Zarys gry sandboxowej, konsola |
Autor |
Wiadomość |
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 14:30
|
|
Zarys gry sandboxowej, konsola
|
Już niektórzy wiedzą (Pat i Malian ), że tworzę grę sanbox'ową (a raczej jej zarys)
Czemu to to wstawiam? Niektórzy twierdzą, że w konsoli nie da się zrobić nic :D
A tu proszę :D
Są koła, jest kamera. Mózg rozje**...walony.
Kod jest w całości mój, jeśli ktoś by chciał zerknąć (jak Malian :D), to proszę pisać na PW :D
Link do .exe: Simple_Sandbox.exe
2 Screeny:
Kod napisany w całości w C++.
Sama gra jest cały czas robiona, a w późniejszym czasie layout zmieni się z konsoli na SDL. |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
ka0909
Preferowany:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 122
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 14:43
|
|
|
Gra na miarę jednego człowieka, chociaż przydały by się kolory :D
A ja kurna drugi rok w technikum i dalej uczymy się Pascala którego wszyscy już umieją u nas... |
________________________ ka0909 <--- Tajemnicze kanumerki
Pomagam w skryptach XP,VX i VX ace.
Napisz priv jeśli potrzebujesz pomocy ;) |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 15:28
|
|
|
Jeśli chodzi o samą grę, to za niedługi czas, kiedy to będzie w SDL'u, to nie tylko będą "kolorki", ale i tektury, czy dźwięki zmieniające głośność zależnie od odległości od miejsca, z którego wydobywa się dźwięk.
A co do samego pascala, to da się to w nim zrealizować :P
Tylko, że wyjście z konsoli byłoby większym problemem.
A weź pod uwagę, że programista to samouk, tak więc nie trzeba się ograniczać do tego, co jest w szkole :D
@@@@@@@@@@@@@@@@
@ UPDATE @
@@@@@@@@@@@@@@@@
Wiem, że nikogo to nie interesuje, ale dodałem niszczenie bloczków
screen:
link: |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 19:48
|
|
|
Taki Powder Toy, ale na odwrót? |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Sro 27 Lut, 2013 18:08
|
|
|
Hmm...Bardzo bym prosił o sterowanie (obczaiłem tylko poruszanie się i skakanie) |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sro 27 Lut, 2013 20:12
|
|
|
skok: W
Lewo: A
Prawo: D
Pisanie: enter
Wyjście: Esc
Niszczenie bloków:
Nad sobą: I
Pod sobą: K
Po lewej: J
po prawej: L
W następnej wersji postaram się o operacje arytmetyczne w skryptach, dźwięki, oraz (to już zrobione) nowe sposoby odnoszenia się do zmiennych (np me.x) |
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 17:22
|
|
|
Zauważyłem pewien błąd...Naciskając ciągle skok możemy latać. |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013 19:31
|
|
|
To nie jest błąd - póki gra jest w konsoli, sterowanie jest już wystarczająco trudne - więc można latać :p
[ Dodano: Wto 26 Mar, 2013 16:53 ]
Siedzę i przepisuje wszystko, by chadziało w SDL'u - jak skończę, wrzucę. |
|
|
|
|