Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Avara
Nie 02 Gru, 2012 19:44
Ocena mappingu
Autor Wiadomość
HPfan880 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 32
Skąd: Wołów
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 19:37
Ocena mappingu
Jeśli zły temat proszę o przeniesienie.

Więc tak. Spotkałem się z uwagą że robię kiepskie mapki. Poćwiczyłem to trochę i chciałbym byście ocenili efekty mojej pracy. Przedstawiam wam "Dom Starszego Wioski" w moim nowym projekcie nad którym pracuję wspólnie z bratem (doświadczonym w rm xp)
Spoiler:


Jeśli coś nie tak, piszcie co trzeba poprawić.
________________________
Uwielbiam batcha :-)
Więc jak ktoś potrzebuje np. Pilota do gry to śmiało pisać do mnie :)
-----------------------------------------------------------Jak mnie obrazisz to:
$scene_GameOver :-)

Aktualny Projekt: End Adventure
Program: Notatnik :-)
Ostatnio zmieniony przez Avara Nie 02 Gru, 2012 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 19:42
Oczywiście, że zły dział :kable: "Materiały VX" są zupełnie od czego innego :kable: I naucz się wrzucać zdjęcia z linku bezpośredniego w spoilerach :kable: Temat przenoszę, wrzucam zdjęcie i wręczam nagrodę... Wystarczającą ilość razy Cię pouczałam o tych sprawach -.-

Edit.
Przeniosłam do "Kącika artystycznego". Wydaje mi się, że to odpowiedni dział na tematy z własnymi mapkami :roll:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
SmoKe 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 20:32
To lecimy. Przede wszystkim mapa jest za dużo przez co jest po prostu pusta. Kominek powinien być przy ścianie a nie na środku. Widziałeś kiedykolwiek takie dywany? Ktoś je robił na miarę? Proponuję zapoznać się z klawiszem shift. Ogólnie mapa słabiutka.
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012 13:10
- Tak jak powiedział SmoKe, cały kominek powinien być na ścianie.
- Niektóre meble, tj, kuchenka czy blat też mogą być, ale to już różnie ludzie robią.
- Te stoliczki na środku, to w rzeczywistości półki naścienne, które powinny znajdować się na ścianie.
- Czemu ściana widoczna po obu stronach na środku ma tylko jedną kratkę wysokości, a w głębi są dwie? :shock: Taki nierówny sufit masz? :shock:
- Kładź najpierw podłogę, a później meble, lub używaj Shift'a, jak już wspomniał o tym SmoKe :roll:

Spróbuj sobie wyobrazić ten dom. Czy chciałbyś mieszkać w domu z takim układem pomieszczeń i ścian? :roll:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012 15:47
Patrz na prawdziwe życie... Już ci mówiłem rób tak: zamiast tak: http://img803.imageshack.us/img803/2046/asdwt.png rób tak: http://img24.imageshack.us/img24/474/asdasddp.png Od razu lepiej wygląda... Po co tam gdzie jest to różowe łóżko po co tam są dwa lustra? Jedno na ścianie, drugie na szafce. Czy to jest sklep? Po co mu tyle tych śmieci na tych "półkach" Niech ma to poukładane na szafce... Po co mu dwa krzesła skoro jest tam tylko jedna osoba? Chciałbyś mieszkać w takim domu? Dodaj trochę szczegółów, dodaj jakiś kwiatek, lub różne takie... Polecam ci przejście na RMVX-Ace. Jest to ten sam program co RM-VX z drobnymi różnicami, np. Nieskończona ilość tilesetów.
I to samo co Avara:
- Czemu ściana widoczna po obu stronach na środku ma tylko jedną kratkę wysokości, a w głębi są dwie?

Jeszcze co do ścian, ściany musi być widać, bo to nie jest widok od góry tylko można powiedzieć pod takim dziwnym kątem :D Muszą mieć takie same wielkości!
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012 21:55
Powiedz mi, ile Ci to zajęło?
Przyznaj się, założę się że nie więcej niż 10 minut
(u mnie to maksymalnie było 4 h, na konkurs).
Na serio to nie mam nic do powiedzenia, po za tym co było,
i tak posty się nie zliczają.
A tak to swoją drogą w jakim ty uniwersum żyjesz,
że kominy leżą na podłodze :shock:
A ty, proszę nie rób na razie nic, bo się sam pogłębiasz.
 
 
 
sebaomega 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 94
Skąd: że znowu xD
Wysłany: Czw 20 Gru, 2012 21:17
pierw byś popracował nad jakąś mapką a nie dawał nam taką pustą...
nikt nie używa standardowych tilesetów VX :lol2:
nawet nie chciało ci się ustawić tego komina trochę wyżej :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene