ba0fe.html
http://www.fotosik.pl/pok...bc06485d49.html
http://www.fotosik.pl/pok...605be1d42e.html
http://www.fotosik.pl/pok...8067afb78e.html
Te mapki ulegną jeszcze wielu zmianom, gdyż są "surowe" planuje na nich wklepać jeszcze co najmniej po 3 misje.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 16:59
Mapki słabe i to bardzo. Nie zniechęcaj się, ani nie obrażaj się na mnie, ale moim zdaniem powinieneś jeszcze na długi czas zająć się nauką mekara, a dopiero później brać się za gry.
________________________



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene