Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Nie 23 Gru, 2012 11:55
Qesty i skrypty
Autor Wiadomość
TheeBaggio 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: Pią 14 Gru, 2012 06:47
Qesty i skrypty
Siemanko, jestem nowy w programie i mam 3 pytania.

jak napisac qesta typu ( wymuslane na szybko): ide do mamy mama kaze mi isc do dziadka dziadek kaze mi sabic cos, ja je zabijam, dziadek mi daje nagrode z ktora ide do mamy ale mama kaze mi isc do taty mama cos od mamay tacie przyniesc itp..

jak wgrywac skrypty?

i jak dodac te zadanie do dziennika zadan?


Sorry za ew. bledy i literowki ale pisze z telefonu.
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Pią 14 Gru, 2012 10:53
Nic trudnego wbrew pozorom jednak podstawy w tym przypadku są wymagane ;-)
Musisz użyć takich rzeczy jak np "przełącznik" (którego opanowanie jest dość ważne swoją drogą niezależnie od wersji Makera) który będzie wszystkim operował. Przełącznik jak sama nazwa nam mówi "przełącza" pewne wydarzenia. Dla porównania zmyślona sytuacja (a jak! :mrgreen: )