Atrybut czasowy |
Autor |
Wiadomość |
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 14:59
|
|
Atrybut czasowy
|
Siemka!
To znów ja! Dawno mnie nie było prawda? :P
Dzisiaj przybywam do was z arcyważnym pytaniem. Da się zrobić coś jak "atrybut czasowy"?
Już wyjaśniam. Np. łykamy sobie miksturkę zdrowia, która przez 30 sekund zwiększa nam hp o 30 punktów. po 30 sekundach hp powraca do stanu przed wypiciem potiona. To był oczywiście tylko taki przykład, no ale bardzo trafny :D
W jaki sposób zrobić coś takiego? |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
ka0909
Preferowany:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 122
|
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 16:11
|
|
|
Da się odpowiednimi zdarzeniami to zrobić. Tworzysz taką miksturkę i dajesz jej aby wywołała typowe zdarzenie (np. regeneracja życia). W tym zdarzeniu dajesz najlepiej równoległe. Dajesz +10 hp potem czekaj jedną sekundę i znów +10hp i tak aż do określonego przez siebie czasu. Potem musisz tylko wyłączyć to zdarzenie przełącznikiem lub czym ci pasi ^ ^ |
|
|
|
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 18:55
|
|
|
Eh... zabijcie mnie, ale nie za bardzo to pojąłem ;/. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś wytłumaczył mi to krok po kroku i bardziej przejżyście |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
|