Zamknięty przez: SaE Sob 13 Kwi, 2013 21:48 |
Blizz ABS |
Autor |
Wiadomość |
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012 22:35
|
|
Blizz ABS
|
Jak zrobić w wyżej wymienionym ABS-ie tak żeby wróg zaczął nas atakować ale dopiero po rozmowie ?
Chodzi dokładniej o takie coś
gościu gada gada gada wkurza się i zaczyna atakować |
|
|
|
Shadowl
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 1
|
Wysłany: Sob 09 Lut, 2013 17:08
|
|
|
Klikasz edytuj w edycji zdarzeń na niego,dajesz pokaż wybór(np:tak.nie) jak powiesz tak,to niech rozpocznie walke np z duchem.Jak chcesz żeby po śmierci zniknął to dajesz warunek jeśli zmienna <jakaśtam> jest na +1(po zabiciu danego potwora,jak go zabijesz zmienna przestawia się na +1) teraz nowa strona warunek zmienna <jakaśtam> jest na plus +1 a tam nie dajesz grafiki(albo dajesz grafikę pobitego) Myśle,że pomogłem |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 09 Lut, 2013 18:05
|
|
|
Może mniej chaotycznie spróbuję pomóc:
Najpierw masz rozmowę, a później (na innej stronie) kod odpowiedzialny za "AI"/"moobkowatość" |
|
|
|
|