Zamknięty przez: Avara Wto 01 Sty, 2013 20:52 |
ECO system |
Autor |
Wiadomość |
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 15:28
|
|
ECO system
|
Siemka
W jaki sposób, zrobić wgrze tak zwany "ECO system", czyli że zwierzęta, atakują mniejsze zwierzęta.
Np. wilk nie będzie atakował tylko nas, ale też zające, i inne małe zwierzęta |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 15:38
|
|
|
Logiczne myślenie i operacje na zdarzeniach/skryptach. |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 15:56
|
|
|
Proponuje Blizz ABS tam możesz sobie ustawić takie coś, jak poszukasz to znajdziesz ten skrypt na Ultimie |
|
|
|
ka0909
Preferowany:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 122
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 15:57
|
|
|
w XP jest trochę trudniej coś w tym stylu zrobić, ale nie oznacza że jest niemożliwe. Jeśli wilk zauważy królika do zaczyna go gonić. Tu niestety nie mamy zbytnio opcji podążania wilka za jakimś zdarzeniem więc trzeba pokombinować. Trochę tłumaczenia, ale jeśli ktoś myśli logicznie jak to uznał spartanPAGE to nic trudnego jeśli ktoś zna się na tych rzeczach :) |
________________________ ka0909 <--- Tajemnicze kanumerki
Pomagam w skryptach XP,VX i VX ace.
Napisz priv jeśli potrzebujesz pomocy ;) |
|
|
|
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 16:50
|
|
|
Gdybym widział jak to zorbić, i znał dobrze każde zdarzenie potrzebne do wykonania tej czynności, to nie było by tego pytania |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 17:13
|
|
|
tak więc: Jeśli jakiś zdarzenie ma etykietę "zając", to jest on dodawany do tablicy celów wilka. Jeśli wyliczony pitagoras (odległość) (sqrt(sqr(a.x-b.x)+sqr(a.y-b.y))) jest mniejszy od maksymalnej widoczności wilka (np 15), to zaczyna podążać w kierunku tego zdarzenia. Oczywiście nie uwzględnia to przeszkód. |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
Falkret
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 80
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 17:18
|
|
|
No, i o taką odpowiedź chodziło, a nie logiczne myślenie i odpowiednie zdarzenia :D
Temat to close |
________________________ SKOŃCZYŁEM ZABAWĘ Z MAKEREM
Przede wszystkim, za mało czasu i chęci, a także cierpliwości. Prace nad wszelkimi projektami przekazuje thiefferowi119.
================================ |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 01 Sty, 2013 17:22
|
|
|
Jeśli chcesz by uwzględniało przeszkody, musisz po prostu sprawdzić czy na linii z a(wilk) do b(zając) nie stoi nic z etykietą "zasłania" (albo inny kij ;p) |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|