Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Avara
Sro 26 Gru, 2012 22:54
Problem z walką w czasie rzeczywistym. (teleport)
Autor Wiadomość
sonicmaster377 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 16:20
Problem z walką w czasie rzeczywistym. (teleport)
Siema. Mam mały problem. Otóż gdy robie przejście na drugą mape (teleport), to nie wiem jak ustawić, żeby najpierw zabić wszystkich przeciwników zanim nas teleportuje na drugą strone.
Wie ktoś jak to zrobić?
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 18:18
Napisałeś podobny post w tym temacie: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2072. W przyszłości nie pisz dwa razy tego samego! Post w tamtym temacie usunęłam.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
sonicmaster377 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 19:20
Dobrze... Ale myślałem, że napiszesz rozwiązanie problemu.
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 20:41
Robisz ze za kazdego pokonanego przeciwnika dostajesz np skore a przy wyjsciu robisz zdarzeniw ze mozesz przejsc jesli masz ileś skor (tyle ilu przeciwnikow) sorry ze tak chaotycznie ale pisze z tel
 
 
sonicmaster377 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 21:42
Dzięki. Ale lepsze byłoby rozwiązanie z pieniędzmi. Niestety, nie wiem jak to ustawić, tzn wiem, ale jak dobrze, bo gdy ja ustawiam to nie działa.
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 21:55
Na pewno wszystko dobrze ustawiasz ? Pokaż screen zdarzenia, powiem ci co możesz mieć źle ;-)
 
 
sonicmaster377 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 7
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 22:23
Dobra, ja już sobie wszystko przemyślałem z tą skórą. I powiem tak, będzie ona bezużyteczna i będzie można ją sprzedać w sklepie.

Tak więc temat do zamknięcia. :-)
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 22:54
Lepiej by było zrobić to na zmiennej :roll: Po zabiciu moba +1 do wybranej zmiennej. Jeśli zmienna == il. mobów na mapie -> teleport.
Temat zamykam. W razie czego napisz na PW, to otworzę.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene